Gå til innhold

"my guild needs me" - gyldig unnskyldning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli endel ganger når en i gruppa bare hopper ut, med denne unnskyldningen. Jeg vet at å spille med guildet sitt er en bra måte å unngå tullinger på, men her er det etter min mening et problem med tullinger som er i guild også. Når noen bruke denne unnskyldningen så er det som regel 50-50 for hvorvidt de sier det før de leaver, eller som svar i whisper etterpå. Jeg mener at det ikke er en gyldig unnskyldning. Den gruppa du er midt i en instance med, er de du må forholde deg til, uansett hva pokker guildet ditt trenger deg til. Men det er tydeligvis at det mangler endel på ansvarsfølelsen til enkelte... Blir det stående igjen 4 folk halvveis i scholo uten healer, så er sjansen liten for å finne en ny i tide til å redde runnet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heller bare det at priests tar seg alt for store friheter til ting og folk lar det gå fordi det er så alt for lite av dem...Når du endelig finner en jævla priest så kan du banne på at det er en shadow priest som søren ikke vet hva healing er...

priest unskyldning som jeg syns toppa kaka for min del:

"BRB, taking a shower..."

og det var midt inne i sunken temple og main tanken streva fælt for å holde agro på en litt for stor pull

Endret av Darkey
Skrevet

Hvis guilden trenger en for et viktig raid som kom opp så er det god nok grunn til å stikke synes jeg, men hvis han joiner et run så burde han bli helt ut og ikke stikke hvis et par guildmembers trenger en healer til noe.

Skrevet
Hvis guilden trenger en for et viktig raid som kom opp så er det god nok grunn til å stikke synes jeg, men hvis han joiner et run så burde han bli helt ut og ikke stikke hvis et par guildmembers trenger en healer til noe.

7694967[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener, gjør du forskjell på disse tingene? Jeg synes det er totalt uakspetabelt å forlate et dungeon eller raid uansett, og grunnen til at jeg skrev det jeg skrev er at jeg mener denne unnskyldningen er totalt uakseptabel og viser at personen er en elendig lagspiller.

Skrevet

Selvsagt er det kjipt når noen leaver, men forstår at enkelte må dra for å gjøre noe. Outdoor bosses er noe som man må droppe alt for å klare å få bossen ned først. Mener det er en forskjell i å leave for noe slikt, og å leave for venner trenger deg i en annen instance.

Skrevet
Guild > random group.

7695025[/snapback]

Og? Betyr det at du støtter å svikte gruppen du er i? Såklart det er bedre å spille med guildmates, men det er ikke poenget mitt.

Skrevet
Guild > random group.

7695025[/snapback]

Og? Betyr det at du støtter å svikte gruppen du er i? Såklart det er bedre å spille med guildmates, men det er ikke poenget mitt.

7695030[/snapback]

Om guilden trenger deg, så prioriterer man guilden først. But hey, det er min mening.

Skrevet

Hmm, mulig jeg er i utakt med de fleste her. Det overrasker meg ganske mye at så mange ikke har motforestillinger mot å svikte partyet sitt midt i en instance. Men det forklarer ihvertfall hvorfor det skjer så ofte.

Man er nødt til å finne seg i mye dritt når man spiller WoW, og det ser ut som man blir nødt til å finne seg i dette også. Trist.

Skrevet

Finne seg i dritt? om du synes det er rart folk prioriterer å hjelpe guildmates man kansje har spilt sammen med i 2 år, og har blitt gode venner med fremfor en tilfeldig spiller, så får det være ditt problem.

Skrevet (endret)
Finne seg i dritt? om du synes det er rart folk prioriterer å hjelpe guildmates man kansje har spilt sammen med i 2 år, og har blitt gode venner med fremfor en tilfeldig spiller, så får det være ditt problem.

7695058[/snapback]

Jeg snakker ikke om å queste sammen med en tilfeldig person i Elwynn Forest. Jeg snakker om å være midt i et instance run, når en person stikker, som ofte kan ødelegge hele runnet hvis man ikke finner kjapp erstatning. Det er etter min mening kjip oppførsel mot medspillere og elendig team spirit. Da får du heller gjøre jobben ferdig før du spiller med vennene dine, eller la være å gå instance med andre hvis du vet at de kommer på senere...

Endret av mad_arab
Skrevet (endret)

Folk burde klare å planlegge dagen så de har tid nok til å gjennomføre et fullt raid, ikke stikke for å spise middag en halvtime inn i raidet osv. De vet jo kjempegodt hvor lang tid et fullt MC-raid tar.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

Ikke join noe du ikke kan fullføre mener nå jeg.

Utrolig irriterende når folk stikker etter å ha vært i en gruppe i 15 minutter.

En burde ha såpass peiling på hva som kommer til å skje hjemme hos deg selv eller i guildet ditt at du klarer å unngå å si at du må stikke pga et eller annet.

Ikke join noe som tar 1-1.5 timer når du vet det er guildraid du må være med på om 30 minutter eller om kompisen/dama di kommer på besøk.

Er ikke helt det samme, men det blir nesten som om at du er på jobb, så sier du "Sorry, må stikke. Dama vil at jeg skal flytte sofaen, et skap og en kommode.". :p

Etter min mening kaster du bort andres tid som kanskje hadde planlagt å gjøre noe etterpå, noe som jeg syns litt respektløst ovenfor de andre.

Endret av Cappo
Skrevet

Folk som stikker midt i en instance fordi "guildet trenger dem" plutselig, er vel oftest bare ute etter et påskudd for å stikke.

De aller aller fleste guilds har faste raidtider, og når det er en halvtime til raid joiner man ikke en ST PUG.

Jeg mener det er helt uakseptabelt, hvis noen trenger hjelp i guildet fikser de ofte å vente litt, eller faktisk "sorry jeg kan ikke, er i en pug".

Skrevet

Selv om jeg er midt i en instance så stikker jeg / aksepterer at andre stikker vist guilden trenger de. Dvs ikke noe sånt tull som: gjøre instance run, mekke noe for de. Er det snakk om et orgentlig raid så er det en helt annen sak. Da blir det Guild > Group

Skrevet (endret)

Men så er det jo ofte sånn at raids er planlagt da, og da bør du ikke, som så mange andre sier her, joine en PuG som du VET kommer til å ta litt tid. Raider du, så vet du jo ca hvor lang tid en tur i Scholo, ubrs, strat tar. Ikke lek dum folkens.

Det blir jo litt annerledes hvis du ikke har signa til det raidet, men får plass likevel hvis noen ikke møter opp eller liknende, da mener jeg det er greit å leave gruppa.

Men må innrømme at jeg har brukt unnskyldningen før, da jeg har vært i endel ødelagte UBRS grupper i min tid :innocent:

Da var det skole :cry:

Endret av TaigaH
Skrevet
Jeg drar ikke fra grupper som regel siden jeg vet når guildet har raids. Om en outdoor spawner er det noe annet tho.. Da var jeg hs på sekundet uten forklaring.

7695427[/snapback]

:yes: Sånn lyder regelen i guildet mitt også, men den siste månden så har vi gitt f.. og heller bare tatt de som ikke blir PUGa når det passer oss :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...