Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes vi hjelper dem vel mye. Nå spiller vi ikke med våre sterkeste defensivt. Bare det å få inn JT vill gjort en forskjell. Samme med Cole. Kakuta slår ballen ufattelig mange ganger bort. Veldig enkle pasninger også. Burde taes av banen i pause.

 

Bra for PSG at det er pre season enda også tror jeg. Filme i treningskamp? Haha.

 

Uansett, Hazard ser igjen trygg ut med ball. Veldig bevegelig og gjør det lett for andre. Bruyne har også vært involvert i mye. De to er BB etter 45 minutter i min bok. Kakuta er BD.

 

Sier meg enig i dette

Pre-season isn't about the scoreline, You should notice the players look in a better physical condition than our last game
Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Torres skal vel spille på topp uavhengig om vi henter noen andre eller ei. Nå sies det at RdM vil benytte seg av 4-2-3-1 formasjon. Tipper det blir

Ivan (evt en back) - JT - Ivan/Luiz - Cole

Mikel/Essien - Lampard

Ramires - Mata - Hazard

Torres

 

Mulig Marin også kan ta plassen til Ramires og han flyttes ned sammen med Lampard, samme gjelder også Oscar. Så vi får se. Kan bli virkelige spennende hvordan vi velger å spille!

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Hvis Lukaku blir lånt ut, hvem håper vi kommer inn, evt. hvem skal spille på topp?

Me kan ikkje låne ut Lukaku. Me har bare tre spisser i han, Torres og Sturridge. Piazon regner eg ikkje med siden eg tviler på at han får spele i det heile tatt. Me må ha minst disse tre spissene, og helst ikkje fleire. Da blir det eit luksusproblem, og det er ikkje ein bra ting.

 

Må si at eg er fornøyd med at RDM satser på ein 4-2-3-1 formasjon. Det er den som passer gruppa best pdd.

Lenke til kommentar

Enig der. Med tanke på hvilke spisser vi har hentet ville det nærmest vært idiotisk å spilt 4-3-3. Hadde vi evt. hentet Hulk så hadde det også vært mulig å brukt han på høyrekanten i en 4-2-3-1 formasjon, men jeg tviler sterkt på at Hulk går fra Porto nå. Ihvertfall med tanke på at vi har hentet flere offensive spillere.

Lenke til kommentar

iSpeakFootball ‏@iSpeakFooty

A few very reliable websites have already listed Oscar to Chelsea as a DONE DEAL. Details: signed on 23/7/2012 (today), €31.7m.

 

Blir overrasket om denne dealen ikke går igjennom, men alt kan fremdeles skje. På tide at noen forlater klubben snart. Malouda er vel den som mest sannsynlig er nestemann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...