Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bekymring nummer 1: Forsvaret suger. Elendig fra A til Å. Jeg ser hvor sårt vi trenger Luiz når vi stiller med Ivan - Cahill - Terry og Cole. Null fart omtrent. Med fart på forsvarer kunne begge mål vært avverget, selv om begge målene kommer av ballmiss på midten. Idiotiske sådan.

 

Bekymring nummer 2: Ramires kan ikke spille kant. Innleggene er bakmål, bokstavelig talt. Itillegg så er Hazard nærmest usynelig i 45 minutter. Er svært lite involvert i spillet. Noe som igjen gjør at Torres også blir svært mye ute av spillet. Synes vi spiller latterlig svakt.

 

Få av Meireles og Essien. Føler disse to senker spillet kraftig. Sett Hazard mer inn mot midten og få litt fart på angrepene.

Lenke til kommentar

Det er bare en verdiløs treningskamp så jeg gidder ikke å henge meg av den grunn. Mulig motivasjonen er det som mangler for at spillerne skal yte 100 %.

 

Dog, er dette faen meg patetisk dårlig. Forsvaret hever seg når mister Geezer kommer inn, men det hjelper lite. Angrepsmessig er det dødt. Vi skaper INGENTING, nada. Hazard borte i hele 90 minutter. Mye mulig pga. feil posisjon, men dog. Torres og Lukaku prøver hver for seg å skape sjanser og avslutte, men det er seriøst null bevegelse fra de andre når de prøver.

 

Ser det skrikes etter nye spisser. Jeg skriker etter Juan Mata. Itillegg så er dette en kamp som ikke betyr noe. AVB vant alle kamper i pre season i fjor. Vi må bare være klare til å knuse Man City neste Søndag. Jeg tror vi er det. Da vil vi ha våre beste menn på banen.

 

Mitt ønske til den kampen er

Cech

Ivan - Luiz - Terry - Cole

Lampard - Mikel

Hazard - Ramires - Mata

Torres

Lenke til kommentar

Skuffende pre season, men det trenger ikke bety stort (rullering og manglende spillere skaper jo ikke et riktig bilde). Hazard har til tider vist seg frem og Marin har imponert meg. Resten av spillerne har vært på ferie med unntak av de i OL - og noen er rett og slett for umoden enda. Bra at De Bruyne ble lånt ut, og jeg tror Lukaku kan trenge et låneopphold også. Torres ser igjen ut som en hund med halen mellom beina, men det er godt mulig det endrer seg når flere kreative spillere som Mata og Oscar kommer inn i troppen. Vi har Sturridge i bakhånd der, men jeg skulle helst sett en ny signering på topp.

 

Den virkelige generalprøven er mot City - så får vi gjøre opp status og forventninger til sesongen etter det.

Lenke til kommentar

Chelsea-spilleren med best pre-season ser ut til å bli Daniel Sturridge.

 

Oscar da

Eg har alltid tenkt på pre season som tiden man tilbringer med laget ditt før sesongen starter.

 

Men vil ol deltakelse bli snakket om som preseason på samme måte som treningskamp med laget?

Lenke til kommentar

Jeg tenker på før sesongen til å få spillerne i best mulig form og være i best form når serien starter. Om de spiller seg inn med laget eller ei betyr ikke alt, da kampene som oftest i pre season betyr lite (eller tar jeg feil her?) og det er kun hva spillerne, og selvfølgelig laget, tjener på det.

 

Min mening er at Oscar har tjent bra på å spille viktige kamper med Brasil og vil være i fin form når han slutter seg til Chelsea laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...