Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle spør etter noen tips her nå..

 

Har en kompis som liker ei som heter Ine(Nei, hun heter ikke det, velger bare og kalle henne det). Begge 2 liker hverandre, men de har aldrig blitt ilag. Kranglet mye osv. Kompisen min, Arne(også oppdiktet), blir veldig fort "sjalu". Ine, henger ofte med vennene til Arne, som hun flørter ganske mye med. Så fikk jeg nettopp vite at den ene kompisen til Arne hadde følgt Ine hjem i helga. Disse 2 hadde da begynt og kline.

 

Jeg lovet Ine og ikke si noe til Arne. Men Arne er jo kompisen min, så jeg føler jeg burde si noe til han. Hva synes dere?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde nok sagt det te arne, damer kommer og går, mens enkelte venner består - det er oppt il deg og vite om venn din faktisk vil bestå deg videre, mange dårlige venner ute og går..

8523211[/snapback]

Ok, Takk Hurt! Blir lit tungt og si det, for jeg vet han kommer til og bli lei seg.. Men det er vel til hans beste? :)

Lenke til kommentar

nja , får en tilbake følelse da vel og merk

 

Sitter og skriver med henne på MSN, så er det pause i fotball kampen, så sier jeg at det er kjipt at jeg ikke får sett henne før til Fredag ..

 

Hun : "mhm"

Tja..

 

Kan hende det er jeg som overreagerer også da , litt redd for å miste henne er jeg selvfølgelig.. Men men

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
MSN og SMS er det verste en kan holde på med i et gryende forhold.

Det er faktisk bokstavelig talt noe av det verste en kan holde på med.

8523508[/snapback]

Må si meg uenig der.

8523558[/snapback]

Enig i å være uenig. MSN og SMS er flotte medier for å opprettholde kontakten. Pluss, man kan småflørte litt :love: *rawr*

Lenke til kommentar
nja , får en tilbake følelse da vel og merk

 

Sitter og skriver med henne på MSN, så er det pause i fotball kampen, så sier jeg at det er kjipt at jeg ikke får sett henne før til Fredag ..

 

Hun : "mhm"

Tja..

 

Kan hende det er jeg som overreagerer også da , litt redd for å miste henne er jeg selvfølgelig.. Men men

8523484[/snapback]

 

Nei... Du skulle sagt; "Kjipt du ikke får sett meg før til fredagen da ;)"

 

For meg så virker det som at når du sier; "Kjipt at jeg ikke får sett deg før til fredag", så virker det som om for ho at du på en måte spør etter en bekreftelse på at ho også mener det samme. Eller at du på en måte er usikker på deg selv. Og det er jo sannheten også for du sier det jo selv... At du overreagerer på at ho bare sa "mhm" at du tror ho ikke liker deg lengre.

 

Kan jo godt hende ho hadde sagt "mhm" selvom du hadde sagt det jeg skrev. Men jeg syns hvertfall det er MYE bedre å si det sånn.

Lenke til kommentar
MSN og SMS er det verste en kan holde på med i et gryende forhold.

Det er faktisk bokstavelig talt noe av det verste en kan holde på med.

8523508[/snapback]

 

Kan da du under og du gi en grunn til begge uttalelsene ?

 

MSN er fucked ja, særlig når jenta ikke kan skrive fort..

 

Hun bare "Broren min er sprø, han kan sitte oppe hele natta og spille og se på film og sånn på datamaskin , gjør du å sånt ? "

 

"Jeg ? Nei, pss, aldri ! , hvis noen sier jeg har gjort det det siste året, så er det helt feil..."

 

okok Twighty , men hun var vel litt opptatt da se..

 

Når jeg tenker fort skjer det at jeg overreagerer, når jeg tenker meg i 1 sek ettertid - etter å ha sagt noe teit, så tenker jeg litt mer realistisk -det er faktisk en grunn til at hun vil treffes nesten uke og at hun har vært på 2 dater med meg og kyssa meg i hele dag..

 

Hvordan øke selvtilliten hennes ?

 

Virker nesten som om hun bare er ute etter et knull.. Men får se, jeg skal hjem til henne til uka :)

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
@KittyCat: Fordi man overdramatiserer over den minste lille ting.

8523652[/snapback]

 

Bra svart..

 

MSN Og SMS er fucked, er man usikker så ser man etter det negative å man har ikke noe ansiktsuttrykk å se etter.

 

--- -- - -

 

Fra 1 til 10 ,hvor smart er det å ha et forhold til en man jobber med 1 gang pr uke ?

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...