Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på Elkjøp på Moa (Ålesund) når det åpnet i dag, og spurte om de hadde fått inn noen Wii. Svaret var at de kom til å få inn noen i løpet av uka, men de var allerede bortbestilt.

Da jeg spurte hvordan det gikk an fikk jeg vite at det var dem som sto i køen den 8.desember som hadde fått lov å reservere neste parti.

 

Det er jo... sprengt! Mest idiotiske jeg har hørt på lang tid.

Hva med en ny dag, nye muligheter?

 

Men greit. Alt i alt er jo det Nintendo sin feil, så de kan brenne. Har ikke de lyst på pengene mine så er det vel andre som vil ha dem :)

Lenke til kommentar

Jeg var nr.13 på elkjøp i Harstad den 8. desember. Og dem fikk inn 12 maskiner. Jeg fikk ingen spørsmål om og få reservert en wii neste parti, Når jeg spurte så sa dem bare at dem ikke visste når dem fikk det inn :(

 

Elkjøp sier en ting, men gjør en annen ting (virker det som i vertfall) fra butikk til butikk

Lenke til kommentar

Jeg var på Elkjøp i Sandvika i dag. Hadde hørt at de skulle få inn 30 nye konsoller der. Jeg møtte opp klokken kvart over ni. Da ble jeg nummer 16. Flere strømmet på, men jeg hadde lapp, så jeg fikk en uten problemer :) Men det som er så synd er at det er julegaven til søsteren min. Så må vente helt til jul for å prøve :(

Lenke til kommentar

Carl Berner er tomt, jeg kjøpte en av de siste :D

De hadde mange kontrollere og nunchuck (orker ikke finne ut hvordan det skrives). Ikke Zelda derimot, så må nøye meg med Wii Sports, noe jeg personlig synes er ganske hypet opp. Hvis en slår kontrollen sidelengs i luften i bowling feks, går ikke ballen utenfor, den skrur bare og går rett frem.

 

Jeg fikk også full bytterett, noe som gjør at jeg kommer til å prøve å få igjen litt penger i januar hvis prisen stuper. Betalte 2695kr.

Endret av haj14
Lenke til kommentar

Og det gjelder vel nettbutikkene også. De får de mest sannsynlig inn i dag. Så skal varene inn i logistikksystemet - og så kanskje ut i morgen.

 

Velger å vente på min nettbestilling. Har rett og slett ikke råd til å forlate jobben for å jakte på en maskin. Blir fort mye dyrere enn selve maskinen. :!:

Lenke til kommentar
Jeg sliter fortsatt å skjønne de som klager på prisen butikkene velger å ta. Synes du det er for dyrt er det bare kjøpe den ett annet sted. Hvis alle som synes det er for dyrt kjøper den et annet sted ville de jo satt ned prisen. Eller så er det bare vente til over nyttår da prisene kommer til å være 2498,' "alle" steder. Folk synes kanskje det er dyrt men kjøper alikevel. Det vil med andre ord si at det er bra priset av butikken hvis de legger seg på en pris som folk er villig å betale uten at det går ut over megden de får solgt!

 

Dette er sannsynligvis eneste tidspunktet de har mulighet å tjene noe som helst på konsollen. Normalt er det så mye pris krig på konsollene at de selger dem til 0 fortjeneste eller med tap.

7541108[/snapback]

Jeg synes det er sleipt å utnytte desperate folk i slutten av julestriden. Valget hadde sannsynligvis vært å ikke fått kjøpt noen i det hele tatt.

Men de får jo bestemmer selv.

 

Jeg kommer neppe til å handle på Elkjøp i Drammen mer. Og jeg har flere med meg der.

Men... Elkjøp driter vel i det, slik de driter oppi kundene ellers.

Lenke til kommentar
Jeg sliter fortsatt å skjønne de som klager på prisen butikkene velger å ta. Synes du det er for dyrt er det bare kjøpe den ett annet sted. Hvis alle som synes det er for dyrt kjøper den et annet sted ville de jo satt ned prisen. Eller så er det bare vente til over nyttår da prisene kommer til å være 2498,' "alle" steder. Folk synes kanskje det er dyrt men kjøper alikevel. Det vil med andre ord si at det er bra priset av butikken hvis de legger seg på en pris som folk er villig å betale uten at det går ut over megden de får solgt!

 

Dette er sannsynligvis eneste tidspunktet de har mulighet å tjene noe som helst på konsollen. Normalt er det så mye pris krig på konsollene at de selger dem til 0 fortjeneste eller med tap.

7541108[/snapback]

Jeg synes det er sleipt å utnytte desperate folk i slutten av julestriden. Valget hadde sannsynligvis vært å ikke fått kjøpt noen i det hele tatt.

Men de får jo bestemmer selv.

 

Jeg kommer neppe til å handle på Elkjøp i Drammen mer. Og jeg har flere med meg der.

Men... Elkjøp driter vel i det, slik de driter oppi kundene ellers.

7541293[/snapback]

 

 

Vel, at dem driter i kundene sine er vel noe hardt å si. Uten kunder blir det ikke noe butikk vettu! :)

 

Uansett, synes det er sinnsykt med hype på den maskinen, og jeg føler oppriktig talt med dere som ikke får tak i en. *trøste*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...