Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på


MaSo

Anbefalte innlegg

Som topicen sier "Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på", det hele hendte når jeg gikk fra kontoret å til kantina for å skaffe meg noe mat noe som er helt vanlig.

 

Så ser jeg ut av vinduet:

18012007049ti6.th.jpg

 

Snakk om idiot parkering :whistle:

 

Har du sett noe lignende, sleng det ut her gjerne med bilde

 

Føler du for å gi personen litt ekstra, sleng en av disse i frontruta :D

 

parkering2sn9.th.jpg

 

parkingidiotnorsk2ay9.th.jpg

Endret av MaSo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utenfor skolen har vi en ganske stor parkeringsplass. Den er delt opp i rader med at bilene står på rekke mot hverandre, 4 rader tilsammen. Når disse er fylt opp, så fortsetter det å fylles, ved at folk parkerer over og under radene, slik at det er vanskelig å kjøre forbi. Så fyller de opp på tvers ved den siste raden, og i praksis gjør det umulig å komme inn eller ut med normal størrelse på bilen. Dvs. golfer og andre småbiler kommer igjennom, men med vanlige biler skal man slite veldig med å komme seg inn. I tillegg rundt 90-graderssvingene over og under radnene parkerer jo folk, og dermed er det også noen som klarer å blokkere disse helt totalt, så når man har kjørt nedover og oppover for å lete etter plasser (hvor man gjerne har kjørt forbi noen, fordi de er utilgjengelig pga. visse biler som blokkerer innkjøringen, altså svingen man må ta for å komme seg inn), så må man rygge hele veien tilbake igjen.

 

Nei, altså, hvorfor ikke en dag med "parkeringskurs" som er obligatorisk på kjøreopplæringen? Det tror jeg ganske mange kunne trengt.

Lenke til kommentar

På bensinstasjonen hvor jeg jobber er det en lokal helt som utmerker seg med sine parkeringer. Han greier å parkere på en måte som gjør at alle som fyller bensin må rygge ut.

 

Det er liksom meningen at det skal gå an å kjøre ut og inn mellom pumpene og inngangen, men som dere ser så blokkerer han det.

post-63140-1169226218_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hehe bra det :p

 

Jeg var på jobb en tur idag å når jeg sku hjem så jeg at bilen min var inne parkert av 3 biler :S og jeg sto på en oppmarkert parkerings plass.

 

Legger ved en tegning siden jeg ikke hadde mulighet til å ta bilde :roll:

 

Jeg har illustrert min bil med fargen BLÅ

Og alle de andre bilene er RØD

parkering6tv.png

Lenke til kommentar

Haha, dette minner meg veldig om en episode på videregående.

 

Parkeringsplassen så slik ut:

parkering.gif

 

Parkeringsplassen var ganske stappa full, og kompisen min måtte ha et sted å parkere. De to første radene til venstre på illustrasjonen er forbeholdt lærere og andre ansatte. Der fant han ut at det var lurt å parkere (rosa bil). Deretter kom læreren som hadde betalt for parkeringsplassen. Det at noen tok plassen hennes hadde visst skjedd noen ganger før, og hun hadde begynt å parkere inne de som parkerte der, for å hevne seg (rød bil).

 

Men, dette var på VGS, og vi var ikke akkurat vanskelige å tirre, så vi ringte til politiet om at en bil hadde parkert oss inne. Politiet kom og fortalte læreren at hun ikke kunne holde på sånn. Hun var litt snurt etterpå :D

Lenke til kommentar
Jeg var på jobb en tur idag å når jeg sku hjem så jeg at bilen min var inne parkert  av 3 biler :S og jeg sto på en oppmarkert parkerings plass.

7763505[/snapback]

 

Kan en da ringe etter kranbil for å få fjernet den? På den andres bileier regning så klart.

7763585[/snapback]

 

Tror ikke kran bilen hadde giddet å trekke unna alle bilene for å få min bil ut, men jeg stakk bare inn å kjeftet litt så var det 3 stk som sneik seg ut og flyttet bilene (var vist noe møte greier eller noe idag)

 

Haha, dette minner meg veldig om en episode på videregående.

 

Parkeringsplassen så slik ut:

parkering.gif

 

Parkeringsplassen var ganske stappa full, og kompisen min måtte ha et sted å parkere. De to første radene til venstre på illustrasjonen er forbeholdt lærere og andre ansatte. Der fant han ut at det var lurt å parkere (rosa bil). Deretter kom læreren som hadde betalt for parkeringsplassen. Det at noen tok plassen hennes hadde visst skjedd noen ganger før, og hun hadde begynt å parkere inne de som parkerte der, for å hevne seg (rød bil).

 

Men, dette var på VGS, og vi var ikke akkurat vanskelige å tirre, så vi ringte til politiet om at en bil hadde parkert oss inne. Politiet kom og fortalte læreren at hun ikke kunne holde på sånn. Hun var litt snurt etterpå :D

7763625[/snapback]

Hehe hørtes jo direkte komiskt ut :p

Stjele en parkerings plass og gi "eiern" av plassen skyllda :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...