Gå til innhold

Offisiell Live Messenger for S60 v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får man ikke tak i Windows Live Messener til Nokia N70?
Som du kanskje vet har N70 et brukersnitt (andre utgave av S60) som bygger på en eldre versjon av Symbian OS (v8.1). Programmer er derimot skrevet for tredje versjon av S60 som bygger på Symbian v9.

 

Dessverre er det slik at en stor endring gjør at gamle programmer ikke fungerer på nye mobiler med Symbian / nye programmer ikke fungerer på gamle mobiler med Symbian, og derfor vil ikke dette programmet fungerer på din N70.

 

Du kan imidlertid teste de fem andre programmene i tråden jeg linket til over, disse er nemlig javaprogrammer og vil fungerer på de fleste telefoner med javastøtte uavhengig av om de har nyeste Symbian OS, gammel Symbian OS eller ingen Symbian OS. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe om hele "2 måneders trial" myten? Sies jo flere steder her at det bare er to måneders gratis moro.  :hmm:

 

Noen som har prøvd det så lenge?

 

 

7282585[/snapback]

Tror ikke den har vært ute så lenge enda. Men uansett var dette litt kjipt. Håpet er at siden jeg ikke lastet prg ned fra msn.com og dermed ikke har registrert meg, vil det ikke koste meg noe. I såfall blir det EQO i stedet.

7284245[/snapback]

 

 

Når jeg logger på Live Messengeren (med wlan) så får jeg denne meldingen: "To continue using Windows Live Messenger, you need subscribe mobile MSN service (10RMB per month). If you agree to subscribe the service, the client will automatically draft a subscription SMS and you need agree to send the message out. You will recieve a confirmation SMS, which guides you to finish the subscription."

 

Gidder noen hjelpe, spm er..... HVA

7644179[/snapback]

 

Ja hørte dette jeg også, å fikk meldinga idag.. Noen glupe tips eller er det bare å droppe hele greia å gå for mig33?

Lenke til kommentar
Windows Live funker fett på min N80!
I så fall har du ikke Windows Live Messenger for S60v3, men en annen versjon, feks java-versjonen fra djuice. Det er den første (og for mange beste) versjonen som har sluttet å fungere. :)

7679845[/snapback]

 

Min funker også fortsatt, og jeg bruker helt sikkert Windows Live Messenger for S60v3, versjon 1.000.1003.en1860, lastet ned via link her i tråden såvidt jeg kan huske. Og jeg har ikke betalt noe, nei.

 

(Bruker egentlig vanligvis EQO da, siden Windows Live Messenger ikke klarer å vise kontakter med blant annet æøå i navnet, eller holde orden på hvem av kontaktene mine som er on/offline. Men måtte jo bare teste om den fremdeles fungerte etter å ha lest her.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...