Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Har ikke sett annet enn topp 20 av lista, men Vonta Leach du tenker på med fullback? Han var langt oppe på lista også i 2011. Hadde en liten drøm om å se han og Adrian Peterson i tospann, men det var nok en veldig fjern drøm. Leach er en fantastisk fullback og synes han uten tvil forsvarer en plass på top 100.

 

Årets overraskelse er selvsagt at Jared Allen ikke er top 10 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

angående top100 lista, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor Payton Manning kom med... Ville helst se som supporter at Brees skulle trone toppen, men en andre plass bak Rodgers er i seg selv bra :)

 

Kjøpte selv en Brees trøye nå når jeg var i usa og betalte vel samme som Martin, rundt 600 NOK :)

Lenke til kommentar

Det provoserer kanskje noen at jeg sier dette, men jeg skulle ønske han ble sparket ut av NFL etter at han ble dømt for å holde på med hundekamper. Har absolutt null respekt for han og ønsker han ingenting godt, hverken på eller utenfor banen.

 

Veldig glad han ikke spiller for Patriots.

 

Anywho. Takk for at du sa i fra om intervjuet. Håper det dukker opp på youtube snart.

 

Beklager litt off topic.

Lenke til kommentar

Alle fortjener en second chance. Han har tatt fengselsstraffen, utestengelsen fra all sport og har ikke fått eie hund på tre år (altså frem til nå). Michael kommer fra en vanskelig bakgrunn, men er likevel en av de største sportstalentene USA har sett i nyere tid. Han kunne selv velge om han ville bli baseball-proff eller å spille football videre, og han valgte heldigvis det siste.

 

Michael Vick har klokket inn den raskeste 40-yard dashen noensinne av en QB i NFL og i sin første fulle sesong som starter for Atlanta så tok han laget til playoff. Vick er en utrolig atlet som gjorde en gigantisk tabbe, men han har betalt for det og er tilbake. Når til og med the Humane Society klarer å tilgi han, så bør andre det også.

 

Hadde ikke Patriots hatt Brady, så hadde jeg GLATT tatt en mann som Michael Vick i laget. En Michael Vick i form er noe av det herligste man kan se i NFL, punktum.

 

Og ja, det provoserer meg litt at du sier det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KN4kRAEo-iE

Endret av MartinF
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...