Gå til innhold

Den store øl-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Når vi snakker om potensielt sure ting: er det noen som har smakt Nøgne Ø Rhub IPA? Mulig de hadde det på festivalen i går, men det var så voldsomt med mennesker rundt Nøgne Ø sin stand at jeg ikke orket dette innom. Men en IPA med rabarbrasaft høres sprekt ut...

 

 

Har du fått prøvd den enda? Kjøpte med meg ei flaske i dag!

Lenke til kommentar

 

Hadde Innis & Gunn en IPA? Der ser man hvor mye jeg klarer å følge med. Til min store sorg ser det ut som Nøgne Ø ikke klarte å levere Rhubarb IPA denne gangen slik at jeg kanskje må bestille om et par uker. Nedtur.

Tror den er helt ny, har ikke sett den på hjemmesiden deres før nå, men tittet litt inn for å se deskribelse og brygge og lagringsmetode og fant den. De har iaf maaasser av den i Strømstad, går sikkert å bestilles på pol også. Og som jeg nevnte er den veldig rimelig her hos søta bror tror jeg ga 16kr...

 

Legger til at jeg digger Innis og Gunn, er vel ikke den mest komplekse ølen, men god og koselig i smaken, og veldig rimelig for en eiklagret øl.

 

 

 

ja, det må jeg si at 16 kroner er ingen ublu pris. Snarere tvert i mot en meget god pris. Jeg har kun smakt Innis & Gunn vanlig og Rum Cask før, men begge de to var veldig fine.

 

 

 

Når vi snakker om potensielt sure ting: er det noen som har smakt Nøgne Ø Rhub IPA? Mulig de hadde det på festivalen i går, men det var så voldsomt med mennesker rundt Nøgne Ø sin stand at jeg ikke orket dette innom. Men en IPA med rabarbrasaft høres sprekt ut...

 

 

Har du fått prøvd den enda? Kjøpte med meg ei flaske i dag!

 

 

Nei. Jeg var vel for snar på labben da jeg bestilte fra vinmonopolet. De sendt meg resten av ølene og en melding om at de ikke hadde fått Rabarbra IPAen inn fra leverandør. Så da må jeg vel prøve igjen da. Isj. Blir dyrt, dette.

Lenke til kommentar

Da har jeg prøvd Innis & Gunn lagret IPA. Den var helt grei, men ingen høydare som IPA. Den minnet mer om originale Innis enn en kraftig IPA. Forsiktig humlet iforhold til IPA merket, og mye vanilje og sødme fra fat.

 

Til den lave prisen er det ikke noe å si, men til samme pris får man Belhaven Twisted tistle IPA som er mer utpreget IPA, litt i samme gate som Brewdogs punk ipa.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du bor i utkanten av Bergen? De har den rundt forbi i Oslo hvertfall på polene der. Var uansett ikke særlig imponert. Ga den 3,5/5 på untappd.

 

Jauda, jeg bor i utkanten av Bergen. Skal svinge innom for å se om de har den, men de nærmeste polene er veldig lite dristige på øl. Valken bør man nesten avsette en fridag til å svinge innom, for der har de til gjengjeld fryktelig mye, og deriblant vil en ganske garantert finne IPA Rhubarb en stund, avhengig av hvort stort volum det har blitt brygget av dette ølet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...