Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dersom dere snakker 1-2 timer hver dag, er det kanskje naturlig at hun høres litt likegyldig ut? Altså, må jo renne ut av ting å snakke om til slutt, hehe... Vet hun at du vil fri? :)

7446719[/snapback]

 

Ja, det er jo det som er problemet. "Hva har du gjort i dag" også litt småtteri, og ellers det samme hele tiden. Men jeg har jo lyst til å snakke, selv om det ikke er noenting spesielt. Elsker å høre stemmen hennes :love:

 

Ja, hun vet jeg skal fri, men hun har ingen anelse om at ringen allerede er handlet inn, og at jeg skal gjøre det såpass tidlig. Har fortalt henne at hun ikke kan vente seg noe før tidligst 31.12.06 pga. økonomien. Ønsker jo selvsagt å overraske henne litt :)

Lenke til kommentar
Dersom dere snakker 1-2 timer hver dag, er det kanskje naturlig at hun høres litt likegyldig ut? Altså, må jo renne ut av ting å snakke om til slutt, hehe... Vet hun at du vil fri? :)

7446719[/snapback]

 

Ja, det er jo det som er problemet. "Hva har du gjort i dag" også litt småtteri, og ellers det samme hele tiden. Men jeg har jo lyst til å snakke, selv om det ikke er noenting spesielt. Elsker å høre stemmen hennes :love:

 

Ja, hun vet jeg skal fri, men hun har ingen anelse om at ringen allerede er handlet inn, og at jeg skal gjøre det såpass tidlig. Har fortalt henne at hun ikke kan vente seg noe før tidligst 31.12.06 pga. økonomien. Ønsker jo selvsagt å overraske henne litt :)

7446777[/snapback]

 

 

ikkje for å vere negativ, og kritisk til forlovelse, men forlovelse når du har sånne tanker, er det så trygt liksom?

trenger ikkje alltid å ha noke spesielt å snakke om. berre å høre stemma, og vere oppdatert på partnerens liv er jo det viktige, vise at en bryr seg og er interessert. du kan jo alltids kutte ned på ringe tida da. da blir det litt meir special. gjerne ringe før legge tid, og en kjapp tlf tidligere på dagen for å si at du elsker ho, savner ho og at du tenker på ho..det er gøy å høre. og gir et smil om munnen som varer ei stund.

visst samtalen begynner å bli rutine, samme tidspunkt kver dag, kun det samme, så kan det absolutt vere greit å få en liten variasjon.

 

graset blir grønnere på det andre siden av gjerdet når du går i samme sporet heile tida. blir trakka ned =)

Lenke til kommentar
ikkje for å vere negativ, og kritisk til forlovelse, men forlovelse når du har sånne tanker, er det så trygt liksom?

7446815[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du mener, og jeg har tenkt tanken selv. Likevel er jeg 110% sikker på at alt blir bedre når vi får vært sammen hele tiden. Vi har aldri hatt problemer når vi har vært sammen, kun noe småtteri slik som dette på tlf og sms. Egentlig har vi aldri hatt noen særlige problemer som er verdt å nevne.

 

Men for all del, jeg skjønner tankegangen din godt. :)

Lenke til kommentar
ikkje for å vere negativ, og kritisk til forlovelse, men forlovelse når du har sånne tanker, er det så trygt liksom?

7446815[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du mener, og jeg har tenkt tanken selv. Likevel er jeg 110% sikker på at alt blir bedre når vi får vært sammen hele tiden. Vi har aldri hatt problemer når vi har vært sammen, kun noe småtteri slik som dette på tlf og sms. Egentlig har vi aldri hatt noen særlige problemer som er verdt å nevne.

 

Men for all del, jeg skjønner tankegangen din godt. :)

7446856[/snapback]

 

er bra du har tenkt gjennom det vertfall. da er det lysere. kor lenge har dere vert ilag? og kor ofte ser dere kverandre om eg tør spør?

Lenke til kommentar
er bra du har tenkt gjennom det vertfall. da er det lysere. kor lenge har dere vert ilag? og kor ofte ser dere kverandre om eg tør spør?

7446888[/snapback]

 

Det er lov å spørre, vet du. Vi har kun vært sammen litt i overkant av fire måneder. Hun har en datter fra før av, så det har vært klart fra første stund at det var mer seriøst enn noen gang for min del. Vi ser hverandre relativt ofte, men det har altså vært to to-ukers perioder uten at vi har sett hverandre. Ellers har jeg bodd hos henne og omvendt resten av tiden.

 

Er klar over at det kanskje går litt fort i svingene, men sånn er det bare. Vi har samme mål for fremtiden, og... ja... det føles mer riktig enn det noen gang har gjort :)

 

edit: kuttet ned på quoten

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
er bra du har tenkt gjennom det vertfall. da er det lysere. kor lenge har dere vert ilag? og kor ofte ser dere kverandre om eg tør spør?

7446888[/snapback]

 

Det er lov å spørre, vet du. Vi har kun vært sammen litt i overkant av fire måneder. Hun har en datter fra før av, så det har vært klart fra første stund at det var mer seriøst enn noen gang for min del. Vi ser hverandre relativt ofte, men det har altså vært to to-ukers perioder uten at vi har sett hverandre. Ellers har jeg bodd hos henne og omvendt resten av tiden.

 

Er klar over at det kanskje går litt fort i svingene, men sånn er det bare. Vi har samme mål for fremtiden, og... ja... det føles mer riktig enn det noen gang har gjort :)

 

edit: kuttet ned på quoten

7446924[/snapback]

 

har vært i lignende situasjon, minus barn. men kom aldri så langt. av min egen erfaring så er det store sjanser for at ting endrer seg veldig fort det første året.

 

så det er jo eit steg som er stort... men eg vil tru at en ikkje gir opp så fort da vertfall. og det er jo en positiv ting. en gir ikkje berre opp når en er forlova visst du skjønner kva eg meiner..

 

eg ville faktisk prøvd å hatt en liten periode til, gjerne eitpar ganger der dere er uten kverandre ei lita stund. greit å teste litt.. finner du ut om det er et korthus eller ikkje =)

Lenke til kommentar
har vært i lignende situasjon, minus barn. men kom aldri så langt. av min egen erfaring så er det store sjanser for at ting endrer seg veldig fort det første året.

 

så det er jo eit steg som er stort... men eg vil tru at en ikkje gir opp så fort da vertfall. og det er jo en positiv ting. en gir ikkje berre opp når en er forlova visst du skjønner kva eg meiner..

 

eg ville faktisk prøvd å hatt en liten periode til, gjerne eitpar ganger der dere er uten kverandre ei lita stund. greit å teste litt.. finner du ut om det er et korthus eller ikkje =)

7446973[/snapback]

 

Det kommer, det kommer.

Har tenkt tanken om forlovelse kontra ikke forlovelse, og jeg tror virkelig at dette er det rette å gjøre. Du har helt rett - man må arbeide litt mer når man er forlovet, og det skal litt mer til for å gå fra hverandre - selv om det selvsagt er fullt mulig.

 

Det kommer noen perioder til frem mot sommeren hvor vi skal være fra hverandre, så vi får se. For what it's worth påstår bestevenninnen og tvillingsøsteren(!) at de aldri har sett henne så lykkelig før, så jeg krysser fingrene.

 

Har egentlig, når jeg tenker godt etter, liten tro på at dette _ikke_ skulle vare resten av livet. Er forresten veldig deilig å snakke litt ut om dette, da jeg ikke har fortalt kamerater noe som helst om forlovelsen enda :) (De får vite det når det skjer, selvsagt)

Lenke til kommentar

7446973[/snapback]

 

Det kommer, det kommer.

Har tenkt tanken om forlovelse kontra ikke forlovelse, og jeg tror virkelig at dette er det rette å gjøre. Du har helt rett - man må arbeide litt mer når man er forlovet, og det skal litt mer til for å gå fra hverandre - selv om det selvsagt er fullt mulig.

 

Det kommer noen perioder til frem mot sommeren hvor vi skal være fra hverandre, så vi får se. For what it's worth påstår bestevenninnen og tvillingsøsteren(!) at de aldri har sett henne så lykkelig før, så jeg krysser fingrene.

 

Har egentlig, når jeg tenker godt etter, liten tro på at dette _ikke_ skulle vare resten av livet. Er forresten veldig deilig å snakke litt ut om dette, da jeg ikke har fortalt kamerater noe som helst om forlovelsen enda :) (De får vite det når det skjer, selvsagt)

7447011[/snapback]

 

faith is important. er ikkje du litt redd den følelsen egentlig? eg er faktisk i den situasjon at eg dei siste forholda, så har eg trudd det kom til å vare denna gangen.

nest siste forhold varte 8 mnd.heh, så gikk det fyken, mitt siste varte 5 mnd. det siste var meir seriøst og hadde meir følelser, og eg følte at ho var meir å satse på enn noken av dei tidligere. men det gikk ikkje bedre. og i det forholdet eg er no(helt nytt, 3 dager) men eg har aldri vært så på knea etter noken, hærlig og vakker, ekstremt vakker. og eg veit godt sjøl at eg er litt opphengt i utsjånad. men ho har alt. og DA blir eg litt redd, eg har lyst at det skal vare, har lyst å tenke fram, lyst å gå på kne å spør ho, lyst å reise avgarde med ho. men å tenke fram tidlig, har ikkje fungert hos meg før

Lenke til kommentar

Hehe, nei, jeg er ikke redd for det. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler en veldig god trygghet nå, spesielt når jeg leker med stedatteren min (4 år gammel), eller når jeg bare sitter med jenta mi. Følelsen jeg sitter med er vel ren lykke.

 

Håper for all del det lykkes for deg denne gangen da. Virker jo som du har erfaring med "lange" forhold. Skader sikkert ikke å snakke om fremtiden, slik at dere vet at dere har sånn ca. samme mål med livet. Må jo være kjedelig å ønske seg tre barn, men så for å finne ut etter noen år at kjæresten din ikke vil ha barn f.eks.

 

Det med følelser har du jo helt rett i. De er kanskje sterkere de første årene, men iløpet av disse årene burde man jo også ha funnet ut om det er mulig å være med denne personen for resten av livet sitt. Og det er jo fullt mulig å elske en person uten å være forelsket også vil jeg si. Kom kanskje litt ut på viddene nå, men det er så mye som surrer rundt oppi hodet mitt om dagen :p

Lenke til kommentar
Jeg har et stort behov for dame. Det vil sikkert dere også få etter å ha vært singel en stund :p

 

Alt er bare så piss nå. Jeg veit Julie kommer til å lese dette, men det er jo ikke så farlig. Jeg blir gal av lengsel. Noen ganger skulle jeg ønske hun var her, så jeg kunne få holdt irundt henne. Men hu er jo så latterlig langt unna. Gjelder bare å få det til å fungere en stund fremover nå, så får vi se hvordan det går.

 

8 Dager til bursdagen min, 8 dager til jeg får se Julie.

 

Savner deg masse, masse, masse :love:

 

PS! Du må ikke være redd.

7445118[/snapback]

 

Har vært singel i mangfoldige år, men har fortsatt ikke noe stort behov for å få meg dame.. Greit nok at det er kos, men har det bra nå også jeg..

Lenke til kommentar
Har vært singel i mangfoldige år, men har fortsatt ikke noe stort behov for å få meg dame.. Greit nok at det er kos, men har det bra nå også jeg..

7447315[/snapback]

Vi har vel forskjellige behov og forskjellige situasjoner. Det hadde vært på mange måter positivt på meg å hatt en jente, kan ikke helt set det negative. Da jeg ikke har behov for random kosing og one night stands. Liker å ha en fast partner.

Lenke til kommentar
skjønt at jeg tar livet litt for mye med ro for mitt eget beste.

møtte ei søt jente på fest jeg har holdt kontakten med, men ikke gjort noe "move", siden jeg tenkte det ikke var stress. vel, nå har hun funnet seg en kjæreste, og jeg sitter her deppa. "Karpe diem" har kanskje noe for seg :hmm:

7450998[/snapback]

 

Kjipe greier. Hendte meg en gang og. Likte ei skikkelig godt, men følte meg bare dum når jeg skulle få frem følelsene. Så fikk hun type.

Lenke til kommentar
Jeg er glad :wee:

Vært sammen med typen i 1 uke :love:

 

Er ikke noe stort, men det er kos!

 

(..Også ville jeg få denne tråden i mine innlegg :p )

7454150[/snapback]

 

Gratulerer :)

 

Gikk dessverre dritt med meg, men fått noen hyggelige meldinger fra en annen jente. Det er i det minste koselig, selv om jeg ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...