Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg og syntes det var ei god oppleving, utanom Moira. Eg følte ho passa veldig lite inn i filmen og blei veldig mykje tilsidesatt.

Men utruleg kjekt å få historien til alle, eigentleg. :wee: Pluss at eg er X-men fan. :p

 

Gleder meg til 'The Wolverine' :D Er det forresten bekreftet at det x-men first class blir en ny trilogi?

Lenke til kommentar

Er dere helt sikre på det?

 

For jeg har sett den første filmen og 2'ern har ikke en dritt med den første å gjøre i det hele tatt for å si det pent.

 

Er litt som om Blade Runner skulle ha vært film nr. 1 og Raiders of the Lost Ark er nr. 2.

Lenke til kommentar

Enig i at X-Men First Class var en positiv opplevelse, men ble litt skeptisk til å begynne med etter den utrolig dårlige åpningen i konsentrasjonsleiren.

 

Som jeg i etterkant la merke til er en nesten shot-for-shot replika av åpningsscenen i X-Men(2000). Synes den fungerer greit.

 

Jeg er dog litt usikker på om dette er en reboot eller prequel? Utifra IMDB-forumet virker det som at Matthew Vaughn har sagt at det BÅDE er en reboot og at den egentlig er en prequel til Singer-filmene, men ikke X-men: The Last Stand.

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvordan First Class kan ha ha fått så mye positiv omtale og 8,3 på IMDB. Virkelig? Jeg syntes den var ikke stort mer enn en middelmådig actionfilm med noe tøff action og endeløst med klisjeer.

 

EDIT: Kanskje man må ha vokst opp med X-Men for å se det store ved den?

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvordan First Class kan ha ha fått så mye positiv omtale og 8,3 på IMDB. Virkelig? Jeg syntes den var ikke stort mer enn en middelmådig actionfilm med noe tøff action og endeløst med klisjeer.

 

EDIT: Kanskje man må ha vokst opp med X-Men for å se det store ved den?

Imdb-ratingen vil nok gå en god del nedover etterhvert som flere ser den, så ikke ta den for seriøst. Den har bare 15k votes der enda, noe som sikkert ikke er halvparten eller en tredjedel en gang av det den kommer til å få. Endret av freeman87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...