Gå til innhold

Første Halo 3 bilder og informasjon ute. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Greit å si at dere synes det nåværende oppsettet er greit, men det er likevel ingen grunn til at det ikke burde være mulig å endre det.

Og at det ikke er noen grunn til å sikte når man meleer er bullshit. Da har du ikke spilt mye mulitplayer. Og dersom du har spilt din omgang multiplayer så vet du vel om veldig viktige kombinasjoner som BXR, BXB, BYB, RRX etc. etc.

Dermed er det enda viktigere å få meleeknappen over på venstre hånd. Prøv en BXR med default innstillinger så prøver du en BXR med "boxer" innstillinger, LXR altså.

For å få til en skikkelig BXR med default settings krever det konsentrasjon og lengre tid fordi man må flytte fingrene. Med LXR kan man trykke inn alt samtidlig. Samme med BXB og BYB.

Enten fullt oppsettbare knapper eller titalls forskjellige ferdigoppsett. Helt tåpelig slik det er nå når vi faktisk har muligheten til et bedre oppsett pga bedre kontroller.

7165601[/snapback]

Vi spiller multiplayer kanskje fire ganger i uka, og har gjort det siden spillet kom ut, egentlig. Men vi bryr oss ikke hardt om disse triksene du beskriver her. Det er vel sånne "slå før animasjonen er ferdig triks" ikke sant? Så, egentlig, for meg personlig, er oppsettet ganske nært perfekt.

Vi spiller System Link, btw. Live er ikke det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper de skjønner hva folk liker med Halo spillene og hva folk vil ha. Og de bør ha med så mange modes og så stor mulighet for å endre game options som overhodet mulig.

 

Og alt man får kjøre/se i singleplayer bør være med i multiplayer, ikke som default, men bare slik at man kan prøve noe nytt en gang i blant.

 

F.eks i Halo 2 burde Covenant bazookaen vært med, de bilene som transporterer ghosts burde vært med, mulighet for å spille som grunts, jackals etc. :p, unlimited grenades fra 1'eren, og de smålaserne på Wraithene hadde faktisk balansert Wraithen bedre opp mot Scorpionen i multiplayer.

 

Alt som kan være med bør være med. :D

Lenke til kommentar
Håper de skjønner hva folk liker med Halo spillene og hva folk vil ha. Og de bør ha med så mange modes og så stor mulighet for å endre game options som overhodet mulig.

 

Og alt man får kjøre/se i singleplayer bør være med i multiplayer, ikke som default, men bare slik at man kan prøve noe nytt en gang i blant.

 

F.eks i Halo 2 burde Covenant bazookaen vært med, de bilene som transporterer ghosts burde vært med, mulighet for å spille som grunts, jackals etc. :p, unlimited grenades fra 1'eren, og de smålaserne på Wraithene hadde faktisk balansert Wraithen bedre opp mot Scorpionen i multiplayer.

 

Alt som kan være med bør være med. :D

7166002[/snapback]

 

Mm, enig i unlimited grenades. Det var artig på Long-ettellerannet. Kanskje vi får se Scorpion i multiplayer? :ohmy: hva med en scarab? :p

 

Håper de har med like mange "hemmeligheter" denne gangen også. Husker hvor forundret jeg ble på nyttårsaften (Eller var det 4. juli?), da skiltet på zanzibar fikk skriften "Can you find Ling-Ling's head?"...

 

Hvis man skulle kunne spille som grunts, hadde man enten hadd store fordeler, eller store ulemper... Men det hadde vært jævlig artig.

 

Var ikke covenant bazookaen jævlig sjelden, og jævlig kraftig? Husker den hadde 5 "rounds" og trengte ett sekund hvert sekund.. :hmm:

Lenke til kommentar

Til alle som "klager" over grafikken; husk at bildene er fra en pre-alpha build. Jeg gjentar, pre-alpha. Dette er uttalt av Bungie selv, i forrige helgs oppdatering.

 

Forvent bedre og forhåpentligvis større og lesbare scans om kort tid i bladet EGM. Det var ikke bare svenske journalister som var på eksklusivt besøk hos Bungie.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Som andre har nevnt, så lenge det bringer meg halo gameplay blir jeg fornøyd, men tviler egentlig på at grafikken vil skuffe selv om det ikke så alt for bra ut på disse scanna bildene, det forklarer vel det.

 

Jeg har troen på Halo 3 vil ta av helt, men det vil selvfølgelig altid være noen som blir skuffa.

 

Jeg er litt sci-fi fan og historien til halo er bare fantastisk, og det er nok for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

HI-res Scans... veeldig store!

 

*Det er ikke lov til å hverken linke til eller poste scans av spillblader*

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Har en feeling på at X-knappen kanskje kan brukes til å ta cover. Et av bildene kan hinte til det, og 1UP sa at det vil forandre gameplayet litt.

 

Vet ikke helt, er litt skeptisk på et cover system i et spill som Halo.

7169900[/snapback]

 

Det hadde ødelagt spillet i multiplayer. Hvis det blir like-som på PDZ (Ikke at det var dårlig der), så stopper gameplay "flowet" opp litt, eller det kan gjøre det.

 

Kanskje x er en "slå-spark-combo" knapp som toern egentlig skulle ha? :hmm:

 

Eller en ny armor-feature som en slags jet-pack, eller superhopp?

 

Eller usynlig-gjøring, som covenant elites bruker?

 

osv...

 

EDIT; Håper forresten at spillet blir litt vanskeligere. Husker jeg gjorde "Heroic" på toern sånn noenlunde lett, og Legendary var klin umulig på visse plasser. :hmm:

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Har en feeling på at X-knappen kanskje kan brukes til å ta cover. Et av bildene kan hinte til det, og 1UP sa at det vil forandre gameplayet litt.

 

Vet ikke helt, er litt skeptisk på et cover system i et spill som Halo.

7169900[/snapback]

 

Det hadde ødelagt spillet i multiplayer. Hvis det blir like-som på PDZ (Ikke at det var dårlig der), så stopper gameplay "flowet" opp litt, eller det kan gjøre det.

 

Kanskje x er en "slå-spark-combo" knapp som toern egentlig skulle ha? :hmm:

 

Eller en ny armor-feature som en slags jet-pack, eller superhopp?

 

Eller usynlig-gjøring, som covenant elites bruker?

 

osv...

7171720[/snapback]

 

:dribble:

 

Teller quoting i de fjorten -viktige- tegnene?

Endret av F_S
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...