Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm..

 

Nå trenger jeg litt hjelp til noe tolking her.

 

For noen uker sia på en fest, så rota jeg med en fyr.

Etter ei stund uten noe prating osv, så tok jeg litt kontakt.

Noe på meldinger og litt på msn.

Fikk nummeret av kameraten(som går i min klasse) hans. Forrige lørdag sendte jeg 2 meldinger elns, og fikk svar.

Men på skolen så kommer kameraten og spørr meg om jeg hadde send meldinger og sånn. For han hadde hørt fra han jeg rota med at jeg hadde sendt masse meldinger osv. Så ble han sur på han i klassen min, fordi han hadde gitt meg nummeret hans.

 

Da tenkte jeg at han ikke er interessert.

 

Men når vi noen ganger prater på msn, så virker det ikke som han prøver å unngå meg. Svarer med masse smilefjes og sånn.

Når jeg f.eks sa heisann, så kommer han med hellueeen =)

 

Så, er han interessert men kanskje sjenert, eller hva?

 

:shrug:

Lenke til kommentar

@ -Redhead-: Vanskelig å si når en kun vet at han sier "hellueeen =)". Har ikke du noe helhetsinntrykk? Av samtalene på MSN og på sms?

 

Ikke for å være noe gledesdreper, men jeg liker å ta hva folk sier på bl.a. Msn med en klype salt. Smileys og generelt "muntre toner" sitter ganske løst hos enkelte.

 

Sikkert litt spooky, men kan ikke du fiske litt da om du liker han? Spør om han vil være med på noe? Om han ikke kan, har du forsåvidt sparket ballen over til han.

 

Enig/uenig?

Lenke til kommentar

Jepp, er jo ganske enig i det du sier. Og at msn ikke akkuratt betyr så veldig mye.

Men sånn fra egne erfaringer, om jeg ikke vil ha så mye kontakt med en person. Og den personen tar kontakt med meg på msn, så svarer jeg kort, og er ikke noe særlig interessang.

Og det med Hellueeen =) var bare et eksempel :p

 

Noen dager har vi hyggelige samtaler, mens andre dager blir det ikke sagt så mye.

 

Men han kameraten hans som går i klassen min, har sagt at han har vært ganske sur i det siste, fordi han har fucka opp døgnrytmen sin helt.

 

Men jeg får se litt med tia som går.. =)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke jeg.. Kan da være omringet av vakre kvinnfolk, uten at man trenger gjøre noe med det? Eller er det bare meg?

7512521[/snapback]

 

skjønner ikkje eg heller.. ingen av dere som har "briller" som man får i forhold? når eg er på vakt og alle andre sitter og leser i FHM og sånt, og snakker om dei sinnsykt deilige damene der, så syns no eg oppriktig at kjæresten min er sinnsykt mye finere, deiligere, meir sexy, vakrere og er min. som eg er helt hodestupsforelska i.. jenter kan vere så deilige dei vil for min del.. er ikkje noke problem..dei har ikkje sjangs uansett=)

Lenke til kommentar
Jepp, er jo ganske enig i det du sier. Og at msn ikke akkuratt betyr så veldig mye.

Men sånn fra egne erfaringer, om jeg ikke vil ha så mye kontakt med en person. Og den personen tar kontakt med meg på msn, så svarer jeg kort, og er ikke noe særlig interessang.

Og det med Hellueeen =) var bare et eksempel :p

 

Noen dager har vi hyggelige samtaler, mens andre dager blir det ikke sagt så mye.

 

Men han kameraten hans som går i klassen min, har sagt at han har vært ganske sur i det siste, fordi han har fucka opp døgnrytmen sin helt.

 

Men jeg får se litt med tia som går..  =)

7513851[/snapback]

 

visst eg har en dårlig dag, og eg snakker med ei jente eg er interessert i så lar no eg ikkje det gå utover samtalen. så det er litt dumt gjort av han uansett kva han syns om deg

Lenke til kommentar
Så til dere gutter som har kjæreste, syns dere uansett at dama deres er den fineste i verden? Og dere ser ikke på andre jenter i det hele tatt (ikke for å prøve dere eller noe, men bare for å glo litt)?

7515709[/snapback]

jo! :) gjoer det samme om jeg er singel eller ikke. tror det gjelder di fleste guttene her :)

Lenke til kommentar
Så til dere gutter som har kjæreste, syns dere uansett at dama deres er den fineste i verden? Og dere ser ikke på andre jenter i det hele tatt (ikke for å prøve dere eller noe, men bare for å glo litt)?

7515709[/snapback]

"Do you love me because I'm beautiful, or am I beautiful because you love me?"

(Fra filmen Cinderella)

 

Hehe, endelig et passende sted å poste denne :)

Lenke til kommentar
Så til dere gutter som har kjæreste, syns dere uansett at dama deres er den fineste i verden? Og dere ser ikke på andre jenter i det hele tatt (ikke for å prøve dere eller noe, men bare for å glo litt)?

7515709[/snapback]

Ville du latt være å synes at en hunk i et blad var kjekk om du hadde kjæreste?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...