Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik rangerer jeg Woody Allen-filmene jeg har sett så langt, så du kan jo bruke denne som en evt. pekepinne. Fra best til dårligst.

 

Annie Hall

Manhattan

Hannah and Her Sisters

Crimes and Misdemeanors

Radio Days

The Purple Rose of Cairo

Match Point

Interiors

Vicky Cristina Barcelona

Midnight in Paris

Deconstructing Harry

Zelig

Love and Death

Stardust Memories

New York Stories [segment 3 - Oedipus Wrecks]

Cassandra's Dream

Sleeper

Take the Money and Run

A Midsummer Night's Sex Comedy

Broadway Danny Rose

Bananas

Everything You Always Wanted to Know About Sex

What's Up, Tiger Lily?

Whatever Works

Endret av tjalla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Whatever Works er kanskje ikke det beste som finnes der ute, men: Larry David.

Absolutt ikke noe forhold til fyren foruten et par kjappe blikk på 'Curb..' og han blir for meg en litt kjip avart av W.A. Jeg synes Whatever Works var god helt opp til det punktet hvor mora kommer inn i bildet. Da stupte den som en sprukken ballong.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Venta litt med å se Winters Bone til i går når jeg fikk den på Bluray. Må si jeg likte skuespillet til Jennifer Lawrence og John Hawkes i filmen veldig. Plottet var greit og.

 

 

Uansett, siden ingen så ut til å bry seg eller vite hvem Darren Aronofsky var i tv-forumet. Hva synes folk om at Aronofsky skal regisere tv-pilot for HBO? Spenndene å se at noen filmregisører som han, Frank Darabont og Martin Scorsese blant annet er villig til å jobbe med film, tiltross for at de er flinkiser på film.

 

Tenkte jeg skulle se Pi i kveld. Har ikke sett filmen siden rundt 2006 eller noe sånt. Påtide at jeg ser den igjen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jørgen + Anne = sant må du også se. Liten skandale at den ikke ble nominert for årets beste film (og ikke bare den reduserende barnefilmsjangeren). Ellers er det vel Nokas, Limbo og Kongen av Bastøy som må sees om man har noe interesse av det. Keepern til Liverpool er også veldig herlig (som også er nominert for beste barnefilm).

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...