Gå til innhold

Forumets store brukerinformasjonstråd! (31.1.07)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nick:Hagr

Navn:Harald

Fødselsår:1991

Sivil status:rundbrenner? :ermm: har hørt det noen ganger :p

Interesser/hobbyer:Data, slalåm, damer (seff) musikk, gitar, og spise(?) :p

Favorittband Iron Maiden (hvem ellers) UP THE IRONS!

 

litt mer? :innocent:

For tiden går jeg på Dokka Ungdomsskole (10. klasse) og til neste år skal jeg gå Elektro GK Dokka.

 

 

Mvh. Harald

 

Nick: hagr, tosk, drittunge

Navn: Harald Grønvold

Fødselsår: 1991

Sivil status: Singel for tiden ;) Deilig

Arbeid: Jobber på Dokka Fastners. Lønna er ikke beste, men jeg har til det mest nødvendige som hifi, pc osv. (bor og snylter på modern)

Annet: Starter Elektrofag VK1 til høsten

Interesser/hobbyer:

-Jenter (fantastiske, mystiske, vakre skapninger)

-Pc (litt hvilende interesse for tiden. Hjelper folk gratis på fritida da :) )

-Musikk (Ekstremt glad i musikk. Både høre på, og spille selv (mest gitar) tror jeg har en ganske moden musikksmak, og den store kjærligheten er på 80 tallet en gang, med gitar, vreng og langt hår)

-Hifi (Nettopp kjøpt mitt første hifianlegg. :) Skal snart ha nye høyttalere)

-Gitar (Spiller opptil 15 timer hver dag. Noen ganger er det umulig å la være)

-Cola (begynner å få en ganske respektabel colasamling, selv om jeg ikke har drukket det på flere uker nå)

-Film (Liker alt som er av film (sjangere) Kan være litt kresen)

-Teknoligi (jeg elsker utvikling, og teknologi generelt. Liker å se oppgraderinger/forandringer, og bytter ut mitt eget utstyr stadig vekk)

-Hardware (var hvertfall hovedinterressen for noen måneder siden. Er i en periode hvor alt forandrer seg FORT!)

-Stort sett alt som bruker strøm (har siden jeg kun var en klomp interressert meg for alt som bruker elektrisk strøm)

 

 

 

My emopicture:

Bilde:

post-87944-1180618705_thumb.jpg

Endret av Hagr
Lenke til kommentar

Nick: Akan

Navn: Johannes Skorpen

Fødselsår: 1987, 18.desember

Status: singel

Interesser: Anime, serier, Data og drikking

 

Født og bor i Bergen hvor jeg går på Høyskolen og studerer Energiteknologi. Er vel for opptatt til å gjøre på noe annet spennende, lever studentlivet :D

 

bildet jeg legger ved er faktisk det eneste jeg har på pc'en med meg selv, så dette må jeg ta tak i :hmm: tatt for et år siden under russetiden og badingen før 1.mai. Jeg er nummer 2 fra høyre ^^

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
russebadingfl8.jpg
Lenke til kommentar

Nick: Markaren

Navn: Lars Ivar

Fødselsår: 1990

Sivil status: Singel

Interesser/hobbyer: Data, film, paintball og trening

Diverse: Går for tiden første året mitt på studiespesialiserende i Stryn. Kommer til å søke realfag for de to neste årene. Ellers er det ikke så mye å si tror jeg. Bor ut i skauen :hrm:

post-70325-1171306528_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nick: Hyrlen

Navn: Øystein

Fødselsår: 1985

Sivil status: Meningsløs.

Interesser: Trening, Pc, Film.

 

Utdannet Energimontør, på vei til fagbrev som elektriker samtidig som jeg tar studiekompetanse. Plan? Nordsjøen mens jeg tar en utdanning innen ledelse jeg ikke har bestemt meg for.

Lenke til kommentar

Nick: Oovz

Navn: Øyvind

Fødselsdato: 30.03.1986

Sivil status: Speider for tiden på det danske markedet.

Interesser/hobbyer: Medisin, PC, festing, vannpipe, musikk og overlevelse

Tidligere utdannelse: Videregående på Oslo Handelsgym

3FY/2+3BI på Bjørknes

5 måneder på Norges Veterinærhøyskole

 

Nåværende utdannelse: Medisin på Syddansk Universitet, Odense.

 

Jeg er snart 21 vintre gammel, og har nå tilbrakt mine to første uker i et annet land. Har gjort litt av hvert før jeg endte opp her nede, bl.a. 5 måneder på veterinærhøyskolen i 2006. Du kan finne meg i den store hiphop-tråden i musikkdelen av forumet, se link i signatur :)

Lenke til kommentar

Nick: Skilpadde

Navn: Charlotte

Fødselsår: 1987 (8. desember)

Sivil status: Singel

Interesser/hobbyer: Jeg er hobbykunstner, og elsker reiser, eventyr og utfordringer. Gjerne alt i ett. Musikk er en viktig del av livet mitt, og jeg aner ikke hvor jeg hadde vært foruten vennene mine. Festing er også skoy.

Ellers:.. Så nyter jeg det avslappende livet på folkehøyskole i Stavern, noe som er egentlig ganske så greit. Ålesund er hjembyen, men jeg liker å flytte på meg, så det er liten sjangse for at jeg drar tilbake dit med det første. Planen er for tiden å dra til Trondhjem og studere sosialantropologi ved NTNU, men vi får se hva som skjer. Helst vil jeg dra et år på backpacking, men den finansielle situasjonen min er heller kjip.

post-95833-1171553382_thumb.jpg

Endret av Skilpadde
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nick:edge

Navn:Marcus

Fødselsår:Tidlig 90-tall

Sivil status:Noe singel.

Interesser/hobbyer:Film, musikk, gitar(<3) og diverse saker med motor i.

Ellers info:Er prosessoperatørlærling(langt ord) på Aluminiumsverk, samtidig som ejg går skole. Stort sett flink på skolen, dog lei av matte. Evigstor fan av cola. Spiller gitar så ofte jeg kan, og mye fritid går med til det. Ellers er det ikke mye å si :D Er vel snart 1.85 høy, 43-44 i sko og.. tja..

Endret av edge
Lenke til kommentar

Nick: ehs5

Navn: Espen

Fødselsdato: 24.11.1990

Bosted: Skjetten, bodde på Grorud før

Sivil status: Singel

Interesser/hobbyer: Fruity Loops, Reason, musikk, snowboard

Utdanning/jobb: Går første året elektrofag nå, men skal ikke bli elektriker. Drømmejobben er musikkprodusent/lydtekniker, og skal prøve å gå den veien. Jeg har en deltidsjobb hvor jeg tjener relativt fett og trives.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Nick: MrHaze

Navn: Bård

Fødselsår: 1990

Sivil status: Kjærast

Interesser/hobbyer: Gitar, musikk (metal, rock, blues), film (b-film, kult, skrekk), foto, teikning.

 

Ellers: Bur på hybel i Skien, går studiespes. m/formgjeving på fyrste året i Porsgrunn. Sparar til langt hår. Generelt uinteressant.

 

post-121678-1172279097_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nick: Commando_Sondre

Navn: Sondre Nilsen

Fødselsår: 1992

Sivil status: Evig singel

Interesser/hobbyer: Fotball, piano, data, musikk, film og data igjen

 

Copy 'n paste fra gamlebloggen min

Jeg er da en 14 år gammel gutt fra Kristiansand(i allefall det foreldrene mine påstår) og bor på Hånes der. Jeg går på 9. trinn på Vigvoll skole. Jeg er ganske stor - 190 cm++. I tillegg er jeg faktisk ganske rask - klarte 60 meteren på under 8 sekunder. På fritiden prøver jeg å løpe rundt på utsiden men er som oftes på datan *host*.

 

Jeg har spilt piano i fem år og begynner å føle meg passe god. Det er særdeles morsomt og spille "Can you feel the love tonight" eller "You raise me up" og snu deg og se at det står én eller flere personer bak deg og hører på. Og nå som jeg har fått meg keyboard gjør vel ikke akkurat det saken noe bedre...

 

Så er jeg faktisk ganske glad i skuespill - så lenge vi ikke skal holde en seriøs tone, da går alt skeis. Gjør det i allefall på skolen; Askeladden som stripper - historisk korrekt - tror ikke deg jeg egentlig.

 

Uansett, jeg spilte fotball og ble betegnet som 'lagets beste' av trenerene, men jeg slutta uansett. Det jeg gjør (prøver) nå er å jogge i en times tid for å holde formen oppe. Har ikke planer om å bli stor, feit slask. Err, nå har vi faktisk startet opp et fotballag igjen, meeeen kondisen holder til ca 30 meter før jeg må ta pause... Utrolig nok løp jeg 60-meteren på 7.8 for et halvt år siden.

 

Ikke noen god beskrivelse, men det for så holde. :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Nick: I.A.G. (I mangel på noe bedre...)

Navn: Ivar

Fødselsår: 1989

Sivil status: Singel (I mangel på noe bedre...)

Interesser/hobbyer: Det meste, deriblant hardware, software, casemod, annet ang. data, bil (det meste med motor), bikkja mi (og andre (u)dyr), foto, natur (skog og fjell og sånt...), lego, speideren, svømming, snø, sykling, slalom, langrenn, humor, film, snekring, soving, matlaging, elektronikk, båt (med eller uten seil), Donald, ++ (to be continued...)

Bosted: Til vanlig: Skedsmo kommune, Akershus | I ferien: Kongsberg kommune, Buskerud | Og ellers: www.diskusjon.no

MSN-adresse: (Se profilen.)

Skonummer: 43

Utdanning: Går for tiden VK1 Allmennfag.

 

Se ellers profilen.

 

:w00t:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...