Gå til innhold

Er PS3 så dyr som vi vil ha det til?


sp0ck

Anbefalte innlegg

Har du sjekka? :p

En CRT TV tåler også mye, mer enn en Wiimote.

Glasset er jo rundt 2 cm tykt på en slik TV.

Kontrolleren kan jo ikke tåle at man smeller den inn i en CRT TV, skjønner jo at en plasma/LCD-TV går i stykker da, men en CRT.... nei

 

Og såvidt jeg vet, har alle flatskjerms-bilderørsskjermer, et tynt lag med glass i tillegg, kan jo hende dette får en liten sprekk.

Endret av PsykoRage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det blir like dyrt ja, hvis man vill ha alt dillet også. men det er et VALG!.

for og spille xbox 360 spill koster det litt under 2000kr.

 

for og spille PS3 spill koster det over 6000kr.

 

 

så ja PS3 er så dyr vi skal ha det til....

7543521[/snapback]

 

hvor får du over 6000kr fra? ser det er allerede butikker som har lagt ut den til prisen 5300kr...

 

PS3 er dyr ja=) men xbox 360 er like dyr... så et fett, kan si mye drit om begge konsollen og like mye positivt..

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker valgfriheten som X360 tilbyr framfor Sony sin løsning. Jeg kjøpte X360 for rundt 3000kr og fikk alt jeg trengte for å spille (bortsett fra spill da). Når jeg skal ha PS3 vil den koste meg min. 5000kr og ikke tilby meg noe mer. Jeg ser ikke film på spillkonsollen og er kun ute etter å spille på den. Er man ute etter en BR spiller så er PS3 rimelig....

 

Men som spillkonsoll gir X360 helt klart mest for penga....

Lenke til kommentar
det blir like dyrt ja, hvis man vill ha alt dillet også. men det er et VALG!.

for og spille xbox 360 spill koster det litt under 2000kr.

 

for og spille PS3 spill koster det over 6000kr.

 

 

så ja PS3 er så dyr vi skal ha det til....

7543521[/snapback]

 

hvor får du over 6000kr fra? ser det er allerede butikker som har lagt ut den til prisen 5300kr...

 

PS3 er dyr ja=) men xbox 360 er like dyr... så et fett, kan si mye drit om begge konsollen og like mye positivt..

7544993[/snapback]

 

når ble 1995,- det samme som 5300,- ?

 

og hvor koster den 5300,- ? billigste i prisguiden var 5489,-.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

jeg bryr meg om prisen nå, men det er mest fordi jeg er veldig blakk om dagen. dersom jeg har 5-6k til overs når den kommer så har det lite å si. vurderer uansett en raptor til 2k og et 8800gtx kort til pcen, og det vil koste minst like mye. (eneste forskjellen blir vel at jeg kan selge den gamle raptoren og skjermkortet for noen kr)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

joda men det er egentlig uvesentlig hva du mener om det,

 

det er helheten vi må se på her... PS3 er for dyr for de fleste folk.

bortsett fra noen millinærer.

 

PS3 er ikke for dyr for min egendel, jeg har råd til 2 stk hvis jeg vill.

men poenget er at den er for dyr i seg selv... filosofien i en konsoll er nemelig at det skal være billig og lettvint spille maskin.

Lenke til kommentar
xbox 360 premium: ca. 3000

Trådløs adapter: ca. 800

HD DVD add-on: ca. 1500-2000

Totalt: 5500

 

Nå er det jo et poeng at med xbox360 så har man muligheten til å velge selv hvor mye penger man vil legge ned i dette, men jeg tror de fleste går for premium for å få mest mulig ut av spillopplevelsen. Personlig har jeg også kjøpt den trådløse adapteren, og kommer sikkert til å gå for HD DVDen etterhvert. Så er egentlig PS3 så dyr som vi vil ha den til?

7543374[/snapback]

 

Du har et poeng, men for meg (Bare premium for 3000) som bruker nettverkskabler og ikke ser mye film, blir PS3'en dyr.

Lenke til kommentar

7544993[/snapback]

 

når ble 1995,- det samme som 5300,- ?

 

og hvor koster den 5300,- ? billigste i prisguiden var 5489,-.

7545562[/snapback]

 

?

 

sammenlignet ikke wii og PS3 jeg.. les innlegget mitt pliz..=)

 

Så den til 5300 på en data nettside eller noe som jeg var tilfeldig innom etter mange linker.. så ikke feil og orker ikke grave fram det nå bare fordi du lurer=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
mens vi diskuterer dette, noen som vet om lagg problemet til 360'n er fiksa i en patch nå? er jo umulig å se film på den. og det er noe kjipt da 5.1 anlegget mitt er kobla til den.

7546580[/snapback]

 

hø? merkelig.... ikke noe lagg eller hakking hos meg (har 2stk 360), sikkert noe galt med boksen din... ring support

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

7544993[/snapback]

 

når ble 1995,- det samme som 5300,- ?

 

og hvor koster den 5300,- ? billigste i prisguiden var 5489,-.

7545562[/snapback]

 

?

 

sammenlignet ikke wii og PS3 jeg.. les innlegget mitt pliz..=)

 

Så den til 5300 på en data nettside eller noe som jeg var tilfeldig innom etter mange linker.. så ikke feil og orker ikke grave fram det nå bare fordi du lurer=)

7546895[/snapback]

 

du sa PS3 er dyr, men X360 er like dyr. jeg syns ikke akkurat at 5300,- og 2300,- er like dyrt. (core i prisguiden. )

 

premium tilogmed, koster 2795 - 2995,- hos elkjøp. det er fremdeles 2300,- billigere.

Lenke til kommentar
Er jo en stund siden 360 kom da, så at prisen på den er billigere enn PS3 er jo klart, noe annet ville jo vært rimelig bak mål.

7546484[/snapback]

'Vanlig' prisen på 360'en har faktisk ikke blitt redusert med en krone siden lansering. Det har ikke vært noen offisielle priskutt på den i det hele tatt. Og det kommer neppe til å skje med det første heller når vi nå vet prisen på PS3.

 

PS3 er svindyr, det er det ingen tvil om. Spesielt for de som ikke er interessert i hverken Blu-ray eller HD-DVD.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Det vil vise seg om det holder med DVD9 i 3-4-5-6 år fremover. Alt etter når neste generasjon kommer.

Det er ikke som at om noen år vil det ikke komme flere spill ut til Xbox360 fordi spill utviklerene har gått tom for plass. DVD9 vil holde siden det er den kapasiteten utviklerene har å jobbe etter. Spørsmålet er om Blueray vil gi PS3 en fordel og det tror jeg nok det til en viss grad vil etterhvert. Men det betyr ikke at vi ikke også vil se veldig bra ting og få veldig bra spill til Xbox360 i fremtiden.

 

Og så virker det logisk for meg virker det logisk at ukomprimert spill har kortere loadetider?

Ukomprimert vil si at det er mer data å laste.

Lenke til kommentar

LOL. Til dere PS3 lovers, maskinen er jo drit stygg! Den er stor og uhamslig og ligner mest på en blank brødboks.

 

Dere liker kanskje den svarte finishen nå, men bare vent til det blir kladdemerker på den osv.

 

Den peneste av konsollene som er nå er uten tvil Wii. 360 kommer på en veldig svak 2.plass mens PS3 ikke er med i vurderingen engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...