Gå til innhold

Den store øl-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sukk, kunne det ikke blitt sluppet noen dager senere!? 9. passer særdeles dårlig. Blir nok en tur ned til Vika 10. okt tho for å se om de har noe snadder igjen.

 

EDIT: 11 000

 

En del snadder er det nok igjen, både på Vika, Walken og andre steder.

9 okt. er det Corwbar som er stedet i Oslo (http://olportalen.no/2014/09/24/regnbuen-pa-crowbar/) (til og med jeg er der)

 

Når det gjelder slippet kan jeg love at Ølportalen kommer med litt hjelp til hva en bør plukke med seg. Nedsiden her er selvsagt at det best da forsvinner enda raskere.

Endret av StoreMyen
Lenke til kommentar

Jeg var på crowbar den dagen det egentlig skulle være, glemte selvfølgelig å sjekke ølportalen før jeg tok turen ned til tom bar og null øl. Dårlig stemning. 9. Oktober passer i utgangspunktet utrolig dårlig, men vurderer en kjapp tur innom rett over 3 for å få prøvd et par av de.

Lenke til kommentar

Tror kun det er de bryggeriene som er nevnt der som kommer. Jeg vet ikke hvor stort område Bergen Ølfestival har, men What´s Brewing blir holdt inne i Tou Scene (der Tou ble brygget en gang i tiden). Det er nok Mike Murphy som er hovedgrunnen til at de klarer å få med en del av de utelandske bryggeriene.

Lenke til kommentar

Overrasker meg litt at det er flere utenlandske bryggerier som er med på det enn på Bergen Ølfestival. Er det større område/flere som kommer eller?

Bergen Ølfestival er kun åpen for norske bryggerier da den er et utspring fra lokalmatfestivalen som arrangeres samtidig.

Lenke til kommentar

Anbefaler denne facebooksiden om dere vil følge med på hva som kommer på What's Brewing.

https://www.facebook.com/FollowersofWhatsBrewing?fref=ts

 

I tillegg kommer selvsagt line-upen på Ølportalen når vi er litt tettere på.

 

 

Når det gjelder BØ og område er dette igjen for lite. Vi får se hva som skjer neste år, men det er ikke gitt at det blir flytting. Det er viktig for festivalen å være på et sentralt sted.
(Koengen er opptatt gjeldende helg.)

Lenke til kommentar

Jeg var på crowbar den dagen det egentlig skulle være, glemte selvfølgelig å sjekke ølportalen før jeg tok turen ned til tom bar og null øl. Dårlig stemning. 9. Oktober passer i utgangspunktet utrolig dårlig, men vurderer en kjapp tur innom rett over 3 for å få prøvd et par av de.

 

Om det er noen trøst passer det ikke meg spesielt bra heller. Drar hjem (Bergen) fra Oslo med kun håndbagasje fredag formiddag etter en liten tur på Crowbar for å sjekke ut Rainbow Challenge.

Lenke til kommentar

Vet du noe om hvordan opplegget blir? Kan man f.eks få et smaksglass av alle 7? Har eksamen på fredagen, så får kun smakt litt. Gratulerer med nominasjonen til årets ølhund forresten.

 

Det har jeg ikke oversikt over, men siden dette er en vanlig pub vil jeg tippe det blir vanlige store og små glass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...