Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke ha huske å ha sett noe uttalelse fra Bergsala om mangelen på informasjon.

7530557[/snapback]

Til informasjon gikk det varer inn på lageret vårt i dag. Grunnen til at vi, Nintendo of Europe og resten av Nintendo ikke har eksakt informasjon om leveringstidspunkt etc. er fordi de jobber på spreng med å få ut mest mulig og har dermed ikke noe fastsatt skjema å forholde seg til.

 

Disse varene kom inn på lageret i Sverige og skal distribueres ut de nærmeste dagene. Til helgen eller mandag bør det iallefall være noen Wiier å få tak i hos f.eks. Elkjøp. Deretter kommer det fortløpende maskiner til Norge.

 

Hilsen Kirsti

Bergsala AS

 

There you go. :)

7530622[/snapback]

 

Det er jo nettopp den jeg snakket om. :) Hehe, forresten ,jeg er veldig krass i kritikken, fordi jeg er meget frustrert akkurat nå, ikke alltid like enkelt å være nintendo fan. Men her sier hun jo at de gikk inn på lageret deres i Sverige, og dette var på Onsdag, bør det da virkelig ta 7-8 dager før disse varene når butikkene, spesielt når det gjelder varer som det er veldig stor etterspørsel etter?

 

Det er nettopp det jeg mener med at det virker som at Bergsala ikke gjøre nok for å få disse konsollene inn på butikkhyllene kjappest mulig. (Er også veldig irriterende å løpe rundt på butikker dagen lang, fordi man ikke aner når og hvor mange som dukker opp heller.)

 

Ellers så er det jo en kjensgjerning at informasjon er et ord som ikke eksisterer i Nintendos vokabular. Spesielt når det gjelder den europeiske avdelingen. Som regel så er det bare det samme gamle pr-pisspreiket fra den kanten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg er blitt fristet jeg osgå, etter å ha lest tråden.

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe den, men har fått fryktelig lyst nå.

Har ikke lest så mye om Wii :blush: , så jeg har noen enkle spørsmål:

1. Jeg regner med at det kun følger med kontroller(e) til én person og hvis flere skal spille, må man kjøpe flere?

2. Zelda.. Jeg har aldri sett spillet før... Kan man spille to samtidig på det?

Lenke til kommentar
1. Jeg regner med at det kun følger med kontroller(e) til én person og hvis flere skal spille, må man kjøpe flere?

Yepp, jeg har allerede kjøpt en ekstra remote og en nunchuck. Mangler bare wii-en......

 

2. Zelda.. Jeg har aldri sett spillet før... Kan man spille to samtidig på det?

7531504[/snapback]

Ja, mener å ha lest at man kan spille to samtidig, men det er det sikkert noen andre som kanskje har prøvd ut.

Lenke til kommentar

Er det noe hensikt i å møte opp før åpningstid på Elkjøp/Lefdal imorgen? Egentlig så vet jo jeg at det er hensiktsløst, men jeg kommer nok til å gjøre det for det. Regner med at en del andre også vil gjøre det. Egentlig litt morsomt å møte folk i samme situasjon som en.

Endret av dracula
Lenke til kommentar
kundesenteret til elkjøp åpner om 10min så jeg får ta og ringe dem og høre om dem vet noe mer..drar uansett ned ditt klokken 10 for og se,,kommer til og dra innom ihvertfall 4 forskjellige butikker i løpet av dagen.

7533380[/snapback]

 

Hva sa de (kundesenteret til elkjøp)?

7533499[/snapback]

damen på kundesenteret visste fortsatt ikke når dem ville få inn nye maskiner.men att dem får inn denne uken var ganske sikkert sa hun,dem ville få inn rundt 70 wii konsoller i hver butikk i oslo område

Endret av JohnErik86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...