Gå til innhold

Offisiell Live Messenger for S60 v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er meget imponert av denne versjonen jeg også. Fiffig er det også at det opprettes en Windows Live mappe under meldinger som lett synkroniseres. Det jeg lurer på er hvorvidt det lar seg å legge inn to instanser av den? siden jeg aktivt bruker to forskjellige hotmailadresser. Noen som vet? Og om, hvordan?

Endret av agep
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+89234341
Hei, har en Nokia 6120 kan jeg har Msn på tlf'en?

Sendte ei melding med "msn" til 2244. prøvde og innstallere det men fikk opp seterfikat feil, kontakt leverandør. Hva kan jeg gjøre for å få msn til og funke på mobilen?

 

bruk programmet ebuddy (google navnet)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Windows Live applikasjonen nå i en lengre tid, spesielt Hotmail synkroniseringen. Men nå den siste uken har det ikke vært mulig å synkronisere e-posten, får meldingen "Klarte ikke å synkronisere epost. Prøv på nytt" (får logget meg på msn uten problem). Noen andre med tilsvarende problem, eller som har en løsning? Jeg har N95 med siste firmware og siste versjon av Live

Lenke til kommentar
Jeg har brukt Windows Live applikasjonen nå i en lengre tid, spesielt Hotmail synkroniseringen. Men nå den siste uken har det ikke vært mulig å synkronisere e-posten, får meldingen "Klarte ikke å synkronisere epost. Prøv på nytt" (får logget meg på msn uten problem). Noen andre med tilsvarende problem, eller som har en løsning? Jeg har N95 med siste firmware og siste versjon av Live

 

jeg har det motsatte problemet. jeg får ikke startet selve msn chatten. sync går fint. er det forresten noen andre her som plutselig fikk beskjed om at de måtte betale (Tror det gjaldt 25kr) for å bruke msn chat? mens sync var gratis???

 

Edit: glem det, hadde glemt å legge inn dep.sisx

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei, har en Nokia 6120 kan jeg har Msn på tlf'en?

Sendte ei melding med "msn" til 2244. prøvde og innstallere det men fikk opp seterfikat feil, kontakt leverandør. Hva kan jeg gjøre for å få msn til og funke på mobilen?

Forteller du meg at MSN ikke fungerer på 6120C?

 

 

Gikk ikke og innstallere det nei. Hva kan feile være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...