Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Hva skal Saints gjøre uten Drew Brees på nåværende tidspunkt? De har jo ingen gode erstattere per dags dato, og de har jo mista første og andre drafts i inneværende år, samt neste år. På toppen av det hele har Peyton og en annen trener (?) blitt suspandert for kommende sesong...

Lenke til kommentar

Hva skal Saints gjøre uten Drew Brees på nåværende tidspunkt? De har jo ingen gode erstattere per dags dato, og de har jo mista første og andre drafts i inneværende år, samt neste år. På toppen av det hele har Peyton og en annen trener (?) blitt suspandert for kommende sesong...

Heh, holdouts er ikke noe nytt :p

 

Trenger virkelig ikke bekymre deg for at han ikke spiller i uke 1. Han vil ha mer penger og får det til syvende og sist.

Lenke til kommentar

Hei og hopp

 

Helt ny i denne tråden og regner meg fortsatt som en noob med stor "N" til Amerikansk Fotball. Har prøvd å søke og lete etter regler og slikt for å forstå kampene bedre, men har fått intrykk av at det er mye mer å holde oversikt på sammenlignet med "vanlig" fotball ("soccer" som de over dammen kaller det). Finnes det noen videoer eller "nybegynner" guide?

 

Beklager om jeg drar opp et spørsmål som har blitt stilt tidligere (noe det helt sikkert har, men ikke klart å finne det).

 

EDIT: Se der se. Etter utallige forsøk på å finne et sted å starte, for å forstå spillet bedre, fant jeg nå en side som virker til å være et greit sted å starte. Kanskje legge ved noen linker, etc, i første post som folk kan bruke om de er nysgjerrig på denne sporten?

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...