Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var sarkastisk

 

Skjønner godt at de setter opp prisen. Var det ikke snakk om før 8.des her på forumet at noen hadde hørt at 1990 bare var et tilbud?

 

Slutt og klag på pris. Ingen som tvinger dere i å kjøpe. Koster det for mye for dere kan dere jo bare vente til den blir billigere.

 

edit: rettet opp en feil

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Jeg var ironisk...

offtopic: du var sarkastisk :)

 

Skjønner godt at de setter opp prisen. Var det ikke snakk om før 8.des her på forumet at noen hadde hørt at 1990 bare var et tilbud?

 

Slutt og klag på pris. Ingen som tvinger dere i å kjøpe.  Koster det for mye for dere kan dere jo bare vente til den blir billigere.

7515286[/snapback]

Får den jo til 2,500 nå, så lenge det ikke blir enda mer så er det ikke noe særlig å klage på nei!

Lenke til kommentar

Mon tro om vi ser prisen på zelda skyte i været på lefdal på samme måte som Wii'en. Ikke for det, de har jo sprengt budgetet mitt allerede, så det blir vel fort bare Wii på torsdagen for min del. Håper bare ikke det har samlet seg en diger kø foran lefdal på Lade så alt for tidlig, som en dag i forveien eller noe slikt. Det ville vært passe umorsomt.

Lenke til kommentar
Er jo helt bak mål at Lefdal setter prisen til 2695,-, tipper de betaler ca. 1800,- for konsollen når de kjøper den inn.....

7514920[/snapback]

 

Av 2695,- er momsen på 539,-. Om lefdal hypotetisk sett skulle kjøpe den inn til 1800 - så tjener de altså fantastiske 356,- pr konsoll. Når du kjøper ei bukse til 800,- så tjener de du kjøper bukser av mer enn dette.

 

Og elektronikk var det som var dyrt her i verden?

Lenke til kommentar

HAHAHA! Var nettopp (søndag 17.12 ca 16.00) på Toy's R Us på Alnabru - hva stod bak disken der - jo en liten haug (4-5 stykker?) med Wii-konsoller, tydeligvis nettopp kommet inn i butikken. Jeg spurte:

-"Er ikke det sånn Wii?"

-"Jo"

-"Da tar jeg en"

-"Da er du heldig" sa hun, og vips så lå det en Wii i handleposen min.

 

:dribble:

Ps jeg gav 2599,-

Endret av luria
Lenke til kommentar
-"Er ikke det sånn Wii?"

-"Jo"

-"Da tar jeg en"

-"Da er du heldig" sa hun, og  vips så lå det en Wii i handleposen min.

7522601[/snapback]

 

Gni det inn du :no:

 

Neida, men ringte klokken 19.57, og da var de blitt utsolgt. Kjip, håpet å komme dit tidlig i morgen for å sikre meg en. Men siden Toys r us fikk i går, kan vel mye tyde på at elkjøp/lefdal og andre butikker også får inn snart. Håpe på det beste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...