Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

damen på kundesenteret visste fortsatt ikke når dem ville få inn nye maskiner.men att dem får inn denne uken var ganske sikkert sa hun,dem ville få inn rundt 70 wii konsoller i hver butikk i oslo område

7533503[/snapback]

 

Morsomme de folkene der. Svaret jeg fikk var at leveringsdatoen deres var 30 desember... :hmm:

er vel bare å ringe i ny og ne og håpe den har kommet inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hengt opp svær poster på Lefdahl Alnabru, om at de får inn ca 30 konsoller kl 14 i morgen onsdag!

7533529[/snapback]

 

Hehe, har de? Fy faen, der kommer det til å bli mye knuffing og dytting. Skulle ønske Elkjøp butikkene kunne gjøre noe av det samme.

 

Hmm kun 30 høres jævla lite ut. Folk kommer nok til å stå i kø fra klokka 5 på morran eller noe sånt. Har ikke mulighet til å stå i kø alt for lenge, må jobbe, håper de kommer tidligere hos Elkjøp.

Lenke til kommentar

Grunnen til denne posteren var vel at de igår sa til enkelte kunder at den skulle bli solgt fra i dag fra åpningstid. Regner egentlig at denne tiden gjelder alle lefdahl og elkjøp'er. Da disse er "samme" butikk og skal få levering samtidig.

 

Og ja kl 14 høres ikke smart ut, kommer til å være rimelig kaos i den butikken imorgen iallefall!

Lenke til kommentar
Hengt opp svær poster på Lefdahl Alnabru, om at de får inn ca 30 konsoller kl 14 i morgen onsdag!

7533529[/snapback]

lættis.snakket akkurat med lefdahl kundesenter,jeg spurte dem om det var riktig at lefdal alna ville få inn 30 konsoller imorgen klokken 14.hun hadde ikke hørt om det,så hun ba meg sitte på vent.

5min senere var hun tilbake on hadde snakker med "øverste hold"som hun kalte det.

og att det mest sansynelig ikke ville være wii til salgs på alna i morgen.butikken vet ikke om/når dem vill komme..

kanskje butikken på alna prøver og lage et salg stunt?ikke vet jeg

 

edit:sente mail til expert strømmen,spurte om/når dem ville få inn nye

 

Takk for henvendelsen

 

Pris forespørsel

NINTENDO WII SPILLKONSOLL

 

Pris 2499

 

Vi er lovert 4 stk før jul.men på nyåret en gang kommer det flere.

 

så expert er vell bare og glemme

Endret av JohnErik86
Lenke til kommentar

hehe, jeg trodde at den var til deg selv. Vel, blir spennende å se om det skjer noe på Lefdal imorgen. Det var ihvertfall ingenting på Elkjøp Lørenskog idag morges. Gadd ikke engang å spørre betjeningen. Men de drev og fortalte ei kvinne/mor at hun må bare komme innom hver dag osv.

 

Sjekker selvsagt senere idag. Men jeg lurer på om leketøysbutikkene også får i denne omgang, eller om de blir oversett denne gangen. Toys r US fikk jo, men så er jo de ganske annerledes fra de andre leketøysbutikkene. Dette er vel noe vi ikke får vite. Her kunne feks Bergsala ha sagt ifra om hvem som har kjøpt wii fra dem, og hvor leveransen går. Om det går bare til de største atkørene, eller om Brio etc også får et par konsoller.

Lenke til kommentar

Jeg møtte opp utenfor Elkjøp i Drammen ( :thumbdown: ) kl. 0915 i dag, og sto og venter sammen med flere andre.

Når vi endelig slapp inn var vi rundt 15 stykker.

De fortalte at de forventet ca. 30 inn i dag, men vitse ikke helt når.

Men vi kunne betale nå og hente den senere i kveld.

 

Og prisen?

De skulle faen meg ha 2999,- for den, uten prisgaranti eller angrerett. :mad:

Irritert.

Men hvilke valg har jeg? 500,- for å slippe mer kø.

Faen heller. Jeg måtte jo kjøpe den.

Endret av TBJ
Lenke til kommentar
Jeg møtte opp utenfor Elkjøp i Drammen ( :thumbdown: ) kl. 0915 i dag, og sto og venter sammen med flere andre.

Når vi endelig slapp inn var vi rundt 15 stykker.

De fortalte at de forventet ca. 30 inn i dag, men vitse ikke helt når.

Men vi kunne betale nå og hente den senere i kveld.

 

Og prisen?

De skulle faen meg ha 2999,- for den, uten prisgaranti eller angrerett.  :mad:

Irritert.

Men hvilke valg har jeg? 500,- for å slippe mer kø.

Faen heller. Jeg måtte jo kjøpe den.

7534109[/snapback]

Så de hadde faktisk fått bekrefetet at de fikk inn i dag? Elkjøp kundeservice visste ingen ting når jeg snakket med dem før i dag.

Lenke til kommentar

Kundeservice får tydeligvis lite informasjon.

Han bak disken bekreftet at de fikk ca. 30-35 stk. og ville selge til oss som sto der. Han garanterte at de skulle legge de av til vi som kjøpte nå.

Han viste tydeligvis at de ville få i dag. Eneste han ikke kunne garantere, var at bilen som kjørte de ikke fikk et uventet uhell...

Jeg tror ikke de tørte å selge for mange av de nå, før de fikk de inn.

Innen kl. 16 i dag, sa han.

 

Jeg tilter hvis jeg ikke får den i dag.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis sto fra halv 9 i dag tidlig på Elkjøp Lørenskog. Der visste de "ingenting". Neste leveranse var forventa 3. januar....(meg i rævva)

Kompis av meg som jobber der snakka med sjefen i går, og han sa at det mest sannsynlig skulle komme 69 eksemplarer i dag. Han karen i butikken sa at de ikke ville selge dem i dag om de får dem/har fått dem i dag uansett. Fordi de ville gi alle en like stor mulighet. De ville sette opp et skilt i rundkjøringa uttafor elkjøp dagen før de skulle legge den ut for salg...

 

Wish you all the best of luck! tror jeg skal dra i morra og, for sikkerhets skyld :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis sto fra halv 9 i dag tidlig på Elkjøp Lørenskog. Der visste de "ingenting". Neste leveranse var forventa 3. januar....(meg i rævva)

Kompis av meg som jobber der snakka med sjefen i går, og han sa at det mest sannsynlig skulle komme 69 eksemplarer i dag. Han karen i butikken sa at de ikke ville selge dem i dag om de får dem/har fått dem i dag uansett. Fordi de ville gi alle en like stor mulighet. De ville sette opp et skilt i rundkjøringa uttafor elkjøp dagen før de skulle legge den ut for salg...

 

Wish you all the best of luck! tror jeg skal dra i morra og, for sikkerhets skyld :ermm:

7534194[/snapback]

var der akkurat og fikk den samme beskjeden.da blir det camping utenfor sjappa så fort jeg ser skiltet da

Lenke til kommentar
Tilbake til saken biatches, når kommer godsakene? Var jo snakk om at de skulle komme imorgen.. Er det ingen som vet noe? Begynner nesten å angre på at jeg solgte godsaken min (for 1500 kr i profitt vel å merke). En ting til, kommer wii play virkelig med en wiimote slik som følger med konsollen?

7531861[/snapback]

Det leveres to versjoner av kontrollen: en med, og en uten Wii play. Hos komplett er versjonen med spillet 100,- kr dyrere, noe det trolig er verdt.

 

Når det gjelder selve saken: Personlig orket jeg ikke dette tjaset, og kjøper på nyåret.. Å fly i butikker denne uken er for desperat, en har da andre ting å gjøre før jul, som f.esk. jobb og julepils ;)

 

Men jeg må si det er beklagelig at denne saken ikke behandles på bedre vis fra importør, distributør og butikker. Det trengs ikke mer enn en liten notis på nettsidene deres for å roe stormen av henvendelser de får. Dette er nok et bevis på at bedrifter generelt ikke klarer å bruke nettet på en god måte. Informasjon er en billig investering! Men det er jo en annen sak.

 

Ser frem til Twilight Princess på nyåret, og slukker tørsten med en ny gjennspilling av Wind Waker! Hadde glemt hvor herlig levende, "vibrant" (i mangel på norsk ord) og gjennomført det er... :)

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar
Jeg møtte opp utenfor Elkjøp i Drammen ( :thumbdown: ) kl. 0915 i dag, og sto og venter sammen med flere andre.

Når vi endelig slapp inn var vi rundt 15 stykker.

De fortalte at de forventet ca. 30 inn i dag, men vitse ikke helt når.

Men vi kunne betale nå og hente den senere i kveld.

 

Og prisen?

De skulle faen meg ha 2999,- for den, uten prisgaranti eller angrerett.  :mad:

Irritert.

Men hvilke valg har jeg? 500,- for å slippe mer kø.

Faen heller. Jeg måtte jo kjøpe den.

7534109[/snapback]

 

Hehe.. bare lever den tilbake innen 30 dager og plukk opp en ny til "normal" pris. At de påstår at de IKKE har prisgaranti er bare bS, isåfall tar du det opp med Elkjøp sentralt (eller tar retur i en annen elkjøp butikk).

 

Franchise elkjøp SKAL følge std elkjøp regler og kan ikke lage sine egne regler (eller priser) så de er på tynn is selv om de prøver å gardere seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...