Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står mellom Denver, 49ers eller Titans. Håper det blir 49ers jeg...

 

EDIT: Nå melder NFL.om at Peyton vil til Denver. Spent på hva dette betyr for Tebow. Enten blir han benket til fordel for future HOF QB i noen sesonger, eller så må han finne seg en ny klubb. Kjedelig, spesielt etter den gode sesongen i fjor.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

I følge en god venn som har litt mer peiling på Tebow enn meg, fortalte meg nettopp at Manning og Tebow har samme agent, og at det derfor ikke er ideelt å ha de begge på samme lag. Tebow har dog en liten kontrakt og Denver på sin side kan beholde han uten at det vil koste de for mye.

 

Han fortalte også at Jacksonville og Miami kan være interessante klubber. Begge holder jo til i hjemstaten Florida, og begge trenger QB. Blir spennende å se hvor han ender opp, men jeg er sikker på at Tebow ønsker å starte i week 1 og da er han nok nødt til å bytte klubb ASAP.

Lenke til kommentar

At payton blir utestengt et helt år er da vitterlig mer enn de fleste hadde regnet med. Jeg hadde ikke det iallefall. Så for meg kanskje 6.

 

Jeg tillater meg selv å overdrive litt, trenger ikke overanalysere det heller.

 

Tebow-saken så jeg iallefall ikke for meg, hadde ikke i mine villeste drømmer trodd at Rex Ryan var tebow fan, men nå ser det ut som den dealen er null and void uansett..

Lenke til kommentar

Jeg mener straffen var før streng! Det er da mitt synspunkt. For jeg tviler sterkt på at saints defence gikk inn for å få en utestengelse på stygge taklinger for usle 1000$, greit nok at de kanskje tok litt mer risker som kunne ha kvalifisert til stygge taklinger, og forstår fult at laget skal få en straff for en slik tankegang å gi bonuser for slikt. men en så streng staff så jeg ikke for meg!

Lenke til kommentar

Straffen var streng, men i mine øyne på sin plass. alle (vikings supportere) visste at noe var galt i 2009. Da hevdet alle at vi bare klagde fordi vi tapte, men var helt klart at Saints var ute etter å ta Favre. Nå kan vi bare få saken ut av verden så fort som mulig og komme igang med fotball.

 

Nå er det klart for en ny Vikings sesong og ser frem til en nybsesong hvor jeg skal rive av meg håret og skrike til pcen i irritasjon over søkte personell valg, avslag av stadion forslag og generell inkompetanse. Kan heldigvis ikke bli verre enn i fjor og tror Ponder kan forbedre seg kraftig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da er scheduelen klar!

 

Jeg skal til New York i jula og ble veldig keen på Sunday Night Football på MetLife Stadium, Chargers@Jets.

 

Noen som har erfaring med å kjøpe billetter?

 

Jeg har sjekket ut og billettene blir dyrere jo lengre ned mot banen man sitter (naturlig nok), men jeg vil mest bare oppleve stemninga og ser så mye fotball uansett at selve kampen ikke er i første prioritet her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...