Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes det er litt rart at Elkjøp på Moa i Ålesund selger nunchucks for 500 kr stk?

 

Betalte 240 for min på Spiderman/GAME i samme by...

 

Fikk forresten Wiien min i dag! Det skulle egentlig bare komme 2 maskiner til butikken, men Wiis veier er uransaklige... Måtte på EB Games for å få tak i Zelda da...

 

Hadde en deilig, timeslang unboxing/configuration orgie....

Lenke til kommentar
Jeg var på elkjøp ulsteinvik i går og spurte om neste leveranse, og da først fikk jeg vite at de faktisk hadde reservert bort alle 6 maskinene de skulle få inn i dag, noen som vet om de har lov til dette?

7540111[/snapback]

elkjøp lørenskog fortalte meg att det ikke var lov til og holde av,derfor så hadde dem ikke en vente liste.dem sa bare att jeg får prøve og sjekke innom så ofte jeg kan

Lenke til kommentar

Nei, dessverre. Den var blitt forsinket... :cry:

(og de lovet at den skulle komme i dag)

 

Før jeg fortalte dem at jeg hadde forhåndsbetalt, så spurte jeg dem om de hadde Wii eller om de kom til å få inn noen i de nærmeste dagene.

Da sa de at de fikk inn i morgen (i dag), men de var allerede solgt ut.

Takk og pris for det svaret. Jeg var redd de fremdeles solgte de samme 30 til flere (enn 30).

Endret av TBJ
Lenke til kommentar

Hehe, har dere hørt den nye automatiske beskjeden hos Elkjøp kundeservice? Før du får valgt at du vil sjekke lagerstatus får du beskjed om at de ikke har mulighet å sjekke lagerbeholdning på Nintendo Wii! Tror de er litt dritt lei oss :blush: Man må møte opp å kontakte butikken direkte for lagerstatus.

 

Det suger for oss som er på jobb og ikke kan løpe fram og tilbake til Elkjøp (i hvertfall ikke før jeg kan bekrefte de har på lager). Så gi oss beskjed når dere får tak i maskin please :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å ta en tur over til elkjøp Skøyen ut på dagen for å se om de fikk inn i dag. Men ombestemte meg og gikk heller over dit nå like etter de åpnet. De hadde fått inn Wii! Solgte dem for 1798,-. Jeg tok den siste de hadde satt fram, men var en ansatte som skulle gå bak å se om de fant mer, men jeg gadd ikke vente å se fordi jeg trossalt er på jobb... Fikk intrykk at de var tomme men som sagt usikker. Var vist tilfeldig at de hadde sett dem blant varene de ikke hadde rukket å ta imot :-) Hadde ikke fått ut noen nye spill men trodde kanskje det også var i samme forsendelse så skal tilbake etterpå i dag å se hva de har. Ser i hvertfall ut som det stemmer at Elkjøp får dem inn i dag. Større Elkjøp butikker får sikkert inn mer, kan ikke tenke meg at Skøyen er blant dem som fikk inn mest!

 

Lykke til... nå må jeg bare en runde i ettermidag å lete etter håndkontroller og Zelda :-)

Lenke til kommentar

jeg dro ned på lefdal på strømmen,var rundt 16 i kø,jeg prøvde og snike litt til jeg fant ut at dem hadde blitt gitt kø lapper.så når dem åpnet så måtte jeg finne en selger fort som faen,fikk nr 17 og nederst på lappen sto det vent..long story short.jeg fikk den aller siste dem hadde

dem hadde også fått in masse nye kontroller,jeg gadd ikke og spørre hva dem hadde fått in siden jeg bare skulle ha wii

anbefaler dere som ikke har fått til og dra til lefdal alnabru rundt klokken 1,dem begynner og selge wii klokken 2,men jeg vedder på att dem har kø lap system der også

Lenke til kommentar
Hehe, har dere hørt den nye automatiske beskjeden hos Elkjøp kundeservice? Før du får valgt at du vil sjekke lagerstatus får du beskjed om at de ikke har mulighet å sjekke lagerbeholdning på Nintendo Wii! Tror de er litt dritt lei oss  :blush: Man må møte opp å kontakte butikken direkte for lagerstatus.

 

Det suger for oss som er på jobb og ikke kan løpe fram og tilbake til Elkjøp (i hvertfall ikke før jeg kan bekrefte de har på lager). Så gi oss beskjed når dere får tak i maskin please  :)

7540416[/snapback]

 

 

Hehehe, ringte nettopp og hørte det. dårli service :thumbdown::p

 

Får vell gå meg en tur til elkjøp da. bare for og være på den sikre siden :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...