Gå til innhold

Første Halo 3 bilder og informasjon ute. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis de legger på mer shitty nu-metal i Halo 3 så blir det det siste spillet jeg kjøper fra Bungie. Jeg fullførte aldri Halo 2 rett og slett fordi det var for flaut å spille med den musikken i bakgrunnen. Ja, jeg kunne skrudd av, men stemningen var allerede ødelagt.

7444396[/snapback]

 

Dårlig unnskyldning for at du aldri klarte å fullføre!! :p

Lenke til kommentar

For å vere ærlig husker eg ikkje den musikken, men eg nekter å tru det kan ha vert noe bra. Grunnen er vel at eg var så drittlei spillet når den tid kom :p Dog fullførte eg dette også, etter ein lang tids pause.

 

EDIT: Etter å ha sette

ved ein tilfeldighet, så lurer eg på ka i hellvette Bungie har tenkt på. Var det denne låta som rotet seg opp i Halo2 altså? Det er jo boss å ha sølikt liggene strødd i dette spillet :dontgetit: For min del boss å ha liggende uansett kor man måtte finne det, men det for vere ein annen sak. Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
For å vere ærlig husker eg ikkje den musikken, men eg nekter å tru det kan ha vert noe bra. Grunnen er vel at eg var så drittlei spillet når den tid kom :p Dog fullførte eg dette også, etter ein lang tids pause.

 

EDIT: Etter å ha sette

ved ein tilfeldighet, så lurer eg på ka i hellvette Bungie har tenkt på. Var det denne låta som rotet seg opp i Halo2 altså? Det er jo boss å ha sølikt liggene strødd i dette spillet :dontgetit:  For min del boss å ha liggende uansett kor man måtte finne det, men det for vere ein annen sak.

7445926[/snapback]

 

Er den sangen ja, bortsett fra at de bare looper deler av den og ikke har med lyrics på den.

btw, den sangen er ikke akkurat den hardeste til bandet.

Selv hører jeg på mye forskjellig av rock. In Flames, TOOL, Breaking Benjamin, Slayer, Cold, Green Day. Altså folk som hører på såkalt NU-Metal hører nok ikke bare på det.

Uansett med tanke på sangvalget, så er Burnout værre der for deres del. Folk som liker sjangeren storkoser seg, men som sagt smak og behag.

 

Hvis det skulle dukke opp en lignende sang i Halo 3, så bare sett på en annen sang da vel. Er ikke værre ;)

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...