Gå til innhold

Offisiell Live Messenger for S60 v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, testet det jeg også. Knall program. Beste MSN klienten til mobil hittil.

7204174[/snapback]

Kanskje jeg må korrigere meg selv litt.. Har endel problemer med at kontaktene mine vises som offline på mobilen, men hvis jeg logger på MSN vi PC, så er de online. Fikk til og med en conversation av en kontakt på mobilen som stod som offline. Så programmet er ikke helt knirkefritt. Agile virker mer stbilt, men det koster $$

Lenke til kommentar
Har ikke mulighet til å teste programmet selv siden min K800i er på service til i morgen, men her er i hvert fall programmet (denne versjonen fungerer på SonyEricsson K800, S700, W850, W900 og Motorola ROKR, andre versjonen kan lastes ned fra www.mess.be).

 

fant en version på siden der til Nokia 6288

 

men hvordan kobler jeg meg på? og hvorfor er det masse firkanter og ikke bokstaver på siden der du skriver inn br.navn og pass?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
fant en version på siden der til Nokia 6288

 

men hvordan kobler jeg meg på? og hvorfor er det masse firkanter og ikke bokstaver på siden der du skriver inn br.navn og pass?

Jeg har dessverre ikke fått testet andre enn S60-versjonen siden mobilen fortsatt er på service.

 

Firkanter istedenfor tegn betyr ofte at du mangler en språkpakke, mulig mess.be har vært litt kjappe og lagt ut utgaver som kun fungerer med kinesiske tegn?

 

Noen andre enn Simkin som har testet java-utgaven på Nokia?

Lenke til kommentar
Har lest litt rundt på nettet, og flere sier at det fortsatt er ustabilt.
Har brukt det siden det kom, skjønner ikke hva folk klager over. Det fungerer utmerket på min N73. :)

7260483[/snapback]

Det fungerer i og for seg utmerket på min N80 også, men av og til vises kontaktene mine som offline selv om de er online. Dette har blitt diskutert mye på forskjellige forum, og er uavhengig av hvilken mobil en bruker. Du har nok vært heldig Sigmund Freud, som ikke har opplevd det ennå. Prg er imidlertid kult så jeg venter på en oppdatering. Agile er uaktuelt siden det koster $$

Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe om hele "2 måneders trial" myten? Sies jo flere steder her at det bare er to måneders gratis moro. :hmm:

 

Noen som har prøvd det så lenge?

 

EDIT:

Programmet fungerer imidlertid knirkefritt på E61 (E61 er også lagt inn i listen til MSN China etter at de instruksjonene er lagt ut). Fantastisk god MSN klient!

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...