Gå til innhold

Er PS3 så dyr som vi vil ha det til?


sp0ck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe  :)

For meg er det litt viktig og velge et produkt som jeg personlig er opptatt av.

Men, man kan ikke få både pose og sekk her i livet, sånn er det bare..

 

ps. ungane har PS2 og venter på Wii nå  ;)

7553212[/snapback]

 

Hehe, Wii er en morsom konsoll, tilogmed faren min på 38 år liker den, kaster seg bortover gulvet når han spiller bowling og slikt, han har kun likt et spill i sitt liv, og det er Sonic, ellers kan han ikke fordra spill. :)

Lenke til kommentar

Anngåedne vlc og lovlig bruk:

Det jeg mener med at det ikke er så mye morro du kan få ut av vlc uten å bevege deg litt i legal gråsone er som følger.

 

Du har egentlig ikke lov til å lage kopier av dvd'er som du eier langt mindre de du ikke eier. Selv om du skulle ha lov til å lage kopier av filmer som du eier hvorfor skulle du ønske å lage kopier som er dårligere kvalitet enn orginal dvd'n som du bare kan putte rett i spilleren/ps2/ps3/xbox/xbox360 eller hva du nå har koblet til tv'n?

 

Det som er genialt med mediaextender er at du kan ta opp tv (I fremtiden i HD) på pc'n i et rom og spille den av i et annet rom ved hjelp av xbox360 maskinen. Dette kan du også gjøre med vlc fra pc siden, men det er på grunn av at MS sin programvare allerede finnes på xbox360 konsollen.

 

Jeg synes at vlc er et supert program og har brukt det i årevis på både mac, win og linux. Men det har en mye høyere terskel enn MS sin løsning.

 

Jeg bør også legge til at alt som har dårligere kvalitet enn dvd er helt uaktuelt for meg å se på. For de som liker lavoppløste divx xvid og lignende så ser jeg at MS sin løsning er underlegen. Men vi har jo transcode og vlc360 da ...

 

Okey jeg føler at jeg trenger redningshund for å finne tilbake til topic nå, men jeg måtte bare svare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...