Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på


MaSo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fattern fortalte om en han kjenner, som er svensk (Faktisk den kule/smarte i situasjonen) og var eier, eller er eier av stocholms mest kjente utested eller restaurant.

 

han var ihvertfall veldig rik, og eide en Maserati Quattroporte.

 

Det var 2 rånere som ikke likte han, og en gang, så parkerte de han inne, foran og bak maseratien.

Når han skulle hjem, startet han bare bilen og kjørte først i han foran, for å rygge i han andre sånn at han fikk plass til å kjøre ut, og så sa han:

Jag har råd til det, har ni?

 

HEHE! Den var bra! Har gjort det selv vis jeg har vært steinrik.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Inntil det blir bredere mellom linjene kommer jeg til å fortsette å bruke 2 plasser.

 

 

Hvis du med viten å vilje bruker to plasser her i Tromsø kan du regne med å bli SKIKKELI inneparkert av en gammel og grov japansk firtrekker. Firtrekkeren kommer til å stå så nærme inntill speilet ditt at du må bruke følerblad for å måle avstanden mellom speil og bil. Min bil for eksempel.. Er ikke mye som irriterer meg i trafikken annet enn folk som er så redde for bilene sine at de ikke tør å parkere inntill andres biler..

 

Feite kjerringer som smeller opp dørene og bulker burde fått seg en omgang juling.. Jeg blir også irritert over sånt, men om du er så redd for bilen din bør du heller parkere bakerst på parkeringsplassen hvor det er mindre trafikk og mindre sjangs for bulking...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg dobbeltparkerer ikke, men jeg parkerer alltid så langt fra andre biler/ytterst på P-plassen for at sjansen for at noen skal slå døra i den skal være minimal.

 

En ting som hadde vært kjekt å hatt på bilen er noen kameraer som utløses hvis støt-sensorer i siden på bilen hadde gått av. Det hadde ikke trengtes mange slike bulker/riper for at en slik gizmo hadde nedbetalt seg selv.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Jeg dobbeltparkerer ikke, men jeg parkerer alltid så langt fra andre biler/ytterst på P-plassen for at sjansen for at noen skal slå døra i den skal være minimal.

 

Da er vi to.

 

Men det som er uforståelig er jo at når du da kommer ut igjen, så har en eller annen smarting prestert å parkere rett ved siden av bilen din.

 

Jeg lurer på hva de tenker. "Tja, det er jo femti ledige plasser her, men la oss parkere ved siden av han som står helt alene der. Bilen hans er sikkert ensom.."

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...