Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp denne emailn fra platekompaniet.no

 

Hei

 

Vi har dessverre fått den beklagelige beskjeden fra Bergsala, Nintendo-importøren, at de ikke får varene inn før i morgen kveld. Deres lager ligger i Sverige og de vil da tidligst komme til oss på fredag. Høyst sannsynlig kommer de ikke før onsdag 27.12 grunnet toll-deklarasjon. De vil da bli sendt med en gang.

Jeg beklager veldig dette og dersom ordren skal avbestilles så kan mail returneres til denne adressen.

Jeg vil også opplyse om at vi ikke har trukket noe penger, dette gjøres først når ordren sendes.

 

Mvh

David Smestad

Platekompaniet.no

 

 

Gjelder dette elkjøp osv også? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg møtte opp utenfor Elkjøp i Drammen ( :thumbdown: ) kl. 0915 i dag, og sto og venter sammen med flere andre.

Når vi endelig slapp inn var vi rundt 15 stykker.

De fortalte at de forventet ca. 30 inn i dag, men vitse ikke helt når.

Men vi kunne betale nå og hente den senere i kveld.

 

Og prisen?

De skulle faen meg ha 2999,- for den, uten prisgaranti eller angrerett.  :mad:

Irritert.

Men hvilke valg har jeg? 500,- for å slippe mer kø.

Faen heller. Jeg måtte jo kjøpe den.

7534109[/snapback]

 

Jeg synes det høres slett ut, å selge et nytt produkt så høyt over veiledende. Men så lenge du ble opplyst om dette og godtok dette ved å kjøpe, så må du kanskje leve med det. Dårlig gjort uansett.

 

Jeg anbefaler alle å benytte finnerlønnen til Lefdal, det er vel derfor vi har den.

Lenke til kommentar

Var innom Elkjøp Lørenskog for 20min siden.

 

Der sa han at han visste når den kome, men han kunne ikke si det til meg, han bare anbefalte meg å komme innom hver dag. Jeg spurte jeg om det var vits å komme i morgen tidlig, så sa han det kan jeg ikke si...

 

Litt irritert over dette spurte jeg en annen ansatt og der fikk jeg til svar at han ikke visste når den kom.. :ermm:

Lenke til kommentar
Fikk nettopp denne emailn fra platekompaniet.no

 

Hei

 

Vi har dessverre fått den beklagelige beskjeden fra Bergsala, Nintendo-importøren, at de ikke får varene inn før i morgen kveld. Deres lager ligger i Sverige og de vil da tidligst komme til oss på fredag. Høyst sannsynlig kommer de ikke før onsdag 27.12 grunnet toll-deklarasjon. De vil da bli sendt med en gang.

Jeg beklager veldig dette og dersom ordren skal avbestilles så kan mail returneres til denne adressen.

Jeg vil også opplyse om at vi ikke har trukket noe penger, dette gjøres først når ordren sendes.

 

Mvh

David Smestad

Platekompaniet.no

 

 

Gjelder dette elkjøp osv også? :thumbdown:

7535172[/snapback]

 

Det jeg finner merkelig med denne uttalelsen fra Bergsala, er at de i forrige uke sa at det var kommet inn på lager onsdag (13.), og gikk ut fra dem igjen den 14. Jeg lurer da rett og slett på om dette er snakk om to ulike leveringer, dvs. at Platekompaniet får fra neste batch, mens Elkjøps ankommer denne uken (som ble sendt ut fra Sverige før helga).

Endret av einaros
Lenke til kommentar
Det blir nok til å vente utenfor Elkjøp i morgen tidlig, håper virkelig de får det inn da. Forresten noen som har pris på elkjøp, så nemlig bilde på nintendo.no sitt forum og der var det et bilde fra lefdal hvor det sto pris 2695. Klarer ikke å finne igjen bilde nå though.

7535592[/snapback]

 

Elkjøp får neppe inn fra morgenen av. De jeg har snakket med der i dag, mener at det kommer i løpet av ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler alle å benytte finnerlønnen til Lefdal, det er vel derfor vi har den.

7535364[/snapback]

Hvordan da? "Den koster 2495 på elkjøp"?

 

Jeg var på lefdal alna i dag (i tillegg til ca. alle andre elektronikk- og lekebutikker i Oslo) og snakka med to ansatte. Han ene sa at han trodde det skulle komme mer kl. 2 på onsdag, men da sa han andre at det var avkreftet og at fredag var mer sannsynlig. Så heller ingen plakat.

 

Kaos!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...