Gå til innhold

Første Halo 3 bilder og informasjon ute. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

[ironi]

Vi husker da alle "The Library" på Halo: CE, den fantes jo ikke gjentagende eller ensformig. [/ironi]

7164815[/snapback]

Så skal vi kanskje se på nettop det at Arkitekturstilen til de som bygde "the Library" er nettop den stilen...

 

Men som jeg sa, spillet hadde sine små steder, hvor det var litt ensformig osv, men det var heller skjeldent!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[ironi]

Vi husker da alle "The Library" på Halo: CE, den fantes jo ikke gjentagende eller ensformig. [/ironi]

7164815[/snapback]

Så skal vi kanskje se på nettop det at Arkitekturstilen til de som bygde "the Library" er nettop den stilen...

 

Men som jeg sa, spillet hadde sine små steder, hvor det var litt ensformig osv, men det var heller skjeldent!

7164824[/snapback]

 

Det var nok en "go`perle" av de skjeldne på den kante ja :yes:

Lenke til kommentar

Jeg synes det ikke hadde mye repetisjon, hverken enern eller toern, bare i bygnings-designene, men det er jo bare fordi de har en viss stil.

 

EDIT; Faktisk det beste mappet på Halo var "Assault on the control room" hvor man måtte gå helen veien dit, og hele veien tilbake. :yes:

 

Hvem blir med på Gamer.no Klan når det kommer ut?

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Jeg synes det ikke hadde mye repetisjon, hverken enern eller toern, bare i bygnings-designene, men det er jo bare fordi de har en viss stil.

 

Hvem blir med på Gamer.no Klan når det kommer ut?

7164849[/snapback]

Noen som er enige ja :)

 

Jeg er med på Klan!

7164861[/snapback]

 

Ok, skriv det på kjøleskapet du, så vi husker det til mars/april/mai/juni/juli eller august. ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes det ikke hadde mye repetisjon, hverken enern eller toern, bare i bygnings-designene, men det er jo bare fordi de har en viss stil.

 

Hvem blir med på Gamer.no Klan når det kommer ut?

7164849[/snapback]

Noen som er enige ja :)

 

Jeg er med på Klan!

7164861[/snapback]

 

Ok, skriv det på kjøleskapet du, så vi husker det til mars/april/mai/juni/juli eller august. ;)

7164870[/snapback]

 

Klan er jeg med på! Såklart!

Edit: Såklart halo spillene er av de beste jeg har spilt, og det er helt suverene på absolutt alle ommeråder, unntatt The Library.. den syns jeg er fæl.

Endret av F_S
Lenke til kommentar

Syns forsåvidt det var mye variasjon i miljøene man gikk gjennom i Halo, jeg forventer for eksempel ikke at skipet jeg er i plutselig har rosa vegger og fluffy gulv bare for å være helt sikker på at jeg ikke syns skipet blir for ensformig. Det er stilen, det er slik jeg forventer at det skal være.

 

Om jeg sloss i en by kan omgivelsene godt forandre seg, fra fattig folk sine bakgater til rike strøk med høye skyskrapere av stål og glass. At brettene er varierte hjelper, og det er de jo, iallefall for min del.

Lenke til kommentar
RB and LB to reload weapons, in left or right hand

 

Er det de to knappene foran triggerne?

 

Håper virkelig vi får mulighet til å customize knappene. Etter en runde halo 2 i går så innså jeg plutselig hvor ufattelig dårlig knappeoppsettet i Halo er.

 

Som default er melee på B som gjør at man ikke kan sikte samtidlig som man slår og skifter man til "boxer" oppsett så kommer granat på B og da kan man ikke sikte mens man kaster granat. Nå som jeg har LB og RB så irriterer dette meg helt sykt ettersom jeg kunne ha plassert melee og granat nettopp på de to knappene.

 

Er klar over at det var xbox kontrolleren sin feil ettersom den ikke hadde LB og RB, men uansett bør spilleren ha muligheten til å skifte oppsett etter ønske.

Lenke til kommentar
RB and LB to reload weapons, in left or right hand

 

Er det de to knappene foran triggerne?

 

Håper virkelig vi får mulighet til å customize knappene. Etter en runde halo 2 i går så innså jeg plutselig hvor ufattelig dårlig knappeoppsettet i Halo er.

 

Som default er melee på B som gjør at man ikke kan sikte samtidlig som man slår og skifter man til "boxer" oppsett så kommer granat på B og da kan man ikke sikte mens man kaster granat. Nå som jeg har LB og RB så irriterer dette meg helt sykt ettersom jeg kunne ha plassert melee og granat nettopp på de to knappene.

 

Er klar over at det var xbox kontrolleren sin feil ettersom den ikke hadde LB og RB, men uansett bør spilleren ha muligheten til å skifte oppsett etter ønske.

7165191[/snapback]

 

Man trenger jo ikke sikte mye når man skal slå da... Synes Halo 2 oppsettet er perfekt, siden jeg er så vant med det. BF2, for eksempel, ble uvant, siden man hoppet med LB og reloada med B... :dontgetit:

 

Syns ikke Xbox kontrolleren manglet noen knapper selv.

Lenke til kommentar

Greit å si at dere synes det nåværende oppsettet er greit, men det er likevel ingen grunn til at det ikke burde være mulig å endre det.

 

Og at det ikke er noen grunn til å sikte når man meleer er bullshit. Da har du ikke spilt mye mulitplayer. Og dersom du har spilt din omgang multiplayer så vet du vel om veldig viktige kombinasjoner som BXR, BXB, BYB, RRX etc. etc.

 

Dermed er det enda viktigere å få meleeknappen over på venstre hånd. Prøv en BXR med default innstillinger så prøver du en BXR med "boxer" innstillinger, LXR altså.

 

For å få til en skikkelig BXR med default settings krever det konsentrasjon og lengre tid fordi man må flytte fingrene. Med LXR kan man trykke inn alt samtidlig. Samme med BXB og BYB.

 

Enten fullt oppsettbare knapper eller titalls forskjellige ferdigoppsett. Helt tåpelig slik det er nå når vi faktisk har muligheten til et bedre oppsett pga bedre kontroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...