Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Om vi begynner å parkere bussen igjen i CL mot topplag blir jeg oppgitt. Det var greit forrige sesong, da vi lå på en 6. plass, RDM kom inn som midlertidig manager, i tillegg til suspansjoner og utvisninger. Nå tror jeg nok RDM har fått ganske klar beskjed av Roman at han vil ha attraktiv fotball, noe som backes opp av signeringene våres. Den defensive fotballen var vel bare mot Barca og München så langt jeg husker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke Chelsea omtrent alltid parkert bussen mot topplag? Kampen mot Napoli var forøvrig veldig underholdende, men det gikk på enkelt prestasjoner og ikke god angrepsfotball av laget. + Det faktum at dere var nødt til å gå fram.

 

Chelsea kommer nok ikke til å spille så utrolig mye angrepsfotball i år heller. Sitter iallefall igjen med det inntrykket av Di Matteo.

Lenke til kommentar

Vi har hatt en god porsjon uflaks også. Slik er fotballen, et lags flaks er et annens uflaks.

 

Det er direkte selvmord å gå ut i forrykende angrepsfotball når forsvaret ikke sitter og laget ikke er innspilt riktig enda. Itillegg til det faktum at CS ikke betyr så mye i den store sammenheng. Det viktigste er ligaen og CL. Resten er bonuser. Tror den kampen var god for gutta. Nå er de tjente og vil bevise noe annet.

 

Tviler sterkt på at vi parkerer bussen mot alle topplag. Mulig du vil fyre opp en idiotisk diskusjon her, ikke vet jeg. Med signeringer som Hazard, Oscar og Marin så beviser det noe annet. Itillegg har jeg på følelsen av at vi signerer enten Hulk eller Cavani.

 

Får vi fart på forsvarsrekka, altså en ny høyreback må inn, så tror jeg stabiliteten bak vil sette seg. Ryktes om at han A-duden er svært nær en overgang. Vi får vente å se. Fortsatt litt under 20 dager igjen.

Lenke til kommentar

 

Branislav Ivanovic will not face a three-game Premier League ban because the FA considers the Charity Shield to be a friendly.

FA clarification of its red cards procedures in 2009 established that a red card in the FA Community Shield will only result in a player being banned for further friendlies, or subsequent Community Shield matches.

Then, FA guidance of red cards was amended as follows: "In order to address uncertainty over disciplinary sanctions in pre-season friendlies, sanctions for red cards shown in such fixtures will not now apply to competitive first team games.

"Any such sanction will apply only in the same competition (i.e. other friendlies including The FA Community Shield)."

The news means Ivanovic will be available for Sunday's season-opening trip to Wigan Athletic.

 

Dan Levane som melder dette.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

OT: Emil - Jeg må bare si det til deg, har sett deg gjøre den samme skrivefeilen så mange ganger nå:

 

Forsovet = en person som har forsovet seg, dvs. ikke våknet i tide. Det du uttrykker skal skrives slik: for så vidt. :)

 

Lol, ser man det. Haha. Vel, får begynne å endre på den da. Thnx!

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sam Wallace ‏@SamWallaceIndy

Re. Scholes & Rooney bans for red cards in pre-season friendlies in 2006. FA changed rule 2 years ago. Now no ban for dismissal in friendly

 

Ja. Positiv endring.

Helt enig. Absurd at man skal arrangere en vennskapskamp, så skal FA blande seg.

 

CC er derimot i grenseland. Da burde man også isolere LC og FA Cup.

Lenke til kommentar

Satt og tenkte på det samme. Da ville vi også ha sluppet de som med vilje skaffer seg sitt 5. gule kort før cup kamper. Skjedde vel i både La Liga og PL forrige sesong. Akkurat nå så har jeg ikke så mye i mot det, da de ikke bryter noen åpenbare regler, men det er kanskje noe man kunne gjort noe med.

 

Allikevel ville det kanskje blitt litt Texas i cup kampene om det ikke fikk konsekvenser i PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...