Gå til innhold

Første Halo 3 bilder og informasjon ute. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Halo 2 kommer til pc som et Vista-only spill.

7172490[/snapback]

 

Skal ikke Halo 2 ha støtte for DX10 for PC?

7172513[/snapback]

 

Hmmm. Vet ikke, men det får ihvertfall et kraftig oppløft, og kommer som vista-exclusive i 2007.

 

Liker det best på konsoll, så det er egentlig likegyldig for meg.

 

Når jeg ser de bildene får jeg lyst til å spille "Halo" eller "Assault on the control room" på Halo. :love:

7172540[/snapback]

 

Jeg skal fylle opp kjøleskapet med mat og pils. Skru av mobil telefon og sette meg ned i god sofaen når spillet kommer.

Eneste telefon jeg skal ta er til jobben at jeg ikke kommer den dagen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:hmm: Ingen som har svart meg enda så jeg spørr en gang til. Hva er det fyren snakker om på dette bildet? Finn stor versjon av bildether og trykk på det.

 

*Det er ikke lov til å hverken linke til eller poste scans av spillblader*

Endret av TCi
Lenke til kommentar
:hmm:  Ingen som har svart meg enda så jeg spørr en gang til. Hva er det fyren snakker om på dette bildet? Finn stor versjon av bildet her og trykk på det.

7174205[/snapback]

Snakker du om sitatet fra B. Jarrard som står mellom bildene og teksten? I så tilfelle ser det ut til at de har laget en liten videosnutt med gameplay som skal vises.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tenkte på alt det der under "En annen side av Halo". Det er vel singleplayer-delen han får se ja. Men hva er det han har testet da som han skriver så mye om?

Lenke til kommentar
driter i multiplayer når det kommer til halo, den er egentlig ganske ræva, multiplayer i battlefield f.eks er mye bedre. spiller heller det.

 

halo er for singleplayer.

7174475[/snapback]

 

Synes Halo 2 multiplayer er myye bedre enn single player delen! Er nok noen som er enige med meg, tenker jeg ;) . Nå er da begge Halo spillene det beste som er av co-op også :p

Lenke til kommentar
driter i multiplayer når det kommer til halo, den er egentlig ganske ræva, multiplayer i battlefield f.eks er mye bedre. spiller heller det.

 

halo er for singleplayer.

7174475[/snapback]

 

Halo er for singelplayer? Rart at det fortsatt er mange tusen som mener det motsatte og fortsatt spiller online som bare det. Selv foretrekker jeg det på LAN slik at man slipper visse...drittsekker som man til tider møter online.

 

Men ja, syns Halo er utmerket som singelplayer spill og co-op.

Lenke til kommentar

halo var laget for og være ett singleplayerspill, noe de fremdeles satser på. Men de har også funnet ut at de har ett bra multiplayer opplegg med alt fra Halo universet, så de har også bygd videre på det.

 

Jeg spiller ikke Halo multiplayer for det er spennende eller noe, men fordi det er sinnsykt moro og spille Halo på mulitplayer.

 

Men jeg liker ogå singelplayer coop litt bedre igjen ^^

Lenke til kommentar
halo var laget for og være ett singleplayerspill, noe de fremdeles satser på. Men de har også funnet ut at de har ett bra multiplayer opplegg med alt fra Halo universet, så de har også bygd videre på det.

 

Jeg spiller ikke Halo multiplayer for det er spennende eller noe, men fordi det er sinnsykt moro og spille Halo på mulitplayer.

 

Men jeg liker ogå singelplayer coop litt bedre igjen ^^

7174608[/snapback]

 

De første setningene hørtes selv-lagde ut. Har du kilder som dekker påstanden? :hmm:

Jeg spiller halo multiplayer fordi det er spennende moro, og man kommer så lett inn i det.

Spesielt LAN er moro. Anbefales hvis man er minst 6 stk.

Singleplayer er morro, men det man kommer til å spille i to år etter release er multiplayer, så hvis jeg måtte velge...

Lenke til kommentar
halo var laget for og være ett singleplayerspill, noe de fremdeles satser på. Men de har også funnet ut at de har ett bra multiplayer opplegg med alt fra Halo universet, så de har også bygd videre på det.

 

Jeg spiller ikke Halo multiplayer for det er spennende eller noe, men fordi det er sinnsykt moro og spille Halo på mulitplayer.

 

Men jeg liker ogå singelplayer coop litt bedre igjen ^^

7174608[/snapback]

 

Halo ble laget for å være et bra spill, Halo 2 ble laget for å være et bra spill. Ingen grunn til å komme med bastante utsagn om noe annet.

 

Men dersom bungie faktisk vurderer å ha lading på LB og RB så blir det faktisk ikke et bra multiplayerspill for min del. :p Da kommer jeg til å irritere meg så grundig over en helt banal styring at jeg ikke klarer spille.

 

Er best for bungie at de setter melee og granat på LB og RB eller iallefall lar oss endre det.

Lenke til kommentar
halo var laget for og være ett singleplayerspill, noe de fremdeles satser på. Men de har også funnet ut at de har ett bra multiplayer opplegg med alt fra Halo universet, så de har også bygd videre på det.

 

Jeg spiller ikke Halo multiplayer for det er spennende eller noe, men fordi det er sinnsykt moro og spille Halo på mulitplayer.

 

Men jeg liker ogå singelplayer coop litt bedre igjen ^^

7174608[/snapback]

 

Halo ble laget for å være et bra spill, Halo 2 ble laget for å være et bra spill. Ingen grunn til å komme med bastante utsagn om noe annet.

 

Men dersom bungie faktisk vurderer å ha lading på LB og RB så blir det faktisk ikke et bra multiplayerspill for min del. :p Da kommer jeg til å irritere meg så grundig over en helt banal styring at jeg ikke klarer spille.

 

Er best for bungie at de setter melee og granat på LB og RB eller iallefall lar oss endre det.

7174805[/snapback]

 

Hus at melee ikke fungerer når man dual-wielder, så det blir sikkert som på HALO2, at man kan bruke LB til melee når man kun har et våpen eller noe :)

Lenke til kommentar

Trykker du B for å melee'e når du dual wielder så slipper du våpenet og slår samtidlig. Derfor vil jeg også at granat skal ha en egen knapp som gjør det samme, slik at man kan kaste granat rett fra dual wield.

 

Og man må slippe siktestikka for å trykke B, noe som er veldig unødvendig pluss at det gjør at man ikke kan sikte når man melee'er.

 

Edit: Men skjønner faktisk ikke hvorfor det er så tabu i konsollspill å la spilleren få sette opp styringa slik han vil. Eller iallefall ha 10-20 forskjellige ferdigoppsett å velge fra.

 

Edit2: Og Halo 3 bør få 4 player coop. Til tider er coop artigere enn multiplayer og klarer nesten ikke forestille meg hvor artig det ville vært med 4 players. :p

 

Og de bør inkludere Mythic vanskelighetsgrad (den du får fra den hodeskalla) som et valg og den bør være enda vanskeligere enn den er i Halo 2.

 

Og coop over live/system link bør være mulig.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Trykker du B for å melee'e når du dual wielder så slipper du våpenet og slår samtidlig. Derfor vil jeg også at granat skal ha en egen knapp som gjør det samme, slik at man kan kaste granat rett fra dual wield.

 

Og man må slippe siktestikka for å trykke B, noe som er veldig unødvendig pluss at det gjør at man ikke kan sikte når man melee'er.

 

Edit: Men skjønner faktisk ikke hvorfor det er så tabu i konsollspill å la spilleren få sette opp styringa slik han vil. Eller iallefall ha 10-20 forskjellige ferdigoppsett å velge fra.

 

Edit2: Og Halo 3 bør få 4 player coop. Til tider er coop artigere enn multiplayer og klarer nesten ikke forestille meg hvor artig det ville vært med 4 players. :p

 

Og de bør inkludere Mythic vanskelighetsgrad (den du får fra den hodeskalla) som et valg og den bør være enda vanskeligere enn den er i Halo 2.

 

Og coop over live/system link bør være mulig.

7175785[/snapback]

 

 

Er det ikke mulighet for opptil 4 coop spiller på Halo 2 da? Jeg har ikke prøvd, men er det ikke 4 "turn your kontroller on and press A" ellerno da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...