Gå til innhold

Er PS3 så dyr som vi vil ha det til?


sp0ck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en grunn til at den kommer et år etter Xbox 360! Den er et helt år bedre!!

7552190[/snapback]

 

Jess, eg var bekymret for at eg ikkje ville får mitt daglige brød og gullkorn. Men der reddet du alt sammen. Tusen takk.

7552307[/snapback]

 

Har gjennomsnittsalderen på Sony tilhengerne her på forumet falt kraftig den siste tiden?

Lenke til kommentar
Man trenger øyne, ellers må man ikke være så proff. Uansett, denne tråden er blitt en av mange slike tråder på dette forumet. Steng den!

7552297[/snapback]

 

Jeg kan vedde gansek mye på at du ikke kan se forskjellen på grafikken på xbox360 spill og PS3 spill!

7552322[/snapback]

 

Var ikke PS3 et år bedre da?

Lenke til kommentar
1. Folk flest kan ikke bruke linux PUNKTUM.

 

2. Grunnen til at MS ikke åpner for all funksjonaliteten som xbmc har er fordi MS må følge lover og regler.

 

Du kan jo eksempelvis kikke på hva en mediasenter løsning med MS XP media og BD eller HD DVD spiller koster.. Der er PS3 verd pengene..

 

3. Hvem har ikke en pc fra før av? En ps3 vil aldri erstatte en pc så den må du kjøpe uansett.

7552028[/snapback]

 

1. Tull.. Man har akkurat samme mulighetene og et tilnærmet likt interface under Linux som man har under Windows.. Folk har lært seg Windows, de kan lære seg Linux.. Det har forøvrig INGENTING med det vi diskuterer her å gjøre. Mediasenter funksjonalitet krever ikke at du kan Linux.. PUNKTUM :roll:

 

2. XBMC er basert på VLC mediaplayer, som er fullstendig lovlig.. Det er ingen lover eller regler som tilsier at man ikke kan mounte foldere på en annen PC og spille det av på en mediaplayer i stua. Det er ingen rettskraftige avgjørelser MS må forholde seg til som forhindrer dette. Leit ræva av deg om du vil.. :)

 

3. PCen folk har fra før står i all hovedsak på gutterommet, hjemmekontoret eller en eller annen plass i huset som er langt fra det mediet familien samles om når de skal se film.

Det er ikke snakk om å erstatte hjemmePC'en.. Det er snakk om å erstatte en Windows basert mediaplayer til 10000 (evt. +1500 for Windows mediacenter som man må ha installert på PC'en om man ønsker serverfunksjonalitet)..

 

:)

Lenke til kommentar
3. PCen folk har fra før står i all hovedsak på gutterommet, hjemmekontoret eller en eller annen plass i huset som er langt fra det mediet familien samles om når de skal se film.

Det er ikke snakk om å erstatte hjemmePC'en.. Det er snakk om å erstatte en Windows basert mediaplayer til 10000 (evt. +1500 for Windows mediacenter som man må ha installert på PC'en om man ønsker serverfunksjonalitet)..

Men det er jo nettopp dette jeg bruker xboxen til!

Jeg streamer filmer +++ fra pc'n i et rom til xbox'n i et annet.

 

Selvfølgelig kan folk lære seg linux, men de kommer ikke til å gjøre det. Hvorfor skal de det? For å kunne bruke linux på ps3?

 

VLC som program er lovlig enig i det, men uten ulovlige filmsnutter er det ikke mye du kan bruke det til.

Lenke til kommentar
Det gjør meg veldig lite om du vedder ukelønna di på at jeg ikke ser forskjell på spilla. Dra frem et spill som ser bedre ut enn Gears du.

7552347[/snapback]

 

 

Vi kan se hvilket spill som har best grafikk nå Metal Gear Soldier 4 kommer ut! Da ser du neppe noe forskjell! Og da har utgiverne fått ca. like lang tid å lage spillene på!

Lenke til kommentar
Det gjør meg veldig lite om du vedder ukelønna di på at jeg ikke ser forskjell på spilla. Dra frem et spill som ser bedre ut enn Gears du.

7552347[/snapback]

 

 

Vi kan se hvilket spill som har best grafikk nå Metal Gear Soldier 4 kommer ut! Da ser du neppe noe forskjell! Og da har utgiverne fått ca. like lang tid å lage spillene på!

7552422[/snapback]

 

Kom med kilder da, jeg blir å møkk lei av folk som kommer med alle mulige slags kommentarer uten å oppgi kilde.

Lenke til kommentar

Metal Gear Soldier ja, noe nytt det eller? Har hatt 360en min i 2 år når Metal Gear SOLID kommer ut, og da skal jeg switche til PS3 for å få lik grafikk?

 

Denne grafikkdiskusjonen er forøvrig like uinteressant nå, som når alle forventa at PS3 fikk killzone/motorstorm target render grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...