Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er uansett idiotisk av FA nå som Terry ble frikjent. Akkurat som de gir blanke faen i domstolen i England. Nå kan jeg vel tenke meg at FA åpner sak mye pga. av Suarez saken, som er fult forståelig. Men jeg synes det er merkelig hvis FA finner Terry skyldig mens domstolen fant han uskyldig i rasisme. Man skulle tro at det var nok, men FA har nettopp kommet langt nedover i sin egen krav.

 

Kan tenke meg at FA ønsker at PL skal bli en jenteliga. Hvor dem stiller i skjørt og hva som er bare for å se snille ut. Helt idiotisk at det ikke er lov å banne. Enhver fotballsupporter gir vel blanke faen (ops 3 kamper karantene) i om Rooney går rundt og skrike banneord.

Lenke til kommentar

Du har virkelig ikke skjønt hvorfor Terry ble frikjent Emils, har du vel? Det har jo blitt skrevet såpass mange ganger at man skulle tro de fleste hadde fått det med seg, men i straffesaker gjelder altså prinsippet om at all rimelig tvil skal komme tiltalte til gode. Det trenger ikke FA forholde seg til, de dømmer på sannsynlighetsovervekt siden det er en sivil sak, mellom to private parter.

 

Og hvis du tror at det er hensynet til de andre spillerne som gjør at FA vil bli kvitt banning og rasisme, så tror jeg du har misforstått ett eller annet om profesjonell idrett...

Endret av Herr Brun
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, men retten mente tydeligvis at bevisene mot Terry var for tynne. Men jeg er klar over at de tvil skal komme tiltalte til gode, men det er dog like idiotisk at FA skal dømme på noe de tror, uten å være sikre. Nå var Suarez saken litt annerledes når Suarez endret forklaring og derfor virker mindre troverdig enn Terry som har holdt seg på lik linje hele tiden.

 

Har på ingen måte missforstått noe. Skrev ei at det er av 'hensyn' til andre spillere.

Lenke til kommentar

Det du glemmer er at rettssaken har bare gjort jobben enklere for Fa. Fordi terry innrømte å ha sagt ting.

 

Fa er ikke forpliktet å følge noen lover, de kan lage egne strengere regler. Terry kan ikke si at domstolen frifant meg, fa har ikke en drit å si.

 

Det er nemlig ingen lover som sier at man ikke har lov å ta ballen med hendene. For å dra eksempelet langt ut.

 

Etter fa sine regler, slik de selv tolker det, skal terry dømmes siden Suarez ble det.

 

Egentlig glad britisk lov ikke gjelder på banen, bortsett fra noen ekstreme tilfeller. Det hadde blitt noen kjedelige taklinger: ja, men, det var ikke knotter! :p

Lenke til kommentar

Det du glemmer er at rettssaken har bare gjort jobben enklere for Fa. Fordi terry innrømte å ha sagt ting.

 

Fa er ikke forpliktet å følge noen lover, de kan lage egne strengere regler. Terry kan ikke si at domstolen frifant meg, fa har ikke en drit å si.

 

Det er nemlig ingen lover som sier at man ikke har lov å ta ballen med hendene. For å dra eksempelet langt ut.

 

Etter fa sine regler, slik de selv tolker det, skal terry dømmes siden Suarez ble det.

 

Egentlig glad britisk lov ikke gjelder på banen, bortsett fra noen ekstreme tilfeller. Det hadde blitt noen kjedelige taklinger: ja, men, det var ikke knotter! :p

 

Dessverre er det slik. Så får håpe FA finner ut det samme som domstolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...