Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

General Motors er forøvrig interessant. Sammenlignet med de fleste andre bilfabrikanter har de lite gjeld. Ford har 100 milliarder dollar, Toyota 150 milliarder dollar. GM har bare 14 milliarder dollar i gjeld. Derfor tror jeg de har alle forutsetninger for å bli den ledende bilfabrikanten i USA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som var interesant når Facebook ble notert var hvor desperat Morgan var for å holde den over 38$.

 

They (bloomberg) said the underwriters had 67 million shares to hold the line at 38 dollars. They are manipulating the stock by holding it up so it doesn’t go under a lot. When they run out of bullets (67 million shares) this thing will be way under 38

 

Sjekk ut ordrebilde på fredagen :)

image.png

Lenke til kommentar

Ja. Har det ikke vært for olja og fisken så har vi vært der Hellas er nå ;)

 

Ja, det samme tipper jeg også.

 

Og mot en "Norsk-Hellas" går vi hele veien nå, bl.a krav om så høye lønninger gjør sitt.

 

Ellers så mer uro på markeder: http://e24.no/boers-...ehjelp/20234742

Er med på 24. no aksjekonkurranse men finner ingen oppside, kun downside nå.(har ikke kjøpt noe enda)

 

:)

Lenke til kommentar

Ja. Har det ikke vært for olja og fisken så har vi vært der Hellas er nå ;)

 

Ja, det samme tipper jeg også.

 

Og mot en "Norsk-Hellas" går vi hele veien nå, bl.a krav om så høye lønninger gjør sitt.

 

Ellers så mer uro på markeder: http://e24.no/boers-...ehjelp/20234742

Er med på 24. no aksjekonkurranse men finner ingen oppside, kun downside nå.(har ikke kjøpt noe enda)

 

:)

 

Hvordan blir man med i den konkurransen? Kan veldig lite om aksjer, men det høres gøy ut :-) Må man delta med fullt navn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...