Gå til innhold

Dødsstraff - Hva mener du? (Les første post)


Hvordan stiller du deg til bruk av dødsstraff?  

721 stemmer

  1. 1. Hvordan stiller du deg til bruk av dødsstraff?

    • Er for bruk av dødsstraff
      201
    • Er mot bruk av dødsstraff
      474
    • Ingen formening/vet ikke
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt riktig, folket vet ikke alltid hva som er best for dem.

Dette utrykket har blitt brukt av flere diktatorere, men det er faktisk sant.

 

Det er lettere å hjernevaske ett helt folk enn en mann med ett sterkt sinn med god dømmekraft. Dessuten, når flere er puttet til å styre ett land så er også korrupsjonen mye høyere.

7610319[/snapback]

 

Tror ikke du har spesielt mye kunnskap om det du snakker om, unnskyld meg, men det virker bare ikke sånn. Hvis du virkelig har bodd i et diktatur, og sett hvordan folk bedrives og blir totalt overkjørt av statsledere, så tror jeg du hadde endret mening.

7610339[/snapback]

 

Hahahaha, det går ikke inn gjør det?

 

Det FINNES INGEN gode diktatorere i dag! En diktator er en tittel på en enehersker, men det gjør han ikke nødvendigvis OND!

 

Jeg vil beskrive det som groteskt! Han ble jo hengt, og uten hette og hele pakka. Veldig forferdelig å se på!

 

Ja veldig, han insisterte på å bli hengt uten hette.

Hvis vikingene syntes slikt var groteskt ville ikke Norge vært ett fritt land nå.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

Det står vel at det er Saddam som blir hengt?

7610332[/snapback]

 

Jo, det skjønner jeg, men saken er hvordan ser egentlig det ut? Er det ekstremt gorteskt, eller hvordan beskriver du det?

7610338[/snapback]

Filmen er ekstremt dårlig. Du ser Saddam forsvinne ned luka, uten hette (slik han ba om det). Hadde ikke på lyd, så jeg vet ikke om det er noen lydeffekter folk reagerer på. Jeg synes nå at henrettelse er forferdelig uansett, men er du klar over at det er en henrettelse, så får du vel hva du forventer.

Lenke til kommentar
Hahahaha, det går ikke inn gjør det?

 

Det FINNES INGEN gode diktatorere i dag! En diktator er en tittel på en enehersker, men det gjør han ikke nødvendigvis OND!

 

Gode?! :dontgetit:

En diktator har tatt all statsstyre til seg selv, personlig vil jeg kvalifisere det som ganske slemt og ikke gi sivile mennesker rett til å kunne bestemme selv hva de vil ha i sitt samfunn. Jeg er for at Staten skal ha stor kontroll, men demokrati må det være!

 

Jeg vil beskrive det som groteskt! Han ble jo hengt, og uten hette og hele pakka. Veldig forferdelig å se på!

 

Ja veldig, han insisterte på å bli hengt uten hette.

Hvis vikingene syntes slikt var groteskt ville ikke vært ett fritt land nå.

 

Ja, det gjorde han, dessverre. Forstår ikke hvorfor han ville bli hengt uten hette. Men en grunn finnes vel.

Endret av PureJoy
Lenke til kommentar
R.I.P Saddam! Han har ikke gjort meg noe, snarere tvert imot og kverket hundretusener av potensielle terrorister!

7610549[/snapback]

Den var veldig dum. Hvordan kan man vite at noen blir terrorister? Du antar vel at alle fra Mistøsten er potensielle terrorister, inkludert kvinner og barn? Det er rasisme, min venn, og er noe jeg sterkt misliker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...