Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om Elkjøp snart får inn flere Wii Play?

Wiimotes, nunchucks og classic-controllere finner jeg jo masse av, men ikke Wii Play :(

 

Kjæresten min kjøpte forresten Zelda til meg igår, på platekompaniet på Oslo City. Fikk den i julegave da.. Tror de hadde flere der i går, så bare å se :) (Men, vær klar over at det er masse folk, er nesten så man må ta kølapp for å rulletrappa)

Lenke til kommentar
Noen som vet om Elkjøp snart får inn flere Wii Play?

Wiimotes, nunchucks og classic-controllere finner jeg jo masse av, men ikke Wii Play :(

 

Kjæresten min kjøpte forresten Zelda til meg igår, på platekompaniet på Oslo City. Fikk den i julegave da.. Tror de hadde flere der i går, så bare å se :) (Men, vær klar over at det er masse folk, er nesten så man må ta kølapp for å rulletrappa)

7534427[/snapback]

 

 

Wii play ? Følger vel med i pakka ... om man ikke kjøper på spaceworld da..

Lenke til kommentar
Hehe.. bare lever den tilbake innen 30 dager og plukk opp en ny til "normal" pris. At de påstår at de IKKE har prisgaranti er bare bS, isåfall tar du det opp med Elkjøp sentralt (eller tar retur i en annen elkjøp butikk).

 

Franchise elkjøp SKAL følge std elkjøp regler og kan ikke lage sine egne regler (eller priser) så de er på tynn is selv om de prøver å gardere seg.

7534332[/snapback]

 

På kvitteringen står det (ordrett):

*** INGEN RETURRETT***

FLG. VARE HAR IN`NGEN RETURRETT!

IKKE PRISGARANTI PÅ VAREN

 

 

Jeg har sett at de (Elkjøp Drammen :thumbdown: ) har andre priser enn f.eks. Elkjøp Sandvika på flere produkter .

Om de har lov til det, vet jeg ikke. Men jeg er redd de har det.

Lenke til kommentar
Noen som vet om Elkjøp snart får inn flere Wii Play?

Wiimotes, nunchucks og classic-controllere finner jeg jo masse av, men ikke Wii Play :(

 

Kjæresten min kjøpte forresten Zelda til meg igår, på platekompaniet på Oslo City. Fikk den i julegave da.. Tror de hadde flere der i går, så bare å se :) (Men, vær klar over at det er masse folk, er nesten så man må ta kølapp for å rulletrappa)

7534427[/snapback]

 

 

Wii play ? Følger vel med i pakka ... om man ikke kjøper på spaceworld da..

7534455[/snapback]

 

Nei, det er wii sports som følger med. Play er en annen pakke. Har kjøpt wii play inkludert en stk. remote.

Lenke til kommentar

ahh.. ok.. man må jo kjøpe en ekstra kontroller uansett så :-)

 

 

Drit i hva de skriver på kvitteringen. De har absolutt ingen rett til å forhandle seg bort fra markedsføringen sin. Uansett bryter de glatt alle regler til elkjøp så om det blir trøbbel hadde jeg tatt det opp med elkjøp sentralt og ikke butikken.

Lenke til kommentar
Høres litt sykt ut av lokale elkjøp skal opprette egne regler. Strider jo fullstendig imot Elkjøp som skal være styrt sentralt med tanke på PRIS, GARANTI osv..

 

TBJ: ta enten kontakt med elkjøp kundeservice eller vent til vår kjære Alastor svarer på tråden :)

7534464[/snapback]

Jeg ringte kundeservice (de som vet alt :!: ) og de mente de hadde lov til det.

(de ville vel ikke sagt noe annet uansett).

 

Vel, det kan se ut som jeg må bite i det sure eple (og spille Wii i kveld ...). Gidder ikke å gjøre så mye ut av de pengene. Men jo mer jeg tenker på det, jo mer irritert blir jeg. 500x30 stk. blir jo mye (lett-tjente) penger for (faens) Elkjøp Drammen ( :thumbdown: ).

 

500,- for å slippe mer usikkerhet, stå opp tidlig(?) og stå i kø er det kanskje verd.

Er jeg på jobben istedet for å stå i ny kø, så er de pengene rimelig fort i boks..

But still... jeg er irritert og det ødla MYE av gleden (i alle fall nå før jeg har testet den).

Faen ta de store som kan kjøre over de små på denne måten.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er ny på forumet her. Er på Wii/Zelda jakt selv da jeg ikke fikk 8/12. Jeg jobber på Lefdal Alna, men skal først på jobb i morgen kveld, så jeg har ikke sett den plakaten det skrives om at vi får inn i morgen kl 14, men jeg vet at mine kolleger ikke vil skrive en slik plakat hvis ikke det er bekreftet info. De muntlige beskjeder om at det skulle komme mandag var nok ikke bekreftet.

 

Men jeg må nok finne en Elkjøp og handle Wii hos, siden ikke personal får kjøpe Wii produktene, kundene først! (Både Lefdal og Elkjøp eies av DSG intl, men jeg kan handle som vanlig kunde hos Elkjøp)

Lenke til kommentar
Ingen her som bor i Tønsberg området og vet hvordan det står til med Wii der?

7534902[/snapback]

 

Vel.. det ser vel heller labert ut. Hørte rykter om at elkjøp vil få en ny leveranse i morra, så da er det bare å stå opp tidlig og mekke kakao. Ellers står jeg vel på nr 5 på venteliste hos ebgames.

 

Håper på en wii før jul, men det ser jo heller dårlig ut :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...