Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på


MaSo

Anbefalte innlegg

er det der sant? for den ville vel egentlig fått noen bulker og definnitivt noen riper av å kjøre gjennom en dobbel betongvegg

9580512[/snapback]

Er bare porøse betongblokker som er murt sammen.

Ikke særlig sterke dem nei.

 

 

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
munchXcopyX2.jpg

 

Parkering forbudt :p

9597912[/snapback]

Audi S4, obligatorisk ransbil.

Onkel Blå pleier å slite som pokker med å ta tyver i den typen biler!

Er nok ikke så mange biler dem har som kan hamle opp med en S4 nei :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg parkerer så ofte jeg kan på to plasser. Syns alle kunne begynt med det. Helt greit med bedre plass mellom biler, og gjøre det umulig å dunke døren i naboen.

9589850[/snapback]

Slike folk parkerer jeg gjerne vedsidenav. Med den følgen at de somregel sliter grovt med å komme seg inn i bilen sin igjen.

 

Grunnen er enkel: folk som tar opp 2 plasser er somregel redd for bilen sin. Slike folk vil jeg parkere ved siden av, da de gjerne ikke slenger opp døra i sida på min bil ;)

 

Det beste er jo at jeg somregel havner innenfor én oppmerket parkeringsplass, og dermed har parkert riktig. Mens den andre idioten må åle seg inn passasjerdøra. Pluss at dersom man rygger inn ved en annen bil så kan man komme så nære at personen på plassen ved siden av må svinge og herje for ikke å treffe speilet mitt.

Endret av Erik Braseth
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Audi S4, obligatorisk ransbil.

Onkel Blå pleier å slite som pokker med å ta tyver i den typen biler!

Er nok ikke så mange biler dem har som kan hamle opp med en S4 nei :p

 

I følge artikkelen som bildet er hentet fra er det en Audi A6.

Og S4 er ikke en superbil som kjører fra alt og alle. Det er vel rundt 220hk, det er ikke mer en det må være i en så tung bil.

Lenke til kommentar
Audi S4, obligatorisk ransbil.

Onkel Blå pleier å slite som pokker med å ta tyver i den typen biler!

Er nok ikke så mange biler dem har som kan hamle opp med en S4 nei :p

 

I følge artikkelen som bildet er hentet fra er det en Audi A6.

Og S4 er ikke en superbil som kjører fra alt og alle. Det er vel rundt 220hk, det er ikke mer en det må være i en så tung bil.

 

Avisene har vel ikke alltid "their cargame on lock"

Den har Bolero felger, orginale S-felger..

Lenke til kommentar
Jeg parkerer så ofte jeg kan på to plasser. Syns alle kunne begynt med det. Helt greit med bedre plass mellom biler, og gjøre det umulig å dunke døren i naboen.

Slike folk parkerer jeg gjerne vedsidenav. Med den følgen at de somregel sliter grovt med å komme seg inn i bilen sin igjen.

 

Grunnen er enkel: folk som tar opp 2 plasser er somregel redd for bilen sin. Slike folk vil jeg parkere ved siden av, da de gjerne ikke slenger opp døra i sida på min bil ;)

 

Det beste er jo at jeg somregel havner innenfor én oppmerket parkeringsplass, og dermed har parkert riktig. Mens den andre idioten må åle seg inn passasjerdøra. Pluss at dersom man rygger inn ved en annen bil så kan man komme så nære at personen på plassen ved siden av må svinge og herje for ikke å treffe speilet mitt.

 

 

Joda.. jeg hører hva du sier, og ser hva du gjør. Jeg har gjort begge deler. Poenget er, at er det trangt om plassen et sted, så parkerer jeg eksemplarisk midt i oppmerket plass der jeg finner en luke. Men!! Er det ikke trangt om plassen... dvs.. er det kun 30-40% belegg på plassene i forhold til hvor mange plasser det er... da kan jeg godt stelle meg midt mellom 2 plasser. Er ikke så veeeldig redd for bilen egentlig heller.. er det god plass, kan man bruke plass.

 

Om jeg da står 15-20 meter fra klynga som står nærmest inngangen til et f.eks kjøpesenter, og det kommer en idiot som stiller seg 5 cm fra bilen min så jeg ikke kommer inn.... ja da er vedkommende en vanskeligstilt person.. rett og slett.. kanskje jeg flytter bilen min, og kobler sammen 100 handlevogner i en stor serie rundt bilen til vedkommende. Kanskje jeg tilogmed rakk å dra på biltema, kjøpe kjetting og hengelås og låse vognene skikkelig sammen. hehe

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Mindre fin parkering dette her

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-74957-1195751756_thumb.jpg

 

Neimen hva i huleste er galt med denne? Det er da bare en bonus å ha liten bil, så kan man parkere litt mer som man vil! Det er bare 240 som må rygge litt frem og tilbake for å få plass i luken.

Påstår du at dette er ein heilt OK parkering? Korleis skal barna i bilen til venstre kome seg ut døra utan å lage eit bulkhelvete? Bilen står jo delvis inne på parkeringsplassen til venstre.

 

Å ha liten bil gjev ikkje folk rett til å parkere som ein idiot.

 

Er ikkje snakk om å være parkeringsvakt, men at det finnes fleire som benytter seg av parkeringsplassen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...