Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fant meg to calibraer jeg!


Anbefalte innlegg

Ikke at jeg har så my peiling på bil at det gjør noe, derfor må jeg nesten høre med dere her før jeg gjør kolosale feil.

 

Har tatt opp bil lån på 20k, jeg tenkte jeg skulle bruke 30k på bil, ja! (førstegangsbil)

 

Og selvfølgelig er Calibra drømmebilen, her er de 2 som er tilfredstillende (begge er på 30k):

 

calibra1

 

- eu gokjent

- blitt kjørt på nå i vinter så fram fanger fikk en sprekk, skal skiftes med forsikring fortest mulig.

- En liten lakk flekk på panseret (ikke stor) har blitt dårlig gjennomført. dyrt og fikse?

- som dere ser er hjulbuene galvanisert, men jeg trudde dette bare fungerte når bilen var fabrikkny?

- førersetet (på siden). setet er litt opprevet. men har satt på racingblått setetrekk (ikke visende)

 

og som dere ser er motor skiftet, gått lite. reg. reim skiftet osv. positivt!...?

 

stor stereo:

rockford 2*12 tomere sub

rockford høytalere

rockford forsterker 1000w

og aplin spiller

 

også zender stylingen som jeg desverre ikke ser noe til:S fangeren derimot..

 

den andre:Calibra2

 

- Fin bil!

- påkostet mye i det siste

- kjørt veldig mye 288k:S

- bør skiftes reg.reim.

-eu-gokjent

 

stereo:

- skiftet spiller og høytalere.

 

begge er 8 ventilere. Har togbilleter til Oslo den 26. så dette haster! (hehe)

kom gjerne med kommentarer, spørsmål og innspill til andre calibraer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. bil nr. 1:

Utrolig dårlige bilder, men det får så være. Er litt skeptisk til både lakkflekker og ødelagte seter, betyr kanskje at andre ting snart tar kveld også.

 

Ang. bil nr. 2:

Har han sotet fremre siderute i døra? Det, kombinert med noen vanvittig stygge lykter bak er grunn nok til å holde meg langt unna. 288' km på telleren er heller ikke noe som drar opp, egentlig :/

 

Konklusjon:

Ingen av de to bilene er noe jeg ville ha gitt 30.000± kr. for. Var dette de to eneste bilene du har funnet aktuell?

 

PS: Hva så med togbillettene til Oslo? Den ene bilen står i Moss (ikke så forferdelig langt unna Oslo) og den andre bilen står på Vigrestad i Rogaland. Meget langt unna Oslo, med andre ord.

Lenke til kommentar

jeg er litt skeptisk til calibra i det hele tatt.

Du kan være heldig å få tak i et frakt eksemplar, men de fleste er grisekjørte.

kjenner flere som har calibra, og de fleste av de har hatt flere problemer med bilen.

 

Det er også veldig morro å kjøre fort med den, så det kan også bli dyrt :p

Lenke til kommentar

Hør hva den første koster. Hvis du absolutt skulle ha valgt en av disse to, så gå for eneren. Ser grei ut, han har hvertfall tatt vare på den og fikset feilene. Men hvis han skal ha over 30.000,- så glem det. Det er vanskelig å få solgt biler med høy km stand selv om motoren er nyere. Stiller meg skeptisk til Calibra selv, men det er ditt kjøp. Håper du slipper rusthelvete.

 

Men hvor fikk du billån hen?

Lenke til kommentar

De er et helvete å forsikre. Du burde høre rundt etter forskjellige tilbud. Jeg har hørt om folk som har betalt opp mot 40 000 i året for ansvarsforsikring, men en jeg kjenner betaler bare 6 000,- (4-hjulsdrift, han er med i naf og han hadde en eller annen turboversjon de ikke fant i registeret sitt = flaks).

Lenke til kommentar

ja det er den første bilen som tilfredstiller mest!

 

fikk lån i banken... lett (har stipend og jobber fast, kausjonist = mamma hehe)

 

altså det er jo en førstegangsbil så ikke for meg at det skullle værra tipp topp, og det er calibra jeg brenner for altså og han har jo faktisk fikset calibra problemet!

 

også var det jo mye bil for pengene? trur ikke det kommer å koste så mye å fikse lakken (kjenner en som lakkerer).

 

altså det med setet var ikke så omfattende, ikke så stort, bare litt.. + at han har jo satt på racing setetrekk istede:)

 

+ jeg digger anlegget

 

det blir nokk første calibraen ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...