Gå til innhold

Forumets store brukerinformasjonstråd! (31.1.07)


Anbefalte innlegg

Etter litt tenking har eg funne ut at forumet manglar ein slik tråd.

 

Idè:

Eg sat å las i ein ganske patetisk OT-tråd. Eg observerte at Marley kom med eit forslag om ein slik tråd, og eg tenkte å ta den litt videre.

Konseptet handlar om at ein legger ut infoen om seg sjølv, som andre brukarar kan lære kverandre å kjenne bedre.

 

Eksempel: Om nokon hugsar ein tråd som var ganske aktiv i desember. Der skulle brukarar på forumet sende gaver til kverandre. Alle som meldte seg på fikk kvar sitt navn, og skulle senda ein julepresang. Her var det viktig å finne ut kva vedkommande interesserte seg for, for å finne ein gave som personen ville sette pris på.

 

Reglar:

1. Det er kun lov med 1 post i tråden. Er det noko som skal leggast til, så må du redigere din post.

2. Du kan godt kommentere konseptet, men må også i tillegg ha med informasjonen om deg selv.

3. Fornavn må vera med, etternavn er frivillig.

4. Alt som står i malen skal vera med. Du kan gjerne legge til meir informasjon.

5. Ingen Quoting! Dette pga. av at for å finne informasjon om personen, så må ein søke. Da er det ikkje bra at ein får opp fleire treff.

 

Finne informasjon:

Nicket ditt skal stå i posten. Slik at dersom nokon vil finne akkurat deg i denne tråden, så kan han/ho søka etter nicket ditt i søkefeltet nederst.

 

Mal:

[B]Nick:[/B]
[B]Navn:[/B]
[B]Fødselsår:[/B]
[B]Sivil status:[/B]
[B]Interesser/hobbyer:[/B]

Eit bilde er også å foretrekke! ;)

 

 

Da kan eg likesågodt starta denne tråden :) :

Nick: Wackee

Navn: William Gullaksen

Sivil status: Opptatt

Fødselsår: 1991 (4. mars)

Interesser/hobbyer: Manchester United, venner, snowboar/carwing, norsk folkehjelp, musikk, jobb og skule

Bilde:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Ellers info:

Eg går siste år på Studiespesialiserande, og skal til neste år studera Økonomi og Administrasjon.

 

Dersom nokon har fleire forslag, send ein PM så skal eg vurdera å legge dei til!

 

Have fun! :thumbup:

Endret av Wackee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nick: EvenT

Navn: Even ********

Fødselsår: 1989

Sivilstatus: Rundbrenner :p

Interesser/hobbyer: Gitar, musikk, film og i det hele tatt; det meste som ikke involverer ballsport, dans eller politikk.

 

Gitar har jeg spilt en stund, og det er da elektrisk det går i. Jeg skal ikke gå så mye i detaljer, men de som lurer på hva hvilken gitar; amp eller effektdingser jeg bruker kan sjekke i "Musikkskaping". Spiller for det meste metal, rock og gamle gode sanger fra det gyldne 60- og 70-tall.

 

Ellers liker jeg meget godt å høre på musikk. Jeg låser meg ikke til en enkelt sjanger, men hører på det meste. Alt fra Moby til Black Sabbath og Eminem.

 

Politikk og religion og andre "sånne ting" bryr jeg meg midt i venstre øreflipp. Jeg lar politikerene styre med det, akkurat som jeg lar en tannlege ta seg av tennene mine og en elektrikker til å legge opp strøm. Klarer de ikke det flytter jeg til ... Afrika.

 

Generell Even-info for spesiellt intresserte:

Jeg går for tiden allmennfag der jeg sliter med tunge fag som sosiologi, reiseliv og engelsk, da jeg syntes matte, fysikk og kjemi ble for enkelt for et intellektuelt sinn som mitt.

 

PC og spilling er noe som ikke intresserer meg whatsoever. Når folk begynner å snakker om skjermkort, grafikkkort, lydkort og andre kort som befinner seg inni i en PC står jeg der som et spørsmålstegn.

 

Ellers prøver jeg å skrive så rett som mulig, selv om jeg ikke alltid klarer det. Folk som driver med orddeling og folk som sier "Hvem bil?" burde blitt dynket i bensin og lagt til å brenne en sakte død i veikanten. Eller noe sånn ^^

 

Til alle som hadde håpet på bilde: jeg har ikke kamera, og de bildene jeg har på pc-en er tatt av andre når jeg er full. Så de skal dere slippe å se :p

[/b]

Endret av EvenT
Lenke til kommentar

Nick: BrageC

Navn: Brage C.

Fødselsår: 1991

Interesser/hobbyer: Spiller elektrisk gitar, driver mye med pc, elsker manga og anime, musikk, etc

 

Er meget glad i musikk. Hører for det meste på alt innen metal, men har og begynt å utforske klassisk, og skal begynne med country.

Som sagt spiller jeg gitar; kjøpte min egen i begynnelsen av desember (LP Epiphone Studio).

Går i 10. klasse. Tenker jeg skal søke på media til neste år.

Det andre året drar jeg mest sannsynlig til Japan :D

 

Bilde:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
*fjernet*

Ser ut som en retard.

 

 

-Brage.

Endret av Keith White
Lenke til kommentar

Nick: egeulf

Navn: Ulf Egeberg

Fødselsår: 1986 (20. desember)

Interesser/hobbyer: Foto, film, musikk, matlaging, øl, whisky, vin, sigarer, historie, populærvitenskap, bøker generelt, design.

Bilder, blog, twofifty, last.fm.

 

Ellers info:

Jeg går almenfaglig påbygning. Det er mye morsommere enn jeg hadde trodd. Til høsten har jeg forhåpentligvis funnet meg et morsomt studie på et universitet, fortrinnsvis i Trondheim eller Bergen. Utdanningen jeg har tatt hittil er så unyttig at den ikke fortjener å nevnes, men den begynner på IK og slutter på T.

 

Random fact: Jeg tror ikke på "å bare være seg selv". Enhver vil tilpasse seg den sosiale situasjonen man er i og strebe etter å gi et bestemt inntrykk av seg selv. Det eneste stedet man virkelig "er seg selv" er alene under dyna i sin egen seng rett før man sovner.

Endret av egeulf
Lenke til kommentar

Nick: OML her, Skavold alle andre steder
Navn: Skavold
Fødselsår: 1988 (20. april, for de spesielt interesserte)
Sivil status: Singel
Interesser/hobbyer: Fotball, skyting, fotografering, bil, IT
Jobb/utdanning: Har grunnkurs formgiving, og VK1 IKT-driftsfag. Jobber til daglig som IKT-lærling i en passe stor bedrift noen mil utenfor Molde (hvor jeg bor)
 

post-35593-1170201634_thumb.jpg

Endret av Skavold
Lenke til kommentar

Nick: darkness|

Navn: Kine

Fødselsår: 1985 (14. desember

Interesser: IT, Teknologi, film, serier (Prison Break, Greys Anatomy++)

Jobb/utdanning: Fagbrev IKT-driftsfag

Sivilstatus:: Gift med T-Solberg

 

Ellers info:

Jeg jobber i en middels stor IT-bedrift i Oslo. Jobber på 2.linje-support med den utrolig flotte tittelen IT-konsulent. Jeg bor i Hønefoss sammen med min kjære T-Solberg, men er opprinnelig fra Os/Bergen. Har jobbet to år i Bergen kommune på IT-seksjonen som IKT-lærling.

post-36447-1170240423_thumb.jpg

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Nick:Aylars her, helst Bygdedyret alle andre steder.

Navn: Lars

Bosted: Vormsund, Nes kommune i Akershus

Fødselsår: 1990, 1. september

Interesser/hobbyer: Fotball, sport, spill, teknologi, webdesign, foto.

 

Ellers da?

Går VG1 Medier og kommunikasjon ved Hvam videregående skole. Har lyst til å bli mediegrafiker, webdesigner eller noe.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Nick: First Best

Navn: Kristin

Fødselsår: 1985

Jobb/utdanning: Byråkrat

Sivil status: Nei

Interesser/hobbyer: skriving, film, styrkeløft, blogging, guitar hero, forumhoring, musikk, xbox 360 +++

 

Bodd i Bergen hele livet, men havnet i Oslo høsten 2008. Vi får se om jeg returnerer til verdens vakreste by noen gang igjen.. Bruker stort sett fritiden på å løfte jern og metall, sitte og nerde på min elskede mac (<3).. Jeg liker å skrive, lage dårlige musikkvideoer, høre på musikk og andre relativt normale aktiviteter.

 

Oppdatert 18.07.2011

post-76561-1172425414_thumb.jpg

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Nick: Juliess

Navn: Julie SS (derav nicket, om det fremdeles finnes noen som ikke har tatt den)

Fødselsår: 1988 (6. oktober)

Interesser/hobbyer: Jeg er en mild fotonerd, og tar mye bilder av hunden min, Mona. Min største interesse er nok hund (derav Mona). Jeg går en del kurs og liker å trene og lære om hund. Adferspsykologi interesserer meg. Ellers har jeg ingen hobbyer. Eller, jo, kanskje en. Jeg sitter jo mye på nettet. Kan det kalles hobby?

Jobb/utdanning: Deltid Elkjøp, og student

Sivilstatus: Singel gitt

 

Sånn utenom: Jeg er trøtt om morran og liker å diskutere (men ikke om morran). Jeg har et par gode venner jeg setter stor pris på, har aldri vært noen stor fan av å ha en haug bekjente som man så vidt kjenner.

Spilte fotball i åtte år, hadde pause og begynte igjen. Men så ble jeg bare dødslei og gav opp hele greia. Så nå er jeg ferdig med det, og satser på å holde kroppen i form ved hjelp av bikkja.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Nick:Fisker, tidligere SoloX, lol.

Navn:Mathias.

Fødselsår:1993 (17. april)

Sivil status:Singel.

Interesser/hobbyer: Spiller fotball på et elendig lag, kjører snowboard på vinteren. Tilbringer mye tid foran dataen, surfer forum og leker meg i Photoshop/Illustrator, selv om det har blitt lite av det i det siste. Guitar Hero er en sikker vinner hos meg. Er også ganske interessert i film.

 

//bilde kommer senere//

Lenke til kommentar

Nick:

Lord-Myrrah

Født:

09/02-89

Sivil status:

Singel

Interesser/hobbyer:

Hmm, bøker, hardcore meditering.

Annet crap:

Jeg er en kresen person, spiser stort sett bare pasta, kjøtt og tomatsuppe. Jeg har aldri klatret i et tre, aner ikke hvorfor, bare blitt sånn. Jeg er flink til å ødelegge og miste ting. Glemme gjør jeg også. Har alltid rett. Er nok litt mer tilbaketrukken her enn IRL, mest fordi jeg ikke orker whine på gramatiske feil/stavefeil mens jeg diskuterer/komenterer ting. Har nettopp ødelagt mitt tiende tastatur, skrev derfor deler av dette med musa. Hater mas om sosser og emoer, fordi folk bare hater dem for å hate.

jeg har en ekkel stemme, når jeg hører den på opptak o.s.v får jeg vondt og skjønner ikke at folk orker å føre samtaler med meg.

sleeping.gif

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...