Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på


MaSo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det vært noe greie på folka hadde de parkert litt lenger unna, istedenfor å kline seg oppi inngangspartiet på kjøpesenter osv. På den måten kunne man hatt en ledig luke mellom hver bil. Enkelt å komme seg ut og inn. Mindre bulking.

 

I tillegg syns jeg de som tegner opp strekene fint kunne laget en halv til en hel meter ekstra i bredden. Slik som trendene har vært for tiden, har det jo vært om å gjøre å ha den største og jæveligste SUV'en, og da tar de gjerne litt plass.

 

Inntil det blir bredere mellom linjene kommer jeg til å fortsette å bruke 2 plasser.

Lenke til kommentar

Er det trangt om plassen et sted, bør man klare seg med én plass. Men er det kun 30% fullt, ser jeg ingen grunn til å ikke ta 2 plasser!

Hvis noen parkerer sånn at jeg ikke kommer inn i bilen, er det fristende å ringe et par bolekamerater å få de til å vippe bilen på taket mot noen hundrelapper.

Lenke til kommentar
Audi S4, obligatorisk ransbil.

Onkel Blå pleier å slite som pokker med å ta tyver i den typen biler!

Er nok ikke så mange biler dem har som kan hamle opp med en S4 nei :p

 

I følge artikkelen som bildet er hentet fra er det en Audi A6.

Og S4 er ikke en superbil som kjører fra alt og alle. Det er vel rundt 220hk, det er ikke mer en det må være i en så tung bil.

Kan du forklare meg følgende du da:

1. Hvorfor har folk som bedriver ran og tyveri Audi S-biler som favoritt da?

2. Hvorfor får vi særdeles ofte høre det at "tyvene i en Audi S-bil kjørte fra Polititet. Det var mange patruljer i aksjon,

men det var nyttesløst å få tak i tyvene".

Lenke til kommentar

Enig i det Ditech sier. Når man parkerer bør man virkelig se ann. Hvis man kommer til et trangt sted, sørger jeg alltid for å parkere ved siden av en bil som ser ordentlig ut. Ellers parkerer jeg langt unna, eller til nød så frekt av ingen vi stå ved siden av.

 

Det er så mange idioter, og la meg spesielt nevne, feite, gamle damer. De dunker døra si borti bilen din, for så å støtte seg på den for å komme seg ut. Slik oppførsel bør straffes med keymarks over hele vedkommendes bil.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Kan vi ikke få opp en norsk side hvor vi kan poste idiotiske feilparkeringer? Samt noen flyers som kan legges på offerets bil(med norsk tekst) :)

 

I dag fikk eg med meg ikke mindre en fire totalt idiotiske feilparkeringer. En når eg parkerte og gikk for å handle og de siste tre når eg kom tilbake. De hadde tydeligvis blitt smittet av førstemann.

Lenke til kommentar

fattern fortalte om en han kjenner, som er svensk (Faktisk den kule/smarte i situasjonen) og var eier, eller er eier av stocholms mest kjente utested eller restaurant.

 

han var ihvertfall veldig rik, og eide en Maserati Quattroporte.

 

Det var 2 rånere som ikke likte han, og en gang, så parkerte de han inne, foran og bak maseratien.

Når han skulle hjem, startet han bare bilen og kjørte først i han foran, for å rygge i han andre sånn at han fikk plass til å kjøre ut, og så sa han:

Jag har råd til det, har ni?

Lenke til kommentar

i dag fant jeg en som ikke var helt god på dette med parkering.

 

01122007465.jpg

 

Først er det den røde bilen, den har tydlig kjørt over linja på sin plass. men den grønne har ikke rygget i nærheten av inn på plassen sin. jeg måtte svinge rundt den når jeg kjørte forbi, for nesa på bilen stod langt utenfor plassen.

 

Får jo plass til enda en bil mellom her....

 

La en lapp på ruta :)

Lenke til kommentar
Sånne ting og setter man pris på å se... *sukk*

 

 

post-85775-1171442623_thumb.jpg

 

Saumfarte dørene mine rimelig bra etter "parkeringsbulker".

 

Edit: Min er da bilen til høyre, og jeg sto der først!

 

Er det bare meg, eller står bilen din med det ene hjulet på den hvite stripa som markerer slutten på parkeringsplassen "din" og starten på den andre? Du skryter altså av at du IKKE kan parkere? Det er jo nettopp slike som deg denne tråden mobber:D

 

 

Ja jeg satt også og så på det. Trodde det var hans bil som skulle henges ut som idiotparkering.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Har det vært lite parkeringer i vinter?

 

fant dette bilde på VG

 

1206308086594_929.jpg

 

 

Det der er ikke en parkering, han har fått skli på bilen.

 

men til idiotiske parkeringer...bor 200-250m unna Lerkendal stadium (Trondheim), hver gang det er kamp så parkerer folk hvordan de vill, men de får IKKE bot heller...folk parkerer på fortauene, på drosje plasser og det værste, foran inkjørselen til huset vårt.

 

Siste gang det var kamp skulle jeg og fattern ut en tur ( ikke særlig fotball intresert) men tror du ikke det var fult med biler rett uttafor, var ikke mulighet å komme ut, så det var bare å vente 2timer...

Lenke til kommentar

Så denne her i dag. Det er fire handi-plasser nærme inngangen til senteret. To på hver side av skiltet som står der. Jeepen har visst ikke helt fått med seg dette... De ropte opp eieren over høytaleranlegget flere ganger, men det tok lang tid før han fjernet bilen.

 

Bilde007.jpg

 

Bilde004.jpg

Lenke til kommentar
Siste gang det var kamp skulle jeg og fattern ut en tur ( ikke særlig fotball intresert) men tror du ikke det var fult med biler rett uttafor, var ikke mulighet å komme ut, så det var bare å vente 2timer...

Neste gang ringer du et borttauings-selskap - eller politiet. Sperring av utkjørsel er jo rett og slett ulovlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...