Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Gjest problemer

Håper jeg ikke har vennestempel :(

Men nå ser det ut som om hun nesten ikke bryr seg om vennen min som hun skal gå på juleballet med, hun snakker aldri med han på msn, og sender aldri medlinger med han lenger, med meg sender hun meldinger døgnet rundt :) Så jeg aner rett og slett ingenting lenger :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel ingenting i veien med å flørte, så lenge du gjør jentene klar over det at det er bare det du vil. Men drar du det for langt, ender du med å såre dem.

Og så er det kjipt å ha fått flørt-stempelet den dagen du faktisk mener det seriøst ;)

7481295[/snapback]

 

 

Jeg veit! Gah! Men jeg klarer ikke å fatte at noen jente ville ta flørting fra meg som alvorlig. Det er litt som når det styggeste vesenet du treffer viser seg å ha interesse for deg.

 

Jaja. Go figure.

Lenke til kommentar

Jeg og Marley har ikke et problem. Vi er problemer.

 

Sikkert mange grunner til at en jente kunne ha likt meg. Men det er først og fremst ikke utseende isåfall. Men det kan jeg leve med.

 

Ikke skyt meg, føler du blir hissig nå, jeg er enda så ung.

 

Baserer på tidligere forhold og utelukker ikke muligheten for at det går ann å gjøre noe med det :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Alle har personlige egenskaper som er negative, det er jeg sikker på. Men det er jo ingen hindring for å bli likt :)

7482499[/snapback]

Nei, jeg sier ikke det er en hindring. Men det jeg sier er at noen ganger skjønner man ikke hvorfor den og den personen liker deg. Fordi du synes personen er fantastisk og at hun/han fortjener mye bedre enn deg selv.

 

Sånn har iallefall jeg det. Men jeg sier ikke at jeg ikke liker det, fordi det gjør jeg defenetivt. Er jo bare å venne seg på tanken :)

Lenke til kommentar
Etter noen uker så vil hun som først stemplet deg som en venn være vill etter deg. Og hvis du da spiller kortene dine riktig har du før du vet ordet av det fått deg en kjæreste som i utgangspunktet så på deg som en venn.

 

 

7478181[/snapback]

 

Det funker, da er det bra også, for da kan man ha et avslappet forhold ,bare med med følelser, og mer morro..

Lenke til kommentar
Poster forøvrig på anonym fordi visse "venner" som hadde elsket å plage meg for å like noen jeg traff i et spill ;)

7465831[/snapback]

Tragisk egentlig. Folk som spiller spill er ikke mindre mennesker enn de som driver med en eller annen sport. "Hey, traff a på nettet." "Æhæhæ! Hva faen, skikkelig geekluv!"

 

Spill er jo sånn sett en hobby og interesse, og konge at man har de samme interessene, iallfall til en viss grad.

 

 

 

Dritsynd det der med avstand! Men englandtur med Ryan-air er da ikke _alt_ for dyrt, er det? :whistle:

7466500[/snapback]

 

Fortsatt dyrere enn ei på hjørnet på Oslo S thought...

 

Men jeg ville sagt avstanden var alt for stor.

Lenke til kommentar

Folk er forskjellige når det gjelder avstandsforhold. For meg er det et rent helvete, mens det for andre kamerater ikke har vært noe stort problem i det hele tatt.

 

Du bør i alle fall gi det en sjanse, og kanskje du i fremtiden ender opp i England - eller at han/hun flytter hit til Norge for deg. Det er verdt å ta sjansen mener nå jeg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Jeg og Marley har ikke et problem. Vi er problemer.

 

Sikkert mange grunner til at en jente kunne ha likt meg. Men det er først og fremst ikke utseende isåfall. Men det kan jeg leve med.

7482495[/snapback]

 

Word for min del.

 

Problemet er vel at hvis jeg KANSKJE skal få en jente til å like meg, må jeg komme innpå henne og la henne se den ene gode siden jeg muligens har. Jeg kommer dog aldri så nært innpå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...