Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eirik: Du vil forstå når du ser den, og mest sannsynlig få psykiske skadevirkninger av større eller mindre grad. Dette er en relativt tankevekkende film, etter min mening. Kommer til å ta en god stund før jeg slutter å filosofere. Det gjør vondt langt inni meg hver gang, dog.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At man aldri blir den samme etter og se en film, har jeg vanskelig for og tro.

 

 

Har sett book of Eli nå. Filmen var bra, men siste del var noe skuffende.

Lenke til kommentar

Denne er vel enda mer søvndyssende for de som ikke interesserer seg for slike filmer.

 

(se på lengden)

 

Noen som har sett hele Sátántangó? Hadde vært interessant å prøvd, men klarer ikke å tro at jeg orker! :p

 

Jeg så den for et par år siden. Jeg føler hele greia ble pretensiøst lang. Vet det er flere her og enda fler på diskuterfilm som forguder den, kanskje de føler de må like den når de har brukt over 7 timer på den. En god film for all del, men jeg skal innrømme at jeg kjedet meg til tider.

 

 

Så du den sammenhengende?

 

Bortsett fra en halvtimes pause for å spise og hvile øynene litt, så jeg den sammenhengende ja.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Meh. skal dere jage meg bort fra denne tråden og? la meg være i fred.

 

Jeg bare sier det, har ikke skjedd med meg og finner det vanskelig og tro.

 

Moving on.

Lenke til kommentar

Jeg finner det utrolig at noen orker å sitte hjemme hele dagen uten å gjøre noe da jeg ikke gjør det selv. Det betyr ikke at det ikke er sosialklienter i landet.

 

On topic: Lurer på et gjensyn med Toy Story igjen, har ikke sett den siden jeg var typ 6-7 år. Er det mulig uten å ødelegge de gode minnene? Hva med 2+3?

Lenke til kommentar

Hei! det er en enorm forskjell på "og aldri bli den samme" etter og ha sett en film, i forhold til og få nye innsikter/lære noe. :)

 

Mulig du oppfatter meg som en kverrulant, men har man først fått nye innsikter eller ny kunnskap så er man jo faktisk ikke den samme lenger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...