Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet er alle dere lykkelige folk.  :nei:

7522969[/snapback]

Skal vi skjule vår lykke fordi det fins folk som ikke deler den?

Er det ikke bare lettere om alle finner noe å glede seg over?

7522999[/snapback]

Ja, der sa du noe. Det har jeg ikke prøvd. :hmm: Innlegget mitt var ikke veldig seriøst da. :)
Lenke til kommentar
Problemet er alle dere lykkelige folk.  :nei:

7522969[/snapback]

Skal vi skjule vår lykke fordi det fins folk som ikke deler den?

Er det ikke bare lettere om alle finner noe å glede seg over?

7522999[/snapback]

 

Såklart skal ikke dere skjule deres lykke, det skal være unødvendig. Men dere må forstå vår frustrasjon.

Lenke til kommentar

Enig med Marley og gjengen. Jeg er selvfølgelig lykkelig over at vennene mine har funnet hverandre, men når de kommer her til meg for å ha sex (se tråden: Vennen min (pålogget konto) nekter meg å ha sex!), og jeg er ganske ensom, så føler jeg meg veldig langt nede. Får liksom det tynt i fjeset på meg at jeg har ingen.

Lenke til kommentar

Ja, kjedelig når man får det rett i trynet. 4/5 av mine kamerater har dame, og de har jeg stort sett ikke kontakt med lenger.

 

De har aldri tid til noe og om de faktisk har en fridag så "skal de se film med dama".

 

Jeg begynner å bli drittlei. Av at kamerater aldri har tid og av at jeg er singel.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Netopp. Det blir utrivelig når man får andres lykke gnidd opp i ansiktet.

7524038[/snapback]

 

Men enda mer utrivelig om du får alles missnøye presset inn... :hmm:

7524177[/snapback]

 

Personlig ville jeg prioritert å svare på noen som sa "Jeg er ensom" over noen som sa "Jeg er så glad i kjæresten min".

Lenke til kommentar
Netopp. Det blir utrivelig når man får andres lykke gnidd opp i ansiktet.

7524038[/snapback]

 

Men enda mer utrivelig om du får alles missnøye presset inn... :hmm:

7524177[/snapback]

 

Personlig ville jeg prioritert å svare på noen som sa "Jeg er ensom" over noen som sa "Jeg er så glad i kjæresten min".

7524273[/snapback]

 

Å være glad på vennene dine sine vegne, er en meget god egenskap som faktiskt gjør vennskapet enda bedre :yes:

Lenke til kommentar
Enig med Marley og gjengen. Jeg er selvfølgelig lykkelig over at vennene mine har funnet hverandre, men når de kommer her til meg for å ha sex (se tråden: Vennen min (pålogget konto) nekter meg å ha sex!), og jeg er ganske ensom, så føler jeg meg veldig langt nede. Får liksom det tynt i fjeset på meg at jeg har ingen.

7524200[/snapback]

Han vennen din virket jo rimelig skutt...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...