Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen kjipe sitater i fra Lukaku idag. Han har pratet negativt om avb før, men nå virker det som at han mener klubben generelt. Forståelig nok, spesielt når torres ikke fungerte, men lurer på hvor mye han forventet å spille i en alder av 18 år med Drogba og Torres foran seg i køen når det var krise i klubben.

Nja, har du kilde på det? Jeg har forstått det slik at Lukaku sin drøm var å spille på Chelsea, samt at hans store idol var King Diddy. Alle intervjuer o.l jeg har sett av han sier han at hans livslange drøm er å spille for oss blå, og signeringen for oss var som "a dream come true."

 

Lurer på hvorfor han plutselig skulle snu og snakke negativt om klubben? Han trodde vel ikke at han kunne hoppe rett inn i Chelsea sitt A-lag og bli en umiddelbar suksess...

Lenke til kommentar

Noen kjipe sitater i fra Lukaku idag. Han har pratet negativt om avb før, men nå virker det som at han mener klubben generelt. Forståelig nok, spesielt når torres ikke fungerte, men lurer på hvor mye han forventet å spille i en alder av 18 år med Drogba og Torres foran seg i køen når det var krise i klubben.

Nja, har du kilde på det? Jeg har forstått det slik at Lukaku sin drøm var å spille på Chelsea, samt at hans store idol var King Diddy. Alle intervjuer o.l jeg har sett av han sier han at hans livslange drøm er å spille for oss blå, og signeringen for oss var som "a dream come true."

 

Lurer på hvorfor han plutselig skulle snu og snakke negativt om klubben? Han trodde vel ikke at han kunne hoppe rett inn i Chelsea sitt A-lag og bli en umiddelbar suksess...

 

Her er artikkelen: http://www1.skysports.com/football/news/11668/7990419/Lukaku-relieved-at-loan

 

Hvem vet hvor mye media har vridd på det. Han vil spille for Chelsea, det er det liten tvil på, men han er veldig misfornøyd med forrige sesong.

Lenke til kommentar

Torres med noen varmende ord.

 

'The fans helped me a lot - and you don’t understand why,' he added.

 

'You come from outside and you have played well in this league and, with the Spanish mentality, the first who should have turned against you are the fans. You are not living up to expectations but they still support you. These people are special.

 

'At times I was thinking, "I will sit here on the bench, I won’t make any noise, I don’t even want to play." But they are demanding that you jump on the pitch and play. They lifted my spirits so many times. Not even my team-mates succeeded in doing that in this way. Whatever I do from now on will be for the fans.

 

'That is why I want to win another Champions League. For them.' - http://www.dailymail...e.html?ITO=1490

 

Fin artikkel.

Endret av Aleks
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...