Gå til innhold

Forumets store brukerinformasjonstråd! (31.1.07)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nick: TeggY

Navn: Andreas

Fødselsår: 1990 (30. september)

Sivil status: Singel atm, men man kan jo alltids håpe.

Interesser/hobbyer: Fotball, United, pc, tv og musikk. :) Har jo _selvfølgelig_ flere interesser, men begrenser utfyllelsen littegranne.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Nick:Campin Carl

Navn:Henrik

Fødselsår:1992

Sivil status:singel :(

Jobb/utdanning:Går i 10.klasse, skal prøve og komme inn på Desgin & håndtverk i Hønefoss, for så og gå børsemakerlinja i Sør-Trøndelag

Interesser/hobbyer:

Tae kwon doe

Data

Skyting (bittelitt DFS skyting og noe luft-pistol)

Firhjuling, bor helsikes langt inne i skauen så det blir ikke mye med venner, nei

Endret av Campin carl
Lenke til kommentar

Nick: Fisk1

Navn: André Hals (HEHEHE hals lol?!)

Fødselsår: 1988

Sivil status: -

Interesser/hobbyer: Data, bil og motor, forumer.

 

Ellers: Går Medieproduksjon Bachelor på Høgskolen i Gjøvik.

Ellers sitter jeg ved dataen jeg en del, knasker forumsider og er sosial. :fun:

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar

Nick: Dotten

Navn: Vidar Daatland

Fødselsår: 1979

Sivil status: Samboer, forlovet. Stolt far til to barn.

Interesser/hobbyer: Skriving, leking, spilling, kickboksing, fotball, politikk, kultur, kultur og atter kultur.

Jobb: Er til daglig ansatt i sjøforsvaret på den kommende fregatten KNM Otto Sverdrup, en jobb jeg er stolt av og som jeg anbefaler alle. Arbeider som skiftleder i samband.

MSN: [email protected]

Blogg

 

Jeg er født og oppvokst i Norge sin flotteste by Bergen, som kun Kristiansand kan måle seg med. Det finnes ikke dårlig vær, kun dårlige klær. Selv om østlendingene vet å være uenig i akkurat det.

 

En del av fritiden går med til å moderere forumet, men for det meste er det leking med guttene som står på dagsorden. Ble pappa for første gang som 20 åring og det var ikke en dag for tidlig, 20-årene hadde vært utrolig kjedelig uten de to småtrollene.

 

 

583246010.117.1780014105.png

Lenke til kommentar

Nick: KristianG - Satt sammen av Kristian, som er fornavnet mitt. Og Gravem, som er etternavnet.

Fødselsår: (17.09) 1990

Sivil status: Kjæreste :)

Interesser/hobbyer: Er masse sammen med kjæresten min, fester, har det moro og lytter en hel del til musikk.

 

Vet ikke om det er ønsket mer informasjon, men kan jo skrive litt da.

Jeg går VG1 Medier og kommunikasjon ved Akademiet VGS i Molde nå for tiden. Har akkurat søkt om studieplass der neste år, altså VG2. Der har jeg det bra. I begynnelsen var det litt uvant med lange dager (08:15 - 15:05), men det begynner å gå seg til nå.

Har funnet ut at frokost er viktig, og at det er bedre å drikke mye vann enn mye brus.

Ellers er jeg også ganske så interessert i biler. En slags realistisk drøm jeg har per dags dato er å få en VW Golf GTi 8v/16v '92-'98. Den skal helst være sort eller mørk lilla. Ha tre dører og takluke. Ellers må den være helt orginal når jeg kjøper den. Vil gjøre alt som skal gjøres selv.

Jeg sitter også en del ved PCen min. Bruker tiden når jeg ikke har noe lekser eller veldig viktig som skal gjøres her, på diskusjon.no. MSN blir også flittig brukt.

Musikk hører jeg på stort sett hele tiden. I WINampen spilles det av mye In Flames og Children of Bodom. De kan vel kalles for favorittbandene mine. Som et resultat av musikken de spiller, har jeg også begynt å spille litt gitar selv. Kan ikke så mye enda; starten på 'Hurt' av Johnny Cash, og 'Wings' som er kjenningsmelodien til Brokeback Mountain. I tillegg til å høre på musikk, ser jeg også en del på film.

Her er da et bilde av meg 3-4 mil unna hytta til onkel på Sundalsøra.

post-80649-1170436578_thumb.jpg

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...