Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Hva skjer med at hver gang du finner noen som virker som ei skikkelig jente. Da bor a milevis unna. Verden er urettferdig.

7459382[/snapback]

Hvorfor er alle jenter (jeg kunne tenkes å bli interessert i) opptatt allerede? Avstand er jo stort sett mulig å takle, men hvis de er i forhold derimot... :(
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh så utrolig irriterende! Sist helg hadde jeg besøk av en venn jeg traff i WoW (laugh it up) for første gang... Alt funket utrolig bra og det endte med mye kosing og klining men vi fant ut at vi ikke burde gjøre noe for det kom bare til å bli så utrolig vanskelig å ha et slikt forhold på så lang avstand =\

 

Begge liker hverandre men det vil ikke funke pga avstand... DRITT.

 

Gjorde jeg det rette valget?

Lenke til kommentar
Hvor lang er avstanden da?

7465817[/snapback]

Midt-england -> Vestlandet

 

Poster forøvrig på anonym fordi visse "venner" som hadde elsket å plage meg for å like noen jeg traff i et spill ;)

Lenke til kommentar
Poster forøvrig på anonym fordi visse "venner" som hadde elsket å plage meg for å like noen jeg traff i et spill ;)

7465831[/snapback]

Tragisk egentlig. Folk som spiller spill er ikke mindre mennesker enn de som driver med en eller annen sport. "Hey, traff a på nettet." "Æhæhæ! Hva faen, skikkelig geekluv!"

 

Spill er jo sånn sett en hobby og interesse, og konge at man har de samme interessene, iallfall til en viss grad.

 

 

 

Dritsynd det der med avstand! Men englandtur med Ryan-air er da ikke _alt_ for dyrt, er det? :whistle:

Lenke til kommentar

morn neppe! hatt en fin helg? nermer seg snart D-Day:P Date day..heh

 

eg og dama var på fest igår.. eg er faktisk glad ho var litt for full:P holdt på å ta knekken på meg, vi satt i eitpar timer og råklina, og veldig usjeneret kosing på fest, og begge var ho heeeelt klar for noke meir..meeen ho har jo.*kremt* ja..så vi holdt på å eksplodere..hehe huff.. tortur.. vel vel..20:30 så er det buss tilbake til Oslo:( håper eg får dimma i morra :D

Lenke til kommentar
Poster forøvrig på anonym fordi visse "venner" som hadde elsket å plage meg for å like noen jeg traff i et spill ;)

7465831[/snapback]

Syns du bare ska drite i de, jeg (:

 

Og ellers må jeg nesten si meg enig med Neppe:

Bedre å prøve, enn ikke å prøve og så angre for det :)

7467445[/snapback]

7468541[/snapback]

Hmm... Ja, vet ^^ Jeg reiser dit om et par-tre måneder, og "avtalen" (ahah) er at vi ser når vi treffes neste gang om vi fortsatt liker hverandre og om vi gjør det så er vi sammen "offisiellt" og prøver utifra det :)

 

Hvor mye er det snakk om når det gjelder pris for å reise ned dit?

 

Eneste som er litt kjipt (og får meg til å tvile veldig) er at alle tegn rundt meg sier at en sånn forhold vil å til helvete... Lest om det her på forumet og hørt om det fra venner... =\

Lenke til kommentar

Ja, jeg møtte en jente i går på fest(o0) Hu var edru og jeg stupandes full, ja klisjen stopper ikke der, nå har vi da pratet om løst og fast på msn i ca 5 måneder og hun sa at jeg skulle ringe hun idag, altså det sa hun i går. Jeg har veldig lyst til å be hun med ut, men her sitter jeg i "frakoblet" på msn og vet ikke helt hva jeg skal gjøre :S

 

 

16 og (sliten-frustrert-forelska)

Lenke til kommentar
Ja, jeg møtte en jente i går på fest(o0) Hu var edru og jeg stupandes full, ja klisjen stopper ikke der, nå har vi da pratet om løst og fast på msn i ca 5 måneder og hun sa at jeg skulle ringe hun idag, altså det sa hun i går. Jeg har veldig lyst til å be hun med ut, men her sitter jeg i "frakoblet" på msn og vet ikke helt hva jeg skal gjøre :S

 

 

16 og (sliten-frustrert-forelska)

7468776[/snapback]

 

Ring henne?

Lenke til kommentar
Eneste som er litt kjipt (og får meg til å tvile veldig) er at alle tegn rundt meg sier at en sånn forhold vil å til helvete... Lest om det her på forumet og hørt om det fra venner... =\

7468767[/snapback]

Veit nå ikke åssen det går før en prøver da.

Har ei venninne som har fløtta te Australia og ska bli der i to år for å studere, hu har vært der et halvt år nå og hu og kjæresten klarer seg fortsatt (:

Du veit ikke hva som funker før deg før du prøver.

Men den planen dere hadde hørtes jo i og for seg grei ut :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...