langtongting Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Ja, da la jeg Wow på hylla og fyrte opp SWG igjen. Ingen tvil om at NGE har tatt vekk mye av det jeg likte med SWG, men jeg har virkelig savnet dette spillet. Så nysgjerrigheten ble for stor, måtte bare inn å se. Har ikke spillt dette på et år, men alikevel treffer jeg flere kjente der inne. Noen har holdt på hele tiden, mens andre ga opp ved NGE, hoppet på Wow. Fellesnevneren for de siste, var at de følte at Wow var en fattig trøst for deres savn av SWG. Ja ja, så har vel SOE klart å tvinge noen inn igjen da. Men det er noe med atmosfæren med SWG som virkelig appellerer til meg. Ingen tvil a Wow er et teknisk bedre spill som flyter bedre, men alikevel er det ikke så utfyllene som SWG er/var. Det får holde til SWGEMU kommer på banen.
MysticoN Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 ja, wow er en fattig trøst.. og jeg er jævelig misunnelig på at du klarer å spille swg no.. har selv prøvd et par ganger.. men slutter alltid like raskt som jeg starta.
Nitrius Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Har selv begynt å spille swg igjen, og det er fler og fler som kommer tilbake til spillet har jeg lagt merke til. Værtfall, der jeg spiller, på eclipse, så har jeg begynt å se fler og fler folk. Har til og med funnet meg en aktiv guild hvor folk så og si er på hele døgnet. Spillet er helt annerledes fra hvordan det var før, ja det er sant, men mange har begynt å greie å legge hatet for hva som har skjedd med spillet bak seg, og heller prøvd ut swg som et helt nytt og annet spill, for noen funker det for andre ikke. Og er helt klar over jedi elders føler seg snytt. Uansett jeg har hatt det gøy de siste 2 ukene jeg har spilt, eneste som mangler i mine øyne er fler folk, som det forhåpentligvis kommer fler av, det ser slik ut værtfall. Endret 5. desember 2006 av Nitrius
Amored Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Hvilen servere spiller dere på? Bli med på Sunrunner Jeg likte ikke NGE med en gang jeg heller. Slutta å spille i noen måneder, men nå er jeg tilbake for godt. Jeg kaller meg Amored på Sunrunner, om noen blir med
aklla Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 jeg spillte før, er lenge siden... spillte vel på Bloodfeather eller lignende... var en helt spesiell atmosfære der ja, ikke preget av fjortiser på samme måte som WOW, de fleste var særiøse, og ærlige(jeg hadde ingen problemer med å låne 7 000 000 til en bekjent) de fleste hjalp også til med alt, jeg fikk f.eks min første swoop, rett etter disse kom til spillet for 17 000, da andre betalte 5 000 000 for dem savner også alle veiene man kunne gå, ingenting var lagt opp for deg, jeg var TKM, og tjente alle pengene mine på å kjøpe billig og selge dyrt, og av å selge krytstaller men jeg nådde ett punkt jeg måtte gi meg, det startet å ta natte-søvnen min og gikk mye ut over jobben min(hadde SWG på jobb) men de siste virkelig store oppdateringene har gjort at jeg ikke spiller nå, har spillt wow, men i wow er det jo bare å gjøre oppdrag, drepe andre, gjøre instance, er ingen "sjel" i spilllet, slik som på SWG
aklla Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 hvordan er spillet nå da?? har hørt at man kan velge å starte som jedi, TKM og lignende, og at hele spillet er ødelagt... ps. jeg har spillt siden før det kom til norge, var med leeeenge før de f.eks fikk hus...
Amored Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 hvordan er spillet nå da?? har hørt at man kan velge å starte som jedi, TKM og lignende, og at hele spillet er ødelagt... ps. jeg har spillt siden før det kom til norge, var med leeeenge før de f.eks fikk hus... 7492580[/snapback] SOE ødela spillet veldig en stund, men nå er det kjempekult igjen. Det finnes egne En egen PVP-sone nå, i Restuss på Rori. Du kan velge mellom disse: - Jedi - Bounty Hunter - Smuggler - Officer (Squad Leader) - Spy - Medic (Doctor/Combat Medic) - Commando - Trader (Shipwright, Armorsmith, Weaponsmith osv.) - Entertainer
aklla Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 hvordan blir man disse yrkene da, er det slik som før, eller må man velge det i starten?? og er det noe nytt med swoop-bike, eller?? har lyst til å starte igjen, får se hva det blir til senere...
Amored Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 (endret) hvordan blir man disse yrkene da, er det slik som før, eller må man velge det i starten?? og er det noe nytt med swoop-bike, eller?? har lyst til å starte igjen, får se hva det blir til senere... 7493575[/snapback] Du kan velge alle helt fra starten. Det synes jeg er både bra og dumt egentlig. Men jeg er fornøyd Spillet i sin helhelt er moro, og det er jo det som er hele poenget. Nytt med swoop-bike? Om det er noen nye og sånn? Du har jo BARC-Speeder da, som er VELDIG rask, og den AT-RT fra Episode 3. Alle vehicles har nå en slags buff, som gjør at den er vanskeligere å ødelegge. Bare spør hvis du lurer på noe Hadde vært kult om du startet igjen Det er et spill som ikke bør glemmes EDIT: Nå er forresten maks level 90, så da går jeg ut i fra at det er 10 leveler til som du kan jobbe på For hver hele patch som kommer (1, 2, 3, 4 osv) så får du en gave in-game av SOE, om du har betalt for den måneden. Nå er patchene delt opp i Chapters, som gjør det mer spennende Det finnes noe nytt som heter GCW points (Galactic Civil War points) som du får ved å drepe NPCs/PCs av motsatt faction. Det er nå slik du går opp i rank i din faction - faction rank oppdateres hver torsdag. Jo høyere rank du er, desto bedre ting kan du kjøpe fra faction recruiters Håper dette var LITT forståelig i alle fall Ta en titt her: Link Endret 13. desember 2006 av Amored
MysticoN Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 det var mange smile det:o selv venter jeg på Swg pre cu
Amored Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 det var mange smile det:o selv venter jeg på Swg pre cu 7497927[/snapback] Klart er er mange smile der. Det er et bra spill. Pre-CU Emu er ute da, men.....
aklla Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 huff, SWG har blitt rank-basert jeg hadde vel max rep på en del factions, samt ehh, 20 000 poeng på rebel... man fikk også poeng for å drepe andre factions da jeg spillt... er mye som er endret der skjønner jeg... og i min "kariere" på SWG var jeg TKM, Artistian, engineer, rocketeer, shipbuilder(eller noe slikt), doctor m.m. liker ikke at jeg må velge hva jeg skal være, og være det hele tiden... men jeg husker første gangen jeg fikk lov til å dra til den hemelige jedi-byen, der var en VELDIG spesiell følelse, var maks 3-4 stk som var i byen til en hver tid, det tok ca 30 minutter å dra dit og jeg får vel ikke med det nydelige 180-dagers skipet mitt heller da husker ikke navnet, men det var stort, var sånn jubeleums-skip, det største man kunne få tak i, kunne ikke kjøpes for penger... mister vel også de 7 andre skipene mine hvordan er det med slike skip nå, er de der fortsatt?? kan man lande med dem på planeter?
Amored Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Spillet er ikke så rank-abasert egentlig. Det rank opplegge bryr jeg meg ikke noe om i det hele tatt faktisk. Og du KAN bytte profession ettersom du spiller Så det er ingen fare. 180 dagers-skipet er vel den Yacht-greia, og den er der fortsatt, for jeg har den selv. Du mister HELT sikkert ingenting av det du har. Og, ja du kan lande på planeter nå også. Jeg husker den hemmelige byen også. Force Village, som den ble kalt. Var på vei til å bli jedi før, men så kom NGE, så da ble DET systemet forandret, og derfor kunne jeg velge Jedi med en gang. Nå har jeg en Jedi (Amored Siriouk), som var Master Carbineer og Master Doctor før, og en Bounty Hunter (Termi Jeham). Jeg anbefaler at du prøver det i det minste. Og ikke bestem deg for at du ikke liker det med en gang. Gi det i alle fall 1 måned, og bli vant til det nye systemet. Når du er blitt det, kommer du til å trives med spillet. Jeg likte ikke spillet da NGE kom, og sluttet å spillet dagen etter, men så kom jeg tilbake, og nå kan jeg ikke bli mer fornøyd. Nå finnes forresten Kashyyyk og Mustafar også. Men de krever expansion packs (Rage of the Wookiees = Kashyyyk, og Trials of Obi-Wan = Mustafar) Endret 14. desember 2006 av Amored
zeltex Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Du kan velge mellom disse:- Jedi - Bounty Hunter - Smuggler - Officer (Squad Leader) - Spy - Medic (Doctor/Combat Medic) - Commando - Trader (Shipwright, Armorsmith, Weaponsmith osv.) - Entertainer Nå fikk jeg aldri tid til å spille det selv om jeg hadde lyst da det kom ut. Men med de rasene som er nevt over, er det bare meg eller er det riktig å tro at det flyter av Jedi folk over alt? Burde ikke dette være noe du kunne klare etter hvert ved å fullføre quests? Kanskje bare jeg som tenkter feil mhp mmorpg
aklla Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 (endret) skal nok starte ja, men jeg skal ha ny pc snart, så det blir ikke før det... men jeg har en spiller, på bloodscalp(tror jeg) er vel fortsatt mulig å flytte denne? kjedelig å ikke ha penger på den nye også, hadde vel 6 000 000 penger og ehh, 40-50 krystaller når jeg ga meg, som jeg har lyst til å ha fortsatt.... Endret 14. desember 2006 av aklla
Amored Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 skal nok starte ja, men jeg skal ha ny pc snart, så det blir ikke før det... men jeg har en spiller, på bloodscalp(tror jeg) er vel fortsatt mulig å flytte denne? kjedelig å ikke ha penger på den nye også, hadde vel 6 000 000 penger og ehh, 40-50 krystaller når jeg ga meg, som jeg har lyst til å ha fortsatt.... 7498445[/snapback] Er mulig å flytte den ja, men det koster litt penger vil jeg tro. Men om du lager en person på Sunrunner, skal jeg gladelig gi deg noen penger
Amored Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Du kan velge mellom disse:- Jedi - Bounty Hunter - Smuggler - Officer (Squad Leader) - Spy - Medic (Doctor/Combat Medic) - Commando - Trader (Shipwright, Armorsmith, Weaponsmith osv.) - Entertainer Nå fikk jeg aldri tid til å spille det selv om jeg hadde lyst da det kom ut. Men med de rasene som er nevt over, er det bare meg eller er det riktig å tro at det flyter av Jedi folk over alt? Burde ikke dette være noe du kunne klare etter hvert ved å fullføre quests? Kanskje bare jeg som tenkter feil mhp mmorpg 7498402[/snapback] Det var slik at du kunne bli det gjennom quests før, men det tok SINNSYKT lang tid! Men men. Det er jo en del jedis der nå, men så er det også slik at du kan ha flere characters, og derfor har man som regel en Jedi og en Bounty Hunter f.eks. Det er en del som faktisk ikke har en eneste Jedi. Så det kommer jo an på hva du liker selv. Synes ikke man burde bli sett ned på om man har 3 jedier, for eksempel, for INGEN jedier er like sterke. Du kan lage forskjellige kombinasjoner av abilities, som gjør at hver jedi du har er forskjellig. Det samme gjelder for de andre professions. Unntatt Trader og Entertainer, men det kommer nok etterhvert det også, for spillet er i en slags overgangsfase for øyeblikket. Men riktig nok helt på slutten Spillet er verdt å teste i alle fall en måned. I hvert fall for noen som ikke har spilt det før. For da har man ikke noe å savne fra "Pre-CU", som mange maser om. Et spill er et spill. Jeg kan med hånden på hjertet si at SWG er LANGT bedre enn WoW, som liksom skal være det beste MMORPG ute på markedet.
Demonfudge Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Enig med deg i det du sier om at WoW ikke er det beste MMORPGet på markedet. Det har lite muligheter i forhold til det man har/hadde i SWG. Jeg vil muligens også si at EQ2 er bedre enn WoW, men ikke bruk det mot meg. Jeg synes det blir feil at man bare kan velge å bli jedi. En jedi skal igrunn skjule at han/hun er en jedi, og ikke gå rundt i byene og vifte med lyspinnen sin. Det var hvertfall ikke sånn på den serveren jeg holder til på, før, men sånn er det desverre nå.
Amored Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Enig med deg i det du sier om at WoW ikke er det beste MMORPGet på markedet. Det har lite muligheter i forhold til det man har/hadde i SWG. Jeg vil muligens også si at EQ2 er bedre enn WoW, men ikke bruk det mot meg. Jeg synes det blir feil at man bare kan velge å bli jedi. En jedi skal igrunn skjule at han/hun er en jedi, og ikke gå rundt i byene og vifte med lyspinnen sin. Det var hvertfall ikke sånn på den serveren jeg holder til på, før, men sånn er det desverre nå. 7502162[/snapback] Jeg er enig! EQ2 og SWG er de eneste MMORPG jeg liker! Nå spilte jeg bare Trial of the Isles av EQ2, men det var nok. Men så er jeg en så stor SW-fan, så det måtte bli SWG. Jeg er enig i at det er dumt at man bare kan bli Jedi nå, for jeg var SÅÅÅ nær ved å bli Jedi "the old school way". Men ettersom jeg kunne bli Jedi fra NGE-launch, er det klart at jeg jeg ville velge det ettersom det var det jeg jobbet meg opp mot før NGE! Jeg savner virkerlig mine gamle professions; Master Carbineer/Master Doctor, men jeg er også ganske fornøyd med sånn spillet er nå. Jeg er ikke så veldig kresen av meg, når det gjelder spill. I alle fall ikke, når jeg en gang har likt spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå