Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på


MaSo

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte her om dagen, og parkerte som illustrert på følgende bilde.

 

(Jeg er den svarte bilen)

 

Når jeg kommer tilbake for å hente bilen, har en eller annen idiot (rød bil), prestert å parkere så jævla skrått bak bilen min, slik at det faen meg ikke gikk an å rygge ut!

 

post-46338-1179307060_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Var ute å kjørte her om dagen, og parkerte som illustrert på følgende bilde.

 

(Jeg er den svarte bilen)

 

Når jeg kommer tilbake for å hente bilen, har en eller annen idiot (rød bil), prestert å parkere så jævla skrått bak bilen min, slik at det faen meg ikke gikk an å rygge ut!

 

post-46338-1179307060_thumb.png

8624599[/snapback]

Minner meg litt om noe som hendte en gang da jeg syklet til skolen, jeg løste sykkelen til et skilt, tror du ikke en idiot låste sykkelen sin igjennom rama til min sykkel. Jeg måtte få vaktmesteren til å ta opp skiltet slik at jeg fikk med meg min sykkel.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har en artig historie å fortelle. Denne gangen var det jeg som parkert som en idiot. Dette er noen år siden og jeg kjørte lastebil. Fikk beskjed om og kjøre til slottet i Oslo og hente en pakke der. På slottet, tenkte jeg. Hvor faen er vareleveringa der. Jeg kjørte opp bak slottet og kom opp på slotsplassen foran slottet. Da la jeg merke til en dør på siden av slottet som virket for meg som ett fint sted og gå inn og spørre. Jeg var litt stresset og hadde dårlig tid, så jeg snudde lastebilen og bråparkerte rett ved denne døren. Jeg gikk inn og fikk høre at jeg var på rett plass. Fikk pakken jeg skulle hente og gikk ut igjen. Da jeg kom ut så jeg alle gardistene var ute og spasserte som de gjør innimellom i flotte lange rekker osv. Akkurat i det jeg skulle sette meg inn i lastebilen syntes jeg at det var noe som rørte seg bak inntil lastebilen. Først da la jeg merke til at jeg hadde parkert helt klistra opp i ett av de søte små husene som gardistene står og holder vakt i. Inni der sto det en mektig fortvilet gardist og kom seg ikke ut for å spassere sammen med de andre gardist kompissene sine. Forde en idiot av en lastebilsjåfør hadde parkert rett foran åpningen i det lille søte huset hans.

Jeg husker at jeg bare så ohhhh, deretter satte jeg meg inn og spant av gårde ganske latterfull og flau.... :blush:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rappa denne fra en annen kar her på forumet, han har ikke brukt denne tråden såe :!:

 

Da jeg gikk i byen forleden dag kjørte ei dame rett inn på fortauet og parkere der, på langs, og gikk ut av bilen og inn hos frisøren. Så fort hun var ute av syne måtte jeg bare ta bilde av denne fantastiske parkeringen

 

29062007litenhp5.th.jpg

Lenke til kommentar
Har en artig historie å fortelle. Denne gangen var det jeg som parkert som en idiot. Dette er noen år siden og jeg kjørte lastebil. Fikk beskjed om og kjøre til slottet i Oslo og hente en pakke der. På slottet, tenkte jeg. Hvor faen er vareleveringa der. Jeg kjørte opp bak slottet og kom opp på slotsplassen foran slottet. Da la jeg merke til en dør på siden av slottet som virket for meg som ett fint sted og gå inn og spørre. Jeg var litt stresset og hadde dårlig tid, så jeg snudde lastebilen og bråparkerte rett ved denne døren. Jeg gikk inn og fikk høre at jeg var på rett plass. Fikk pakken jeg skulle hente og gikk ut igjen. Da jeg kom ut så jeg alle gardistene var ute og spasserte som de gjør innimellom i flotte lange rekker osv. Akkurat i det jeg skulle sette meg inn i lastebilen syntes jeg at det var noe som rørte seg bak inntil lastebilen. Først da la jeg merke til at jeg hadde parkert helt klistra opp i ett av de søte små husene som gardistene står og holder vakt i. Inni der sto det en mektig fortvilet gardist og kom seg ikke ut for å spassere sammen med de andre gardist kompissene sine. Forde en idiot av en lastebilsjåfør hadde parkert rett foran åpningen i det lille søte huset hans.

Jeg husker at jeg bare så ohhhh, deretter satte jeg meg inn og spant av gårde ganske latterfull og flau.... :blush:

8980247[/snapback]

 

Hehehe! Voi voi det er lenge siden jeg har flirt så godt :p

Det er det man kan kalle for mann på "boks"

Endret av MaSo
Lenke til kommentar

Jeg skulle kjøre et handicapet par til trygdekontoret i trondheim i demmes bil så jeg hadde lov til å stå på handicap parkering.

Da jeg kom dit så jeg en bølle svinge inn og ta plassen forran nesa mi.

Mitt i byen så neste ledige plass var vel 1km med full betaling.

Jeg rullet ned vinduet og sa vis meg handicappet ditt eller flytt deg og som svar fikk jeg fingern.

Først ringte jeg trondheim parkering som fikk sendt en p-vakt dit som ga bilen en bot så ringte han tauetjenesten som fjernet bilen.

Når han kom ut etter en time så klikka han bananas og banna som en snekker. Det var en deilig følese og sikkert 4000+ kostnad på han.

Lenke til kommentar
Jeg skulle kjøre et handicapet par til trygdekontoret i trondheim i demmes bil så jeg hadde lov til å stå på handicap parkering.

Da jeg kom dit så jeg en bølle svinge inn og ta plassen forran nesa mi.

Mitt i byen så neste ledige plass var vel 1km med full betaling.

Jeg rullet ned vinduet og sa vis meg handicappet ditt eller flytt deg og som svar fikk jeg fingern.

Først ringte jeg trondheim parkering som fikk sendt en p-vakt dit som ga bilen en bot så ringte han tauetjenesten som fjernet bilen.

Når han kom ut etter en time så klikka han bananas og banna som en snekker. Det var en deilig følese og sikkert 4000+ kostnad på han.

8986246[/snapback]

Den er bra legendarisk. :)

 

En kamerat av meg pleide å være sjåfør for Posten, og som sikkert dem fleste har sett før så er det alltid en eller annen gjøk som presterer å parkere rett foran lasterampa. Til tross for alle mulige forbudsskilt og advarsler.

 

En dag kameraten min kom, så sto det selvfølgelig en bil der så han parkerte resolutt lastebilen rett foran og dermed låste inne bilen som sto der. I det kameraten min spratt ut kom selvfølgelig eieren springende helt krakilsk og fikk stotret frem: "Men jeg skulle bare..." hvorpå kameraten min kommenterte tørt: "Ja, jeg SKAL BARE ta lunch"

 

I følge kompisen min hadde han aldri sett makan til furtetryne. :!:

Lenke til kommentar
Jeg skulle kjøre et handicapet par til trygdekontoret i trondheim i demmes bil så jeg hadde lov til å stå på handicap parkering.

Da jeg kom dit så jeg en bølle svinge inn og ta plassen forran nesa mi.

Mitt i byen så neste ledige plass var vel 1km med full betaling.

Jeg rullet ned vinduet og sa vis meg handicappet ditt eller flytt deg og som svar fikk jeg fingern.

Først ringte jeg trondheim parkering som fikk sendt en p-vakt dit som ga bilen en bot så ringte han tauetjenesten som fjernet bilen.

Når han kom ut etter en time så klikka han bananas og banna som en snekker. Det var en deilig følese og sikkert 4000+ kostnad på han.

8986246[/snapback]

Den er bra legendarisk. :)

 

En kamerat av meg pleide å være sjåfør for Posten, og som sikkert dem fleste har sett før så er det alltid en eller annen gjøk som presterer å parkere rett foran lasterampa. Til tross for alle mulige forbudsskilt og advarsler.

 

En dag kameraten min kom, så sto det selvfølgelig en bil der så han parkerte resolutt lastebilen rett foran og dermed låste inne bilen som sto der. I det kameraten min spratt ut kom selvfølgelig eieren springende helt krakilsk og fikk stotret frem: "Men jeg skulle bare..." hvorpå kameraten min kommenterte tørt: "Ja, jeg SKAL BARE ta lunch"

 

I følge kompisen min hadde han aldri sett makan til furtetryne. :!:

8986338[/snapback]

 

 

 

Jezz jezz, mye bra her ja! ^^

Sånn det skal være :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg skulle kjøre et handicapet par til trygdekontoret i trondheim i demmes bil så jeg hadde lov til å stå på handicap parkering.

Da jeg kom dit så jeg en bølle svinge inn og ta plassen forran nesa mi.

Mitt i byen så neste ledige plass var vel 1km med full betaling.

Jeg rullet ned vinduet og sa vis meg handicappet ditt eller flytt deg og som svar fikk jeg fingern.

Først ringte jeg trondheim parkering som fikk sendt en p-vakt dit som ga bilen en bot så ringte han tauetjenesten som fjernet bilen.

Når han kom ut etter en time så klikka han bananas og banna som en snekker. Det var en deilig følese og sikkert 4000+ kostnad på han.

8986246[/snapback]

Det er en deilig følelse når man ser bilen forsvinne avgårde oppå en falken bil, ikke sant? Har fått mange biler tauet som var til hinder for varelevering på jobb. Like god følelse hver gang.

Men det værste er gjenngangerene. Når man har fått tauet bilen 2-3 ganger fra samme sted, så burde man jammen skjønne tegninga, men det er faktisk en del som ikke gjør det. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...