Gå til innhold

Offisiell Live Messenger for S60 v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi prøve å vri oss tilbake on-topic kanskje? Er det noen som faktisk har betalt for Live Messenger enda?

7942186[/snapback]

Nope, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller ....

 

Men nå klarer jeg ikke logge på med live Messenger lenger. Noen andre som har problemer? Tror jeg skal tenke alternativt snart.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har prøvd med både djuice sin msn-klient og mig33 nå, men får ingen av dem til å virke.. could not connect to server og connection timed out while trying to connect to server er det vanligste feilmeldingene i mig33, mens i djuice sin klager de på kommunikasjonsfeil. Noen aning om hva som er galt? Når jeg bruker wap får jeg ofte feilmeldingen tidsavbrudd for tilkobling.. det har vel kanskje en sammenheng?

 

Edit: har nokia N73

Endret av isalbu
Lenke til kommentar

Jeg har brukt den versjonen som det er linket til i post 1 siden slutten av desember.

Ja jeg fikk også melding om at jeg måtte betale nå jeg brukte "[email protected]".

Laga meg en konto på hotmail som jeg kun bruker på mobilen, og har etter det aldri fått spørsmål om å betale.

Så det jeg tror er at hvis du bruker en hotmail adresse så slipper du å betale.

 

EDIT:Skriveleif

Endret av veron
Lenke til kommentar

Her er en fungerende utgave av MSN Live Messenger fra MMIM som er den samme som Microsoft sin autoriserte utgave. Jeg har brukt en stund uten noe problemer. Prøvde å legge den inn på webserveren min, men fikk en irriterende feilmelding så håper det ikke er i mot noen av reglene til dette forumet at jeg inkluderer den som vedlegg i denne posten.

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Skulle det være mistanke om at filen er ulovlig innhentet eller lignende fra noen av moderator-teamet så vennligst fjern den umiddelbart. Jeg har lastet den ned fra en av de asiatiske sidene til MSN, etter å ha besøkt en jungel av linker så kan ha falt innpå en luguber side i jakten på filen.

 

Edit;

 

Ser ovenfor at veron nevner at han har fått den til å fungere med en @hotmail.com-adresse og ikke @mittmaildomene.no og det kan hende versjonen jeg lastet opp også kun fungerer med @hotmail.com-adresse da jeg ikke har prøvd noe annet.

Endret av escobar
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Er litt lat så jeg spør her uten og lese mere enn den siste siden i tråden.

Jeg har nettop oppdatert min N37 med nyeste Fw og vil gjerne ha MSN på den også.

 

Koster det noe og bruke MSN på mobilen, må man ha penger på kortet (kontantkort) ?

Og selvfølgelig, hvilken MSN klient er den som dere ville anbefalt til Nokia N73? Helst gratos i nruk hvis det går.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...